Humno » Publicistika » Pán Weiss, ja vám rozumiem4 online.

Pán Weiss, ja vám rozumiem

Comments 63


Tréner, dovoľte mi oznámiť vám, že uprostred moralizujúceho Slovenska, oslavujúceho víťazstvo svojej celonárodnej skepsy a neprajnosti, ešte obonusené vašimi stratenými nervami, je minimálne jeden človek, ktorý vám napriek všetkému rozumie a chápe vás.

Slovenskí novinári vyslaní do Južnej Afriky prežívajú najšťastnejšie obdobie svojich dynamicky sa rozvíjajúcich kariér. Naši futbalisti hrajú horšie ako naši futbalisti a čo je v tom najhoršom najlepšie, tréner im, piatej či koľkátej to veľmoci, vynadal do vyjebaných buzerantov. Totálny sólokapor, tešia sa vyslaní zástupcovia médií, oči a uši miliónov pozorných slovenských čitateľov a divákov. Majú udalosť týždňa, to by snáď museli Judíniovú pristihnúť v Univerzitnej knižnici, aby sa Weiss nepredral na titulnú stranu.

A on sa veru predral, veď kvôli čomu inému by miestne médiá do Afriky svojich kovaných zástupcov vysielali, ak nie kvôli trénerovi odfrkujúcemu na tlačovke. Vzhľadom k znalostiam odrážajúcim sa