Humno » Publicistika » KDH: SNS pre pokrytcov7 online.

KDH: SNS pre pokrytcov

Comments 139


Horúcou hlavou písaný, neveľmi korektný, avšak o to úprimnejší článok. Na troška väčšej ploche rozvíja autorov autentický pocit, ktorý by sa dal údernejšie vyjadriť jednoduchým zvolaním “Do piče aj s KDH!”. Kto nechce, nech nečíta.

Keď si k sebe postavíme SNS a KDH a na chvíľu si odmyslíme konkrétne ksichty, zistíme že je to v podstate tá istá strana. Obe sa oháňajú Bibliou, ako by to bolo niečo viac ako len kus neveľmi realistickej beletrie, obe sa tvária, že narodiť sa ako Slovák je druhá najlepšia vec na svete, hneď po miništrovaní, obe priťahujú jednoduchých fanatikov, pre ktorých je viera v dve vyššie uvedené premisy matkou všetkých argumentov, obe zaspali dobu niekde v stredoveku a do 21. storočia patria asi ako parný kotol do Star Treku, obe preferujú rázne, jednoduché a zlé riešenia, obe sú rasistické, mizogýnne, homofóbne, zdieľajú sympatie k praotcovi Tisovi a tak ďalej, zvyšné si doplňte sami.

A čo je najlepšie, keď si k nim naspäť primyslíme aj tie mediálne ksichty, podobnosti nekončia. Obe sa hrdo hlásia k svojim popredným idiotom, nehanbia sa za svojich zlodejov a tak ďalej, opäť nasleduje doplňovačka pre aktívne sa zapájajúcich čitateľov.

Rozdiel je však v tom, že v týchto končinách, kde sa bežne pohybujem napríklad ja, je KDH považované za slušné hnutie, ich voličom sa nikto verejne nevysmieva a Hlina im nechodí kradnúť vlajky. Naopak, SNS je symbolom intelektuálneho, mravného a pravdepodobne aj nemravného úpadku. Ich voliči sú za bláznov ešte aj v diskusných fórach na pravda.sk a tam veru v poslednej dobe akceptujú už všeličo.

Pripomína to onen prefláknutý vtip o podobnostiach medzi potkanom a škrečkom, ktorí sú si tiež veľmi podobní, ale z dôvodu výrazne lepšieho PR si naša civilizácia obľúbila len toho druhého. Presne tak to aj je. Pri všetkých vnútorných podobnostiach, jediný rozdiel je v tom ako sa oba tieto bohom požehnané subjekty navonok tvária.

Keď je niekto hajzel a nesnaží sa tváriť ako nevinná jalovica uviaznutá v ďateline, je to svojim spôsobom sympatické. Voliči SNS by o tom vedeli dlho rozprávať, možno by sa im pri tom aj rozvitá veta podarila. V relatívnom svete je nemaskovaný, úprimný hajzel rozhodne lepší ako hajzel maskovaný, pretože ho vidno z diaľky. Slušný človek sa mu vyhne a tým neslušným nech pokojne škodí, nie je dôvod ľutovať neslušných ľudí.

O to horšia situácia nastáva, keď je niekto úplne rovnaký hajzel ako ten prvý, akurát navonok vyzerá ako škrečok a to, v prípade onoho aktuálne statne prepieraného hnojoprda zo stajne KDH, doslova. Veľmi dlho trvá kým si slušní ľudia všimnú, čo to je za zmrda a on zatiaľ s maskou dobrého kresťana a znalý fígľov z repertoáru ešte lepších kresťanov narobí paseku, z ktorej už len ťažko cesty späť. Jeho skryté hajzlovstvo po svojom odhalení vrhá tieň na všetkých ľudí, ktorí si s ním nevedomky podali ruku. Tým vzniká  škoda takmer nevyčísliteľná, budeme my ešte veľmi zvedaví a pravdepodobne aj nešťastní, čo všetko demaskovanie KDH v najbližších mesiacoch terajšej vládnej koalícii prinesie.

Ďurkovský veru veľmi dobre vie, prečo sa tak dral do parlamentu a jeho šéf nemusel dlho premýšľať nad tým, či sa mu oplatí ho tam dostať. Tak tam teda zhnite, vy svine pažravé!

Celkové hodnotenie: 4.45 / hlasovalo 20 ľudí

1 hviezda2 hviezdičky3 hviezdičky4 hviezdičky5 hviezdičiek

Loading ... Loading ...
This entry was posted in Publicistika and tagged , , , , . Bookmark the permalink. Follow any comments here with the RSS feed for this post. Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.
Rado Ondřejíček

Aké dôležité je mať Machalu

Peter Tkačenko

Krátko o volebných systémoch

Samo Marec

The Fico years II

Cynická obluda

Príhovor voličom Smeru-SD

Adam Znášik

Balada so šťastným koncom

Rado Ondřejíček

FC SDKÚ ARSENAL

Discussion on article

139 Comments

  1. Domased
    Posted January 25, 2011 at 00:36 | Permalink

    KDH aj SNS sa podobaju na ostatne politicke strany. Krestanskou terminologiou – ani ostatne strany nie su sami svati a nie vsetko robia podla kostolneho poriadku.

    Zakladny rozdiel medzi KDH a SNS je, ze ti druhi su nekompromisni narodovci. Ostatne strany maju aspon ciastocne externe sympatie. KDH krestanstvo, Smer socializmus, SDKU naivnu demokraciu, SaS naivnu ekonomiu a madarske strany Sorosovsku demokraciu, madarsky nacionalizmus a vatikanske nabozenstvo. KDH to toleruje.

  2. azazelo
    Posted January 25, 2011 at 07:41 | Permalink

    A cim ti Adam KDHaci slapli na otlak? Durkovsky a Figel?

    Dozvedel si za ze Durkovsky vystupil z KDH a tak hybaj na humno clanok pisat?

  3. slavo svajka
    Posted January 25, 2011 at 07:59 | Permalink

    Som volic KDH a clanok som si precital. Kedze ho povazujem za flame, nebudem pisat vela, len ze na hip-hop som uz stary a taketo plytke zrovnavanie nicomu nepomoze.

  4. Gorthaur
    Posted January 25, 2011 at 08:00 | Permalink

    nemravny upadok je vynikajuci terminus technicus. k zvolaniu do pice aj s kdh: kde to mozem podpisat? :)

  5. okata
    Posted January 25, 2011 at 09:13 | Permalink

    vlajkou krestanstva sa zahaluju velmi radi rozne pokrytecke zivly a co je najhorsie – vdaka tomu sa stavaju pre ostatnych krestanov priam svatecky nedotknutelnymi. pokrytecke.

  6. xorxee
    Posted January 25, 2011 at 10:25 | Permalink

    “s maskou dobrého kresťana a znalý fígľov”:)
    btw skrecky su mensie (ergo potencialne menej skodlive a lahsie zabitelne) a potom ma potkan nevyhodu – ma chvost. a ten je nechutny. pre vacsinu.
    kto slusny vlastne este zostal v KDH? obligatne sa povie lipsic, po kauze bytik pre najpotrebnejsich tam zostal vobec este niekto, o kom by sa oplatilo hovorit? uhliarik, brocka, hrusovsky, fronc muransky, marcincin, sabolova – same esa. holt, bez mikloska to uz nema taku uroven, bez palka uz ani gule a schopnost pobavit. mediokrita vitazi.
    volby 2014 su pre KDH posledne, KDH pojde rovnakou cestou ako meciar, pomaly a isto do prec z parlementu a este chvilu bude smrdiet v lokalnej politike. len dufajme, ze medzitym fico alebo jeho klon bude mat o kus nizsie preferencie, aby sa to vykompenzovalo.

  7. Mario
    Posted January 25, 2011 at 11:28 | Permalink

    Nic ine len AMEN ma nenapada na doplnenie.

  8. hurahura
    Posted January 25, 2011 at 12:31 | Permalink

    dalsim podobnym znakom tychto dvoch stran je absolutna skostnatelost a spiatocnictvo nazorov.
    Pamata si niekto nejaky progresivny navrh ci uz z KDH alebo SNS hodny roku 2000 plus ? v hociakej oblasti.

  9. steff
    Posted January 25, 2011 at 15:43 | Permalink

    amen..+

  10. Domased
    Posted January 25, 2011 at 16:33 | Permalink

    Aspon v pripade SNS plati, ze idu s dobou co sa tyka vlastenectva (nacionalizmu, patriotizmu) Vlastenectvo sa nenosilo za studenej vojny. Ale po 89tom sa rozbehlo a je stale moderne. Podobne ako zenska moda, ktora tiez prechadza pravidelnymi zmenami.
    Celkom nemoderne je podriadovanie sa cudzim vplyvom a cudzim geopolitickym a ekonomickym zaujmom. V tom na Slovensku zaostavame aj za tradicne chytrackymi Cechmi o Madaroch a Poliakoch nehovoriac.

  11. pjenkaua
    Posted January 26, 2011 at 00:16 | Permalink

    kdh je tragicka strana..
    kazdy oportunisticky spolok ohanajuci sa akoukolvek vierou je tragicky..

  12. azazelo
    Posted January 26, 2011 at 08:33 | Permalink

    Kedze ani v clanku ani v diskusii nie je jedina relevantna info o tom za co sa spustila tato kritika na KDH pripajam jedno pekne porovnanie zlodejstiev rozlicnych politicko/natlakovo/podnikatelskych zoskupeni:

    http://kulich.blog.sme.sk/c/252862/Nuly-v-politike.html

    Samozrejme ze Durkovskeho kauzy treba presetrit (a ak sa ukaze dovod zavret ho), ale otazka znie kde na grafoch by sa vyskytovali a aku lupu ci mikroskop by bolo treba aby sme ich videli

  13. figuurka
    Posted January 26, 2011 at 13:03 | Permalink

    nuz, ak ti ftipna parabola muti zrak, skus nieco vecnejsie.

    http://ekonomika.etrend.sk/ekonomika-slovensko/kdh-dnes-je-ako-sns-vcera.html

  14. azazelo
    Posted January 26, 2011 at 13:26 | Permalink

    figuurke

    ved prave, durkovsky a zmetene tanceky hlavacov okolo tejto horucej kase – 0,00000001 ppm na skale z mojho linku. Nechapem preco su tu take zlcovite reakcie.

    Preco myslis ze sa mi muti zrak?

  15. xorxee
    Posted January 26, 2011 at 13:35 | Permalink

    ci niekto ukradne 10 euro alebo 5 mld eur, je to zlodej. a ja nemam zaujem mat zlodejov pri moci.
    figel je pokrytec a pochybny clovek, ktory sa vedel ulakomit na svoj “nebytov priestor” aj na svoj plat z EK, durkovskeho skoda komentovat, uhliarik sa tiez uz stihol predviest. ked boli schopni spravit to raz, neexistuje zaruka, ze to nspravia znovu, vo vacsom meradle (urcite nie v takom ako boli PPP, ale predsa), ved prilezitst robi zlodeja.
    nezanedbatlne su aj moralne skody. ked zacala nova vlada, vela ludi verilo, ze sa to zlepsi. a aj vdaka KDH zacina byt jasne, ze v oblasti korupcie a moraky politikov sme si velmi nepomohli. nasledne rezignacia, “aj tak su vsetci rovnaki” atd atd.
    skodia. sice v ovela mensom meradle ako SNS alebo Smer, ale skodia. a pritom by mali pomahat. to je ta trageida, preto ich treba cepovat. aby sa umravnili, ak sa to vobec da.

  16. Michal Sykora
    Posted January 26, 2011 at 14:10 | Permalink

    Biblia je Bozie slovo a nie je to ziadna beletria. Stacilo mi precitat si zaciatok, aby som si urobil nazor o celom clanku.

  17. azazelo
    Posted January 26, 2011 at 14:14 | Permalink

    xorxeemu,

    ja ti rozumiem. Chyby KDH pocnuc povestnymi Carnogurskeho tancekami medzi vajickam sledujem velmi pozorne prave preto ze ich ako neverec volim.

    Lenze porovnatelne maslo maju kompletne vsetci akteri v koalícii. Hadam s vynimkou Matovica (ktory uspesne ustal ked ho obvinili ze obisiel danovy zakon dovozom rozobratej masiny a snahu urobit z neho dementa porovnatelneho s Pavliem Rochniakom). Takze nechápem preco sa vsetci zacli obuvat do KDH a porovnavat ju so zumpou typu SNS.

    Najskor to vidim tak ze SDKU a SaS chcu daco vytlct, ocakavaju vsak ze KDH bude tvrdo proti a robia palebnu pripravu.

  18. luborg
    Posted January 26, 2011 at 14:27 | Permalink

    To hej, ti co pokladaju bibliu za slovo neviditelnej nadprirodzenej bytosti, staci z clanku o KDH aj perex, aby zistili, ze je to cele blbost a zakerny utok na krestanov. Vlastne sa cudujem, preco sa vobec obtazujes citanim aj niecoho ineho ako spomenutej monografie.

  19. gabo
    Posted January 26, 2011 at 15:03 | Permalink

    vidis, mne stacilo si precitat tvoj komentar a mam o tvojej hlave viac vedomosti nez najlepsi pocitacovy tomograf :)

  20. Rado Ondřejíček
    Posted January 26, 2011 at 15:08 | Permalink

    videl si už v kníhkupectve sekciu \”božie slovo\”? podľa mňa majú bibliu v beletrii, aj keď v kníhkupectve spolku svätého vojtecha asi skôr v literatúre faktu:-)

  21. Tomáš
    Posted January 26, 2011 at 16:30 | Permalink

    Kvôli autorovi článku musím svoje vyjadrovanie znížiť na detskú úroveň, aby mi aj tento povrchný sociopat rozumel. Vraj “…nie je dôvod ľutovať neslušných ľudí” tým autor článku trafil kliniec po hlavičke. Naozaj vo mne nevzbudzujete žiadnu lútosť. Ako by aj mohlo zbrklé bľabotanie. Článok ukazuje na pomerne nízky duchovný horizont autora, ale i na obratnú pologramotnú fantáziu a nadutú domýšľavosť. Ako pravý úchylkár vyžívajúci sa v impotentnom šermovaní zo slovíčkami. Vaša prízemná sprostota uráža zdravý rozum. Evidentne si svojím pestovaným odcudzením ukájate svoj mizerný pocit ukrivdenosti. K článku sa vôbec netreba vyjadrovať, tláchanie napísané pri pive vo štvrtej cenovej. Ináč, prajem pekný deň.

  22. xorxee
    Posted January 26, 2011 at 17:19 | Permalink

    vyborne. taky krasny a pekne stylizovany utok ad hominem sa lne tak nevidi. a este sa aj priznas, ze sa k clanku nemienis vyjadrovat, ergo si si kopol bez toho, aby si povedal cokolvek k veci (navyse si aj hrdy, ze si nic k veci nepovedal), cim si sa zaradil k rovnakym ludom, ku ktorym priradujes aj autora clanku.
    bravo, naozaj famozne. GTFO, pekny den neprajem.

  23. xorxee
    Posted January 26, 2011 at 17:25 | Permalink

    medialna masaz v style SME by to byt mohla, to j vzdy takzo odhadnut,ci prave novinari nemaju nic lepsi na praci, alebo pracuju pre niekoho. ale ze by v tom bol zapojeny aj adam, o tom silne pochybujem.
    mne na KDH vzdy vadilo prave to svatuskarstvo, hoci je jasne (aj zazitky z prvej ruky), ze vacsina z tych, ktori v KDH zostali, su de facto papalasi a adekvatne sa chovaju. papalasi sice nie su take zlo ako vyslovene zlodejske kurvy v SNS albo Smere, ale stale mi vadia, nech su v KDH, SDKU alebo v Moste.
    u mna prave preto OKS, kde snad okrem dostalovych prehnanych extempore a osuskeho obhajobe UK (to bolo vazne mimo jeho intelektulanu uroven) nemam co vytknut. keby v KDH prvazilo mikloskove a palkove kridlo, mohol by so uvazovat nad volenim KDH, aby moj hlas neprepadol, al pri figelovi a hrusovskom nemozem. a je to skoda.

  24. Lord Acton
    Posted January 26, 2011 at 17:44 | Permalink

    KDH prave nevolim a jeho smerovanie za Figela ide ozaj zlym smerom. Ale autorsky hnoj od “Adama Batrflaja” co tu vyprodukoval je nebotycny.
    Keby takuto sprsku vulgarizmov niekto namieril na homosexualnu komunitu, ako “Batrflaj” nakadil na KDH, tak je to trestne nactiutrhacstvo. Jedno sa ale da povedat bez servitku, autor textu “Adam Batrflaj” je rektalnym klonom Jana Slotu.
    Ziadam Humno aby tento neuveritelne vulgarny a extremisticky paskvil autora stiahla zo svojho webu.

  25. azazelo
    Posted January 26, 2011 at 17:45 | Permalink

    2 xorxee
    Adamovi zjavne niecim slapli na otlak, lebo az tak sa nelisia od SDKU a Most-Hid

    Inak v podstate suhlas so vsetkym.

    Ano, tiez mi je luto za matfyzackym kridlom v KDH. Ja dnes este vravim ze mozno by stalo ze by obyLudia a OKS sfuzovali do OKSOL alebo OLOKS (slovne hracky s pridanim B su take infantilne…) a mam dusu namieste.

  26. konvalinka
    Posted January 26, 2011 at 17:50 | Permalink

    Aj ked nie som volicom KDH, ziadam Humno aby tento neuveritelne vulgarny paskvil stiahla z webu.

  27. azazelo
    Posted January 26, 2011 at 17:53 | Permalink

    jaj konvalinka, teraz sa do teba pustia miestni krestanobijci.

  28. Riaditel Zemegule
    Posted January 26, 2011 at 18:06 | Permalink

    Vážení, takto sa žiada? To vám ale bohužiaľ pre chýbajúce formálne náležitosti vašich žiadosti nemožeme vyhovieť.

  29. Adam Batrflaj
    Posted January 26, 2011 at 18:08 | Permalink

    Čí mi asi tak mohli šliapnuť na otlak? Žeby tým kradnutím a pokryteckým schovávaním sa za vieru? No kto by to povedal, aby také čosi komusi vadilo.

  30. ja
    Posted January 26, 2011 at 19:49 | Permalink

    vyborny clanok adam .-) .-) …vzhladom na tie reakcie si sa trafil do stredu terca .-)

  31. Marvinn
    Posted January 26, 2011 at 19:54 | Permalink

    So všetkým súhlasím. Mrzí ma len, že text vyvoláva dojem, ako keby ostatné naše tzv. “politické strany” boli o niečo lepšie.

  32. carrie anne
    Posted January 26, 2011 at 20:31 | Permalink

    Tiež mi v tomto… hm… texte chýbajú konkrétne nesprávne činy, kvôli ktorým autor tak veľmi nenávidí KDH. Takto táto zmes urážok, nadávok, neologizmov atď. pôsobí naozaj nerelevantne a skôr bulvárne. Autor je zjavne zameraný skôr proti tomu, že táto strana má v názve slovo kresťanstvo. Pravdepodobne ešte stále uznáva marxizmus a leninizmus za to pravé orechové. Prepánakráľa, to majú ateisti v náplne práce útočenie na kresťanov kdekoľvek a v akejkoľvek pozícii?!

  33. azazelo
    Posted January 26, 2011 at 20:33 | Permalink

    batrflajovi,

    vidim ze nicomu nerozumies. neva pis dalej ako citis.

  34. barta
    Posted January 26, 2011 at 21:05 | Permalink

    Azazelo: ,,nechápem preco sa vsetci zacli obuvat do KDH a porovnavat ju
    so zumpou typu SNS”
    Nechapes? Mas to v clanku jasne ako facka a aj xorxee to napisal polopatisticky. Este raz: farar (svaty muz), ktory “len” sexualne zneuziva male deti, je v ociach verejnosti stokrat vacsia svina, ako nefarar, ktory svoje obete znasilni a aj zavrazdi.

    Co sa Matovica tyka, nikto nema snahu robit neho dementa a la Rochniak. Neni to potrebne. Matovic to v pohode zvlada aj bez cudzej pomoci. Dokonca on uz Rochniaka niekolkonasobne tromfol. A pre porovnanie medzi Matovicom a Rochniakom plati z presne ten isty princip aku u farara a nefarara.

  35. okata
    Posted January 26, 2011 at 21:33 | Permalink

    nie je to tak, ze je “svaty” vacsia svina, len je svinstvo, ze je nedotknutelny. ako keby fakt, ze je niekto veriaci bol dolezitejsi, nez to, ci dodrziava desatoro.
    potom ale cirkev nie je svata institucia, ale zaujmove zdruzenie.

  36. carrie anne
    Posted January 26, 2011 at 21:47 | Permalink

    Ako to myslíte, že je nedotknuteľný? Kňazi predsa nemajú imunitu tak ako politici.

  37. okata
    Posted January 26, 2011 at 21:55 | Permalink

    a predsa sa deju veci, ktore su desatrocia ututlavane v zaujme cirkvi.

  38. carrie anne
    Posted January 26, 2011 at 22:06 | Permalink

    Aké napríklad?

  39. okata
    Posted January 26, 2011 at 22:10 | Permalink
  40. Mikullas
    Posted January 26, 2011 at 22:11 | Permalink

    Podla diskusie to vyzera, ze clanok asi zatal tam kde mal.
    Namatkovo vyberam najvtipnejsie komentare od jfk a troffleca.

  41. figuurka
    Posted January 26, 2011 at 22:18 | Permalink

    no. v pripade “obhajoby” svatych muzov argumentovat kvantitativne sa mi zda ako priznanie viny.

    zrak sa mi zdalo predtym, teraz us skor vsadzam na rozum .-)

    ad stupanie adamovi na otlak… skor by som pouzil iny idiom: brnkli na strunu :) )

  42. figuurka
    Posted January 26, 2011 at 22:20 | Permalink

    sa mi TO zda

    a teraz UZ

    blah.

  43. azazelo
    Posted January 26, 2011 at 22:25 | Permalink

    prezradim ti tajomstvo: SDKU znamena “Slovenská demokratická a kresťanská únia”. Cize ked mas pocit ze KDH je strana fararov co zneuzivaju, tak SDKU je strana fararov co znasilnuju a zabijaju. Aby som teda dotiahol to tvoje prihluple podobenstvo.

    Ale teraz vazne. Rozdiel medzi SDKU a KDH je v tom, ze clovek z KDH co je podozrivy je z KDH vytlaceny a vyzyvany opustit parlament, kym jeho spoluhrac z SDKU je nadalej sedou eminenciou SDKU a pokladnik SDKU co pral spinave prachy je opatovne voleny pokladnikom. A tiavka z SDKU co tomuto robi stafas sa nadalej usmieva z premeskej stolicky. Kapisto?

    O Matovicovi je skoda s tebou hovorit.

  44. azazelo
    Posted January 26, 2011 at 22:27 | Permalink

    A tiavka z SDKU co tomuto robi stafas sa nadalej usmieva z premierskej stolicky.

  45. carrie anne
    Posted January 26, 2011 at 22:43 | Permalink

    Len možno treba zvážiť, kto ten článok uverejnil a teda či primárnym cieľom nie je skôr vyvolať senzáciu ako podať pravdivú výpoveď. http://www.catholicculture.org/commentary/otn.cfm?id=629
    Vatikán bol informovaný o tuším dve desaťročia neskôr. Krátko na to kňaz Murphy zomrel. Vec zabrzdil niekto iný ako pápež. Správu totiž vyššie nepodal miestny arcibiskup. Kňazi tiež robia chyby ako my všetci.

  46. okata
    Posted January 26, 2011 at 23:05 | Permalink

    ja som nehovorila o papezovi, ale oirkvi. moc tomu e, ze tieto obvinenia sa nedostali na vyssie miesta, ale aj keby som robila vo firme, kde by nejaky mensi sef nepreveroval obvinenia voci svojmu podriadenemu ohladne zneuzivania deti a prelozil by ho k inym detom, zrejme by som z takej firmy dobrovolne vystupila.
    a este jedna vec – cirkev uz od malicka vychovava ludi k istemu pokrytectvu, ako im vstepuje, ze su hriesnikmi, ci uz v prirodzenych prejavoch sexualneho libida alebo inych hriesnych myslienok, ako sa vsetci spolocne tvaria a pritakavaju si, co je spravne a dobre a potom si popachaju tie svoje hriechy a “hriechy”, a nasledne sa z nich vyspovedaju. potom toto pokrytectvo prenasaju dalej, aj do ostatnych oblasti svojho zivota, bez toho, ze by si to uvedomovali. nehovorim, ze to plati na kazdeho, ale stava sa to relativne beyne.

  47. okata
    Posted January 26, 2011 at 23:08 | Permalink

    moc tomu neverim, ze tieto obvinenia sa nedostali na vyssie miesta…

  48. myself
    Posted January 26, 2011 at 23:14 | Permalink

    Presne tak. U SNS aspoń vieš že su to Svine ale títo sa tvária ako najbezuhonejší občania tejto republiky. Z toho pokrytectva je mi na grcanie. U kdh je to ešte horšie lebo keby Figel kradol viac ako Tomanová tak to ľudia nevidia lebo v Bratislavských intelektuálnych kruhoch ma KDH značku solidnej strany.Je jedno či tu vládne pravica alebo lavica tragediou Slovenska je že v politike su ludia ako Dzurinda, Figel, Fico a Slota.

  49. carrie anne
    Posted January 26, 2011 at 23:34 | Permalink

    Reagovala som konkrétne na ten titulok “…Vatikán nič neurobil”. Nuž, či už tomu veríte alebo nie, tak som sa o tom dočítala. Znovu opakujem, všetci robíme chyby, laici či ateisti rovnako ako kňazi a biskupi. Cirkev k pokrytectvu nevychováva. Učí o.i. o tom, že nie je dobré pre nás samých, aby sme sa stali otrokmi vlastného tela, či už po stránke sexuality alebo inej. Azda by bolo potrebné objasniť, čo myslíte pod prirodzeným prejavom sexuálneho libida. K spovedi: vec nefunguje tak, ako to možno vyzerá zvonku, že sa spácha niečo zlé, povie sa to pri spovedi a už je všetko znova ok. Určite sú aj kvázi-kresťania, ktorí k tomu pristupujú pro forma a žijú si ako chcú, ale skutočný kresťan chápe, že povinná súčasť platnej spovede je vôľa a snaha polepšiť sa a to zlé už viac nezopakovať.

  50. okata
    Posted January 26, 2011 at 23:48 | Permalink

    mozno viera k pokrytectvu nevychovava, ale cirkev ano. v tomto sa nezhodneme a zrejme ani jedna druhu nepresvedcime.

  51. okata
    Posted January 26, 2011 at 23:55 | Permalink

    otrokynou vlastneho tela by som mohla byt, aj ked sa najem alebo napijem. s pozitkami by to clovek vseobecne nemal prehanat.

  52. carrie anne
    Posted January 27, 2011 at 00:08 | Permalink

    Máte pravdu, nezhodneme sa. Podľa mojich znalostí a skúseností cirkev k pokrytectvu nevedie. Jedlo a pitie potrebuje telo k životu a svojmu fungovaniu. Myslím, že otrokyňou by ste v tomto prípade boli, keby ste nepoznali mieru a jedli a pili by ste až do “prasknutia” resp. zvracania.

  53. okata
    Posted January 27, 2011 at 00:52 | Permalink

    ale no, toto uz je slovickarcenie, ze kedy som otrokom svojho tela a kedy nie. k prezitiu predsa potrebujem v skutocnosti velmi malo veci a vacsinu ostatneho robim bud preto, lebo mi robia dobre alebo preto, lebo musim.

  54. carrie anne
    Posted January 27, 2011 at 01:04 | Permalink

    Slovíčkarčenie?! Ale kde. V poriadku, ak Vám vadí upresnenie: pre kresťanov je dôležitý vo veľkej miere duchovný život. Aby si s nami telo nerobilo to, čo samo chce. Aby sme ho dokázali ovládať.

  55. Milan
    Posted January 27, 2011 at 01:44 | Permalink

    nedorobka je slaba charakteristika autora

  56. okata
    Posted January 27, 2011 at 07:51 | Permalink

    prepacte, ale je divne povazovat telo automaticky za hriesne. keby moslimovia viac pocuvali svoje instinkty a robili to, co im telo kaze, asi by im to neudieralo na hlavu tak intenzivne a nepachali by tolko zverstiev.

  57. Edita
    Posted January 27, 2011 at 08:52 | Permalink

    S insitnym serialovym psychologom, sexuologom a alkoholikom sa nehadame Carrie.

  58. figuurka
    Posted January 27, 2011 at 10:22 | Permalink

    pre ĽUDÍ je dôležitý vo veľkej miere duchovný život. Preto si s nami telo
    nerobí to, čo samo chce. Dokážeme ho do istej miery ovládať.

    krestanstvo (nabozenstvo) je akurat tak byprodukt tejto schopnosti, mozno v minulosti nejaka pozitivna zosilnujuca spatna vazba. dnes v miere ovladania svojich pudov medzi stredoeuroskym krestanom a stredoeuropskym neznabohom nie je v priemere ziadny rozdiel. a ja dokonca pochybujem, ze kedy vobec skutocne bol. lebo reci sa hovorili, chlieb sa jedol. a pokrytci sa ku chlebu dostanu vzdy lahsie. preco nim nebyt? zabrani tomu krestanska vierouka? ako ukazuje pripad kdh. nie. a ako spravne dovodi azazelo, ostatni su na tom rovnako.

    asi sa to tazko cita ale: ano. krestania nie su lepsi ludia ako ti ostatni. v nicom.

  59. 2 edita
    Posted January 27, 2011 at 10:24 | Permalink

    mila clenka zaujmoveho zdruzenia latentnych neurotikov, tvoja zlcovita reakcia plna nevyvratitelnych argumentov odkryla jadro problemu a ukoncila akukolvej diskusiu :)

  60. Gorthaur
    Posted January 27, 2011 at 10:30 | Permalink

    klasicka fraza, ze ten, komu prekaza krestanstvo je automaticky onalepkovany ako marxista. naposledy som na to narazil v nejakej diskusii o navrhu na zakaz krestanskych symbolov v statnych skolach. do pekla s krizami, kladivami aj kosakmi.

  61. carrie anne
    Posted January 27, 2011 at 10:38 | Permalink

    Nenapísala som, že kresťania sú lepší. Nie sú, to mi je jasné, a sú taktiež omylní. Ale podľa môjho názoru je nerozumné zovšeobecňovať chyby jedného či skupiny na všetkých do jedného. Predstavte si, že aj dnes žijú v strednej Európe ľudia aj kresťania, ktorí neskáču z postele do postele, nevraždia deti pred narodením, nikoho neznásilňujú, snažia sa pomôcť, kde môžu a nekradnú. Ťažká predstava, však? Ale takých ľudí osobne poznám. Ospravedlňujem sa, ak sa Vás dotkla druhá veta z predošlej správy.

  62. barta
    Posted January 27, 2011 at 10:40 | Permalink

    ,,Cize ked mas pocit ze KDH je strana fararov co zneuzivaju, tak SDKU je
    strana fararov co znasilnuju a zabijaju”

    Ten _pocit_ mas iba ty a sam si si ho aj navodil. :-)
    Ja ti prezradim este vacsie tajomstvo:
    iba prihluply demagog prirovnava _v tejto diskusii_ KDH k SDKU (mmch. nemaju od seba az tak daleko) podobnym sposobom ako KDH k SNS. Okrem teba to tu nikto iny nerobi. Ale najlepsi utok je zalovit v mutnych vodach a obratit pozornost inym smerom, vsak? :-)
    Nerob zo seba vola, ved ty sam sa na to explicitne pytas:
    “nechápem preco sa vsetci zacli obuvat do KDH a porovnavat ju so zumpou typu SNS”
    Aj ked to TY nechapes, ostatni ano, a rozumeju kontextu.
    Kapisto? :-)

  63. carrie anne
    Posted January 27, 2011 at 10:42 | Permalink

    Hm? Fíha, to je zaujímavá definícia mojej osobnosti. Prosím, uveďte myšlienkové procesy, ktoré Vás k nej doviedli. Iste budú zaujímavé =oD

  64. carrie anne
    Posted January 27, 2011 at 10:47 | Permalink

    Napísala som azda niekde, že telo je automaticky považované za hriešne? Nie je. Len je celkom fajn a prospešné držať ho na uzde.

  65. okata
    Posted January 27, 2011 at 11:01 | Permalink

    pekne vam k tomu napisal figurka, ja uz vlastne ani nemam co dodat.

  66. carrie anne
    Posted January 27, 2011 at 11:15 | Permalink

    Nechcela som používať klišé, tak na mňa tento text jednoducho zapôsobil.

  67. Adam Batrflaj
    Posted January 27, 2011 at 11:30 | Permalink

    Môj text ale nie je o krestanstve. Je o pokryteckych hajzloch ako durkovsky, figel a podobni.

    Ak to nevieš z toho odcitat, nauc sa citat pozornejsie.

    Mimochodom, to že si myslíš že okrem kresťanstva existuje len marxismus je tvoja diagnoza, nie moja.

  68. Sarti
    Posted January 27, 2011 at 11:36 | Permalink

    Sak biblia nehovori o tom ze nemas okradat stát, ale hovori o tom ze mas pomahat svojmu blížnemu. SAK ONI POMAHAJU SVOJIM BLIZKYM. AMEN.

  69. azazelo
    Posted January 27, 2011 at 11:41 | Permalink

    clovece, ved ti si sam sebe odporujes:

    >iba prihluply demagog prirovnava _v tejto diskusii_ KDH k SDKU (mmch. nemaju od seba az tak daleko)

    Zbohem a satecek.

  70. carrie anne
    Posted January 27, 2011 at 11:48 | Permalink

    Fíha, sám autor osobne!! Má úcta. Mýliš sa, je aj o kresťanstve: “obe sa oháňajú Bibliou, ako by to bolo len niečo viac ako kus neveľmi realistickej beletrie”, “obe sa tvária, že narodiť sa ako Slovák je druhá najlepšia vec na svete, hneď po miništrovaní”, “obe priťahujú jednoduchých fanatikov, pre ktorých je viera v dve vyššie uvedené premisy matkou všetkých argumentov”. A nasledujúci názor ma konkrétne priviedol k použitiu slov marxizmus a leninizmus: “obe zaspali dobu niekde v stredoveku a do 21. storočia patria asi ako parný kotol do Star Treku”. A môžeš teda špecifikovať ich rázne, jednoduché, zlé riešenia a zdôvodniť, prečo ich hodnotíš ako rasistické, mizogýnne a homofóbne? Ak si nervózny, skús si zobrať čokoládu.

  71. Edita
    Posted January 27, 2011 at 12:00 | Permalink

    My deti aboriginskeho pralesa si pochvalujeme zivot bez pokryteckeho krestanskeho a vypocitaveho zidovskeho svetonazoru a odmietame cokolvek uvazdat pretoze k profesii moderatora sa nasa spolocnost zatial neprepracovala a kedze pre pochopenie narocnych civilizovanzch myslienkovych procesov potrebujeme samana s vykladovym slovnikom, ktory sa vsak prave venuje obetovaniu okatej ritualnym zvrhnutim z utesu medzi zraloky za lepsu urodu a krajsie samice, budete si s tym musite poradit sama.

  72. xorxee
    Posted January 27, 2011 at 12:04 | Permalink

    minule bol v tyzdni pokec s matovicom ohladne jeho buducej strany
    http://www.tyzden.sk/casopis/2011/2/chcem-sa-vysmiat-stranam.html
    ak to naozaj spravi a ak by OKS a KDS nevadilo skusit to tymto sposobom, mohol by som konecne kruzkovat presne tych ludi, ktorych v parlamente chcem vidiet, teda pokial miklosko nezavesi politiku na kliniec. krasna predstava, potesilo by.

  73. zanardi
    Posted January 27, 2011 at 12:07 | Permalink

    Reprezentačná vzorka diskutérov zdá sa, potvrdzuje Adamov text.
    Kresťan vie nabrechať do oponenta rovnako ostro, ako nekresťan.
    Len nekresťan si potom nemá čím utrieť hubu a tváriť sa čistým.
    Nič sme za tých dvetisíc rokov nepochopili.

  74. carrie anne
    Posted January 27, 2011 at 12:09 | Permalink

    ahaaa, no vďaka za vysvetlenie, vážená pani z aboriginského pralesa. Veľa šťastia vo Vašom pralesnom živote a ešte raz vďaka za zmysluplnú diskusiu =oD

  75. okata
    Posted January 27, 2011 at 12:24 | Permalink

    fiiiha, tak to sa radsej pracem a ty si tu pis dalej, kym mas o com ;)

  76. Edita
    Posted January 27, 2011 at 12:34 | Permalink

    Pozdravuje Vas saman vazena pani Carrie a kedze sa mu zda, ze budete castejsie potrebovat pomoc s prekladom, ponuka Vam svoje sluzby a zaroven sa pyta sa ci by sa Vam chcelo cez vikend pomoct ritualnym tancom domestifikovat (hadam som to vyslovila spravne) klokanov pre tajne strategicke ciele nasho kmena.

  77. azazelo
    Posted January 27, 2011 at 12:36 | Permalink

    podla mna to suvisi s tymto:

    http://www.sme.sk/c/5740167/zakaz-interrupcii-v-bratislave-zrusili.html

    Nikto sice nijaky zakaz nevydal, ale sme.sk vo velkom tlaci na titulku ze nevydany zakaz bol zruseny. Som zvedavy co sa chysta a v com bude musiet KDH v najblizsej dobe ustupit Ak by slo o dekriminalizaciu gandze, to beriem – to je rozumna vec.

    mmch: Adam aky mas postoj k vyhrade svedomia?

  78. carrie anne
    Posted January 27, 2011 at 12:41 | Permalink

    Vidím, že Vám nie je dobre, radšej to nepreháňajte s liekmi a barbiturátmi. Dočítania.

  79. Edita
    Posted January 27, 2011 at 12:48 | Permalink

    K barbituratom sa zial zatial nasa spolocnost tiez neprepracovala, ale urobime vsetko preto Vas bohorovny klud a dokonale sebaovladanie ;-) ))

  80. figuurka
    Posted January 27, 2011 at 12:51 | Permalink

    ad zanardi 27-01-2011 13:07:14 :-) )

    ad azazelo 27-01-2011 13:36:34
    mutenie ukoncene. maslo hotove?

  81. Adam Batrflaj
    Posted January 27, 2011 at 12:58 | Permalink

    ty nie si veľmi chápavý jedinec, že? čo ti umožňuje nevidieť zrejmý fakt, že v poslednej dobe sa prevalilo v akej špine sú Ďurkovský, Figel a spol namočení a teda oprávnenou reakciu je byť na nich nasratý a teda napísať takýto článok.

    carrie: to čo si citovala sú spoločné znaky SNS a KDH, ako som ich uviedol. nemôžem za to, že oba subjekty lákajú svojich hlúpych voličov práve na takéto veci. to že kdh nepatrí do 21. storočia, to že tá strana má problémy s právami pre ženy a homosexuálov je akosi priamo zakotvené v jej stanovách. asi sa to tam dostalo pre svoj marxistický povôd, alebo to tam prepasovali byvalí komunisti, ktorých strana vo vedení nepochybne má:-)

  82. barta
    Posted January 27, 2011 at 13:07 | Permalink

    Clovece, tymto si len potvrdil, ze titul prihluply demagog ti pravom patri. Vytrhnut nieco z kontextu, resp. nedokoncit vetu, a na zaklade toho si presadzovat svoju “pravdu”, patri medzi zakladne vybavenie prekrucacov. Cela veta, ktoru som napisal totiz znie:
    “iba prihluply demagog
    prirovnava _v tejto diskusii_ KDH k SDKU (mmch. nemaju od seba az tak daleko) podobnym sposobom ako KDH k SNS.”

    Rad ti to vysvetlim, pan nechapavy. KDH a SNS nemaju k sebe blizko, a to tym, ako sa prezentuju na verejnosti, ako sa spravaju ich clenovia na verejnosti…
    Pre lepsie pochopenie este jeden citat z clanku:
    “V relatívnom svete je nemaskovaný, úprimný hajzel rozhodne lepší ako hajzel maskovaný, pretože ho vidno z diaľky. Slušný človek sa mu vyhne a tým neslušným nech pokojne škodí, nie je dôvod ľutovať neslušných ľudí.”

    Autor si zobral na musku KDH prave pre to ich vsadepritomnu silne ziariacu gloriolu, neustale svatecke spinanie ruk, ich zbozne a nevinne tvariacich sa predstavitelov. SDKU od KDH _nema az tak daleko_ aj tym, ze sa ich clenovia netrieskaju automaticky o zem pri kazdom zliadnuti kriza.

    Prekrucat a sateckovat mozes kolko len chces, ale skusat to mozes niekde v tvojom okoli na podobnych demagogoch ako si ťi. :-)

  83. TOMAS
    Posted January 27, 2011 at 13:21 | Permalink

    Som volic KDH prvy krat a vobec sa za to nehambim. Nesuhlasim s Tisom ani nacionalzmom anio s preslapmi Figela ani…
    Aj ja som sa sklamal, ale volil som Kdh z koli inym veciam a kruzkoval som ludi ako Lipsci, Prochazka, Zitnanska ktorym aj nadalej verim. Prveho spomineho uz osobne dlho poznam. Clanok je pravdivy v mnohom ale v mnohom je nekorektny a zbytocne urazajuci krestanov a Bibliu. Budte kriticki, ale nie nenavistny vo ci ludom inych nazorov inak sa spravate tak isto ako ti ktorych kritizujete.

  84. Jano
    Posted January 27, 2011 at 13:51 | Permalink

    z autorových slov. Preto to nemôže byť objektívne. Všetky obvinenenia na Ďurkovského sú v rovine JPP. Je to cielená kampaň proti KDH. Jej súčasťou je aj autor tohto článku. Ak nevidí rozdiel medzi politikou Smer-u alebo SNS a KDH to vypovedá veľa. Je to človek od Smeru zapojený do kampane proti KDH.

  85. carrie anne
    Posted January 27, 2011 at 13:56 | Permalink

    ahaa, už chápem, Tebe vadí to, že sú proti potratom a zákonnému prijatiu registrovaných partnerstiev. Nuž, ak toto považuješ za výdobytok slobody 21. storočia, tak naozaj no comment.
    S pozdravom
    tá druhá

  86. azazelo
    Posted January 27, 2011 at 14:10 | Permalink

    2 Adam Batrflaj

    v poho, bud nasraty na spinu po durkovskom, ja som len chcel aby si si do ruky zobral papier a provnal kolko je tej spiny v prepocitani na jurasiky.

    lebo pointa je jasna – teba serie ze nesuhlasia s homo-promo a femkami. a durkovskeho spina je len prostriedok ako mozes nadavat na KDH a nemusis pomenovat co ta na nich serie.

  87. Adam Batrflaj
    Posted January 27, 2011 at 14:28 | Permalink

    Slovami klasika: Ty si načisto neinteligentný

  88. Edita
    Posted January 27, 2011 at 14:32 | Permalink

    Okata, nezabudaj, ze ta roztrhali zraloky, takze ked sa dopraces, tak pod inym nickom, nech nema slecna vztahovacna pri obhajobe zbytocne problem s orientaciou ;-)

  89. azazelo
    Posted January 27, 2011 at 14:37 | Permalink

    batrflajovi :

    neber to v zlom ale tvoje nazory na moju inteligenciu neberiem prilis vazne.

  90. Saman
    Posted January 27, 2011 at 14:47 | Permalink

    No, obetovanie uspesne prebehlo, takze mozem bez obav z nedostatku varit a obzersky minat zasoby. K teme este sprava z ostatnej medzinardonej samanskej konferencie:

    http://www.tyden.cz/rubriky/zdravi/vztahy/chcete-mit-uspesne-a-zdrave-dite-naucte-jej-ovladat-se_192311.html

  91. sarti
    Posted January 27, 2011 at 14:48 | Permalink

    Někteří kasírují za podraz či za drb,
    jiní zas mašírují tak, jak káže pablb,
    někteří vodu kalí mezitím, co kradou,
    aby pak naříkali nad kterousi zradou
    za prachy. – ALEBO-Demokracie rozkvétá, byť s kosmetickou vadou: ti, kteří kradli po léta, dnes dvojnásobně kradou, [ti, kdo nás léta týrali, nás vyhazují z práce, a z těch, kdo pravdu zpívali, dnes nadělali zrádce. :. Demokracie prospívá bez nás a pragmaticky, brbláme spolu u píva, jak brblali jsme vždycky, farář nám slíbil nebesa a čeká na majetky, my nakrmíme forbesa za dvě či za tři pětky. :

  92. figuurka
    Posted January 27, 2011 at 14:48 | Permalink

    aj za podobenstvom kristiana slovaka v trende vidis feministicke a homosexualne motivacie?

    mimochodom, s drobnou korekciou v citacii (spravne: ved ty si UPLNE neinteligentny) sa pridavam sa ku slovam klasika. nech je tych nazorov, co budes musiet nebrat vazne, viac .-)

    a seriozna otazka: ty fakt ale fakt skutocne nevidis v com je podstata toho/tych/ prirovnania/nanii/?

  93. pjenkaua
    Posted January 27, 2011 at 14:49 | Permalink

    ja kazdopadne verim v skore zlozenie nejakeho noveho pekneho clanku totho do humna..
    v novom roku zatial nic moc, tento sice pravdivy ale dost primitivne napisany flame a stary nemes..
    aby sa to tu zachvilu nezacalo hemzit diskutermi zo sme..
    beginning of the end?

  94. Gorthaur
    Posted January 27, 2011 at 15:05 | Permalink

    mne chyba cosi nove od Anny Vlckovej a taktiez korektorky Dr. Horkej :)

  95. okata
    Posted January 27, 2011 at 15:22 | Permalink

    priznam sa, ze mi nedochadza, o com stale hovoris.

  96. the juju orchestra
    Posted January 27, 2011 at 15:38 | Permalink

    aaale… kazite mi zabavu obe, uz sem nejdem ;-) saman znechutene odfuuukne, prevrati oci, odpluje si a razne za sebou zabuchne dvere

  97. okata
    Posted January 27, 2011 at 15:55 | Permalink

    to bude lepsie, pretoze za chvilu by mohlo ozaj vzniknut podozrenie, ze na niecom ficis :)

  98. Peter Getting
    Posted January 27, 2011 at 16:05 | Permalink

    čau,
    dobre vedieť, že niekoho vytáčajú kreatúry rovnako ako mňa, ktorý sa tým živím :-) )
    Pri KDH, mimochodom, netreba vidieť len Ďurkovského, veď od počiatku to boli naslovozvatí páni ako Čarnogurský, Mikloško (obaja sa zapríčiňovali o legalizáciu slovenského fašizmu a Tisa), pán Figeľ či pán Palko, ktorý je so svojou obsedantnou kresťanskou nenávisťou totožný so Slotom, atď atď.
    Svojím spôsobom je rozdiel len v spôsobe podanie. SNS sú hajzli od začiatku a od začiatku sú aj ľahko čitateľní, kým KDH balí výkal do pozlátka.
    Súhlasím však s tým, že o výkal ide v oboch prípadoch :-)
    zdravas!
    Peter Getting, novinár, spisovateľ

  99. this is not a tango
    Posted January 27, 2011 at 16:51 | Permalink

    V tomto spore som sa priklonil k Anne pretoze tvoja “analyza” pricin, motivacie konania podaktorych moslimov znie ako otrepana fraza z telenovely. No a pri takejto metode utvarania usudku nema prilis zmysel argumentovat, podobne ako sa neda viest rozumna rec s opitym alkoholikom. Dalej uz sa mi nechcelo byt otravne vazny. Sebaovladanie, kulturne podhubie je v tejto spore klucoveee, more! A tuto Peto je tiez idiot.

    Edita 27-01-2011 09:52:18
    S insitnym serialovym psychologom, sexuologom a alkoholikom sa nehadame Carrie.

    okata 27-01-2011 08:51:51
    prepacte, ale je divne povazovat telo automaticky za hriesne. keby moslimovia
    viac pocuvali svoje instinkty a robili to, co im telo kaze, asi by im to
    neudieralo na hlavu tak intenzivne a nepachali by tolko zverstiev.

    carrie anne 27-01-2011 02:04:22
    Slovíčkarčenie?! Ale kde.

  100. okata
    Posted January 27, 2011 at 17:12 | Permalink

    a ako sa volas a kolko mas rokov, to este vies?

  101. Anonymous
    Posted January 27, 2011 at 17:58 | Permalink

    Okata, ale no taaak ;-) Sex nie je dovod pre teror, ale pestovana, dlho zivena nenavist a ta suvisi so sebaovladanim. Navyse moslim ma za “hrdinsky” cin slubenych 70 panien po smrti a to je viac ako sex na zemi, nie? ;-) Lenze bez tohto bonusu funguje napriklad IRA, ETA alebo http://film.moviezone.cz/der-baader-meinhof-komplex/recenze/ Tymto tiez intenzivne udiera na hlavu? Takze minimalne jeden z mileneckej dvojice bol homosexulane orientovany?

    http://www.intimnosti.cz/index.php?clanek=256

  102. Anonymous
    Posted January 27, 2011 at 18:07 | Permalink

    Tiez ekonomicke zaujmy v kombinacii s nenavistou su dobrou motivaciou ;-)

  103. Anonymous
    Posted January 27, 2011 at 18:21 | Permalink

    Tiez moznost, ze je niekto sadista od prirody, ako napriklad Stalin je pravdepodobnejsia. Pripadne adrenalin pri akcii celkom slusne fici, ak to niekto berie sportovo ;-)

    Ak by v Egypte kde momentalne prebiehaju demonstracie inspirovane Tunisom, despota vladnuci od zaciatku 80 rokov rohodol, ze obyvatelom dovoli zdarma vstup do nevestincov kolkrat len budu chciet, kupil by si ich? ;-)

  104. okata
    Posted January 27, 2011 at 18:22 | Permalink

    ale ja som netvrdila, ze nedostatok sexu je vseobecnou pricinou vsetkych nasilnosti. kde si to ty vycital?
    tusis o sebe vobec, ci si zena, muz, ci si len potrebujes zautocit alebo sa presvedcit, ze mas najvacsi mozog na tomto pieskovisku?

  105. Anonymous
    Posted January 27, 2011 at 18:30 | Permalink

    keby moslimovia
    viac pocuvali svoje instinkty a robili to, co im telo
    kaze, asi by im to
    neudieralo na hlavu tak intenzivne a nepachali by tolko
    zverstiev

    Nepotrebujem tu vobec nic. Kludne to mozme hned teraz uzavriet, ale tym ze sa teraz budes obhajovat “vseobecnou pricinou” sa z toho nevykecas. Sex bol tvoj povodny telenovelacky “argument”.

  106. okata
    Posted January 27, 2011 at 18:37 | Permalink

    ale to je nadherne, ako si ma hned usvedcil :) ))
    zaujimave, ako sa tu ohanas sebeovladanim a pritom s nim mas evidentny problem.

  107. Anonymous
    Posted January 27, 2011 at 19:06 | Permalink

    Hej, nechal som sa uniest. Mas recht. Chatovanie je ako cigarety ;-)

  108. Domased
    Posted January 27, 2011 at 19:21 | Permalink

    Ustredny vybor vedecky spravnych nazorov, tu na Humne skladajuci sa z klbciacich sa zarytych ficohryzov, aktivnych radicsolizov, na narodniarske stratene duse zuby si brusiacich kadehakov a na nasu republiku nosom ohrnajucich Madarov spaja jedina vec – nenavist SNS. Sudrznost je dobra vec, ako to vidiet v uspesnych krajinach, kde sa nacionalizmus pije s materskym mliekom a nepriatelia sa hladaju mimo krajiny ci domacej piatej kolony. Niekedy sa nepriatelia dokonca aj najdu postavia pred mur a odstrelia. Papulnatym novinarom sa podpalia tlaciarne a na cudzie krajiny hadzu bomby. Vsetky politicke strany su vlastenecky orientovane. Obcas to niektore prehanaju tak sa usmernia, ale nikdy nie nenavidia.

  109. azazelo
    Posted January 27, 2011 at 20:59 | Permalink

    figuurke

    1,) prava homosexualov a zien sem dotiahol batrflaj,, ja som len skonstatoval, ze sa vyklulo sidlo z vreca.

    2,) :-)

    3,) nie naozaj nevidim. Figel je slaby predseda bez charizmy, neschopny zaujat chlapske stanovisko ani k bytom ani k Durkovskemu ani inym problemom KDH. Durkovsky je podla vsetkeho clovek co zneuzil svoje postavenie na dohadzovanie kseftov za uplatu a teraz sa chce zabyvakovat v parlamente. Ale uprimne, Dzurinda i Sulik maju za usami a za nechtami viac a nik tu nepise porovnatelne clanky o SDKU. Pritom SDKU ma slovo krestansky v mene takisto.

    Uprimne povedane, krestansky v nazve SDKU je podla mna pokrytectvo a skreckyzmus jak vysity. Alebo este krajsie povedane s SDKU to je podobne ako so Svatou rimskou risou ktora nebola ani svata, ani rimska a dokonca ani risa. Vsakano. Lenze do KDH ktore deklaruje ze z istych principov ustupit nehodla sa kope lahsie.

  110. Kocur
    Posted January 27, 2011 at 21:17 | Permalink

    To ani nejdem citat, to bude len humus a flame. Skoda.

    .

  111. Gorthaur
    Posted January 27, 2011 at 21:50 | Permalink

    a v com ma ten Sulik viac za usami?

  112. Adam Batrflaj
    Posted January 27, 2011 at 21:54 | Permalink

    a veď povedz rovno, že si volič KDH, my sa ti zasmejeme, pošleme link na cha-cha Nelsona a razom aj pochopíme tvoju prapodivnoúchvatnú argumentáciu.

  113. azazelo
    Posted January 27, 2011 at 21:54 | Permalink

    Gorthaurovi:

    napriklad ten predaj pozemku OLO. to je tah hodny Durkovskeho. A vysvetlene to bolo tuez Durkovskovsky – nebolo ineho zaujemcu tak som to kupil a potom bolo tak som to predal.

    Cisty zisk kolko?

    kocurovi:

    riaditela batrflaj vyslisali tvoje nevyrieknute zelanie a zacli vymazavat prispevky.

  114. azazelo
    Posted January 27, 2011 at 22:11 | Permalink

    2 Adam Batrflaj

    Kamarat, prapodivnouchvatnu argamentaciu tu mas maximalne tak ty a potom este ten nackovsky posuk co sa tu objavil poslednu dobu.

    A ze som KDH volil som tu spomenul, ked ti zlyhava kratkodoba pamat kup si moleskin diarik. Aspon bude mat moleska radost

    To naposledy beriem. Tak dovi/dopo.

  115. figuurka
    Posted January 27, 2011 at 22:30 | Permalink

    hm. tak tebe asi niet pomoci.

    napriek tomu, posledny pokus. vecne napisem, ze co bola podla mna hlavna myslienka clanku. to je zaroven to ako ja vidim podobnost medzi sns a kdh a nie podobnst s inymi stranami. a adam moze potvrdit alebo vyvratit ak sa mu este bude chciet.

    takze, idem na to, sleduj.

    1. jadro volicov sns (cca 5% vo volbach) pramalo zaujima aky ma tato strana program. dolezite je, ze je narodna. a volia.

    2. jadro volicov kdh (cca 5% vo volbach) pramalo zaujima aky ma tato strana program. dolezite je, ze je krestanska. a volia.

    3. jadro politikov sns/kdh je (mozno) silne a uprimne narodne/krestansky veriacich. gru politikov sns/kdh je ale tato viera na salame.

    1+2+3=duosledok: pokial dojde na problem, vytiahnu sns/kdh narodnu/krestansku gloriolu ktorou sa mohutne ozenuu a: volic prepaci. a voli.

    a klinec do rakvy je potom ten rozdiel. sns je priamociaro zlodejska a vulgarna, lebo vsetko pre narod. kdh je zlodejska tiez (a asi uplne rovnako ako ostatne strany) ale tvari sa ako MORALNEJSIA, nez ostatne, ba priam az NAJMORALNEJSIA lebo TAKI SU KRESTANIA A TO SME MY! ale ked dojde na lamanie chleba, nedokaze ani len tolko co ine strany (vid napr preslap radicovej vs. durkovsky). priam slovnikova definicia pokrytectva. ci?

    no. a ostatne strany takto silne vyprofilovane veriace jadro a gloriolu vyprofilovane nemaju (s vynimkou smsk). teda ja ich nevidim. sns a kdh su zo vsetkeho najviac to, comu sa hovori: papalaasi. a zo vsetkych stran najviac maju najblizsie ku smeru, ktory so svojim socialnym statom a podobnymi udickami sa snazi vytvorit take iste tvrde stabilne a vekom samoobmienajuce sa veriace jadro. zatial ho ale nema. a nemalo ho napr ani hzds. vymrelo mu. co sa sns a kdh, ked budu “sikovni”, nemoze stat.

    ak to ani teraz nie je nad slnko jasnejsie, tak volis spravnu stranu a dobre ti tak. ha haaaa .-)

  116. figuurka
    Posted January 27, 2011 at 22:32 | Permalink

    ha!smsk! ..odteraz to budem pouzivat! :) ))

  117. Adam Batrflaj
    Posted January 27, 2011 at 22:34 | Permalink

    figuurka: potvrdzujem a ďakujem, ja by som tú trpezlivosť nemal.

    azazelo: ako som sľúbil, tu je. ako vždy si vymaž medzery v linku:

    http://www.threadbombing.com/data/media/15/simpsons_nelson_haha2.jpg

  118. figuurka
    Posted January 27, 2011 at 22:37 | Permalink

    :-)

  119. azazelo
    Posted January 27, 2011 at 22:40 | Permalink

    figuurke

    co mam sledovat? tie tvoje mentalne fikcie? zabudni.

  120. figuurka
    Posted January 27, 2011 at 22:42 | Permalink
  121. figuurka
    Posted January 27, 2011 at 22:43 | Permalink

    to mi ako odpoved uplne staci .-)

    ha haa.

  122. Martin K.
    Posted January 27, 2011 at 23:13 | Permalink

    A prečo pranier KDH a nie Sas alebo SDKU? Že Dzurinda i Sulik majú za ušami viac? Fico má ešte viac, Mečiar detto, ale všetkým menovaným to jasne vidno na očiach, aj keď sa snažia maskovať, ako sa len dá. Ide o to, že kédeháci na rozdiel od SDKU a SaS sa zaživa stavajú do pozície blahorečených. Že SDKU má v názve tiež slovo kresťanský? No a? Smer a HZDS majú slovo – demokratický, a čo to mení na veci? Sú to na prvý pohľad ******, či Smer, HZDS, alebo aj SaS a SDKU, na to nikomu netreba študovať psychológiu. Aj keď sa pani premiérka snaží svojou každodennou “úprimnosťou, čestnosťou a morálnosťou” natrieť masky SDKU, aj svoju vlastnú naružovo, ich pravý charakter je pomerne ľahko rozpoznateľný.
    Ale páni Ďurkovský a Figeľ to sú iní maskéri! Tí sú permanentne v stave, akoby sa čerstvo vrátili zo svätého prímania. A čo sa z nich vykľulo? ******! Preto to tlčenie do KDH. Bohumilé, čisté, nevinné, nepoškvrnené, útlocitné krehotinky bez viny a hriechu – to sú ich masky. Teda boli. A to kole/klalo oči oveľa viac ako hriechy SDKU. Preto KDH.

    Hviezdičky nech si každý doplní sám.

  123. folter
    Posted January 27, 2011 at 23:42 | Permalink

    Preco tu bolo vymazanych tolko prispevkov?

  124. Riaditeľ Zemegule
    Posted January 27, 2011 at 23:50 | Permalink

    pretože sa nám nepáčili.

    a pretože všetky do jedného pochádzali z rovnakej ip adresy, ale pokojne napíš aj ďalších dvadsať. radosť mazať.

  125. m-a
    Posted January 28, 2011 at 07:32 | Permalink

    Myslel to dobre, chcel vyjadrit svoju nasratost na ludi typu Durkovsky, Slota, akurat mu tam prebublal odpor voci narodniarom a krestanom vseobecne.

  126. azazelo
    Posted January 28, 2011 at 07:59 | Permalink

    2
    m-a

    v chazarskom slovniku sa pisalo: “creatori grata et accepta intentua tua sic opera tua accepta non”

  127. xorxee
    Posted January 28, 2011 at 09:47 | Permalink

    zvrhlo sa to na uroven sme.sk.
    nabuduce by bolo nacim popisat o potratoch, to by mohlo byt este hnusnejsie.
    tam sa spokojne pripojim k azazelovi – KDH som nevolil, ale proti potratom som. a velmi velmi ma bavi hadat sa o tom. najkrajsie na tom su tie kecy o mojom spiatocnictve a ako sa so mnou v momente zacne kazdy bavit ako katolikom, ked nim nie som, lepsie su uz len tie tvare potom, ked im zacnem rucat ich argumenty ad hominem, dokonca este aj ine hominem ako som ja. no mnam.
    bude zabava, dockam sa takeho clanku? pjosim pjosim.

  128. azazelo
    Posted January 28, 2011 at 10:13 | Permalink

    xorxeemu

    ano tato debata uz bola velmo blizka sme.sk. zaujimave ze na tuto uroven sa znizili a podobny slovnik pouzivali najme frikulinski KDH-bijci. Cim to asi je?

  129. Element
    Posted January 28, 2011 at 10:53 | Permalink

    čím to je? Tým, že KDH-bijci sú hlúpejší? To je jedno, iné som chcel.

    Ja sa k tomuto celému nevyjadrujem, lebo sám v tom nemám jedno. Ale jednu vec by som si rád vyjasnil. Chápem tvoje argumenty, že prirovnávať KDH k SNS je vzhľadom na kvalitu i kvantitu zverstiev dosť odveci.

    No na druhú stranu, tento postoj sa mi bije s kresťanským (alebo hríbovským?) zásadným absolutistickým postojom ku všetkému (trebárs tie potraty = vražda, v ktorom mesiaci je irelevantné, aj či je plod poškodený a pod.).

    Čiže otázka: odkedy je pre kresťana (príp. konzervatívca?) relevantné, či niekto kradol viac alebo menej?

    Ak mi v tejto spletitej diskusii ušlo, že sa to už riešilo, sorry.

  130. azazelo
    Posted January 28, 2011 at 11:11 | Permalink

    Elementovi

    nebudem sa vyjadrovat ani za krestanov, ano za konzervativcov, ale iba za seba.

    Ak Durkovsky kradol, ma byt vysetrovany a sudeny, ak kradol aby sa tie peniaze pouzivali na financovanie KDH ma to byt vysetrene a funkciaonari KDH v tom zaangazovani maju byt sudeni.

    Podla toho co o Durkovskom pocut po BA a podla jeho a Dzurindovom angazovani v nahravkach hlasu podobneho Dzurindovi obaju su velmi radi ze sa nic nevysetruje.

  131. My, nedotknutelni
    Posted January 28, 2011 at 11:59 | Permalink

    “Ak Durkovsky kradol, ma byt vysetrovany a sudeny, ak kradol aby
    sa tie peniaze pouzivali na financovanie KDH ma to byt vysetrene a funkciaonari
    KDH v tom zaangazovani maju byt sudeni.”
    Ty si na to kapol, pupi, fantasticke. Dik. Sak to je myslienka desatrocia, ba aj storocia.
    Uaaau, ze ak kradol, ma byt vysetrovany a sudeny… buhahahaaaa
    Z ktorej skolky pises, malicky?

    podpis:
    politici

  132. Anonymous
    Posted January 28, 2011 at 12:11 | Permalink

    Tak pre krestana je viac, alebo menej kradnut relevantne odjakziva. Smrtelny hriech sa nevztahuje na drobne kradeze ;-)

    http://www.sme.sk/c/5715204/politici-maju-za-skody-rucit-majetkom.html

  133. xorxee
    Posted January 28, 2011 at 14:41 | Permalink

    to keby som vedel, tak si spravim doktorat z filozofie.
    co ja viem, tak odpor proti cirkvi zacal pred par sto rokmi(opravnene pred par sto rokmi, ked sa upalovali carodejnice a bruno) neskor len tlel a do tejto chorej podoby fanatickej nenavisti nie nepodobnej nenavisti radikalnych moslimov voci dzaurom, komunistov voci kapitalizmu atd atd, sa to zvrhlo nvdaka komunistom (v ZSSR, u nas, vo Francuzsku, …) aj deti kvetinove alternativy (newage) a ine laviciarske odnoze prispeli svojim dielom.
    a dnes je to uz standard, stado poslusne nenavidi ameriku, cirkev, lebo … lebo ved vsetci ostatni tiez. to iste s bushom – standardom je neznasat ho a mat ho za debila. ale ked zacne debata do hlbky, vysvitne, ze ten odpor nema zaklad v rozum, al v stadovitosti.
    a tam koncia argumenty, spravidla z toho zostane bekanie naucenych a natlacenych formuliek, so zdravym rozumom toto nema spolocne vobec nic, viac asi u canettiho, priznam sa, nmal som zaludok to citat.
    a potom sa to prejavuje asi tak ako ten prispevok od “My, nedotknutelni”, ktoremu nerozumie, ani rozumiet nechcet. lebo ani to uz so zdravym rozumom nma nic, to je smutne.
    ak som nepochopil otazku, ospravedlnujem sa, ale je mi z tejto diskusie dost smutno. mnohi by (sme) sa mali hanbit.

  134. azazelo
    Posted January 28, 2011 at 15:07 | Permalink

    xorxeemu,

    ale ti dufam nie si xorxee z mena ruze?

    mmch: riaditelu, z akej IP pise “My, nedotknutelni”? je to niektory z tunajsich pravidelnych, alebo nepravidelnych diskuterov?

  135. My, nedotknutelni
    Posted January 28, 2011 at 19:44 | Permalink

    Chlapci, vy ste fakt taki naivni, ze nerozumiete total ironii? :-)
    Bolo by to do smiechu, keby ta ironia nebola pravdiva.
    Bol doteraz niekto z nasich politikov odsudeny a uvazneny? Ze nie? Tak potom, co mate take smrtelne vazne reakcie? :-)

  136. overalpuding
    Posted January 29, 2011 at 12:48 | Permalink
  137. Edita
    Posted January 29, 2011 at 16:53 | Permalink

    Dnes mame tu cest predcasne vyuzit pravo veta a vyhlasit vitazku sutaze o najsexi slovensku politicku:

    http://nazory.pravda.sk/sk_kresba.asp?idt=110129

  138. sebastian
    Posted February 1, 2011 at 22:57 | Permalink

    KDH ma pekne serú. Batrflaj má pravdu!

Post a Comment

You must be logged in to post a comment.

How To Get Rid Of Stretch Marks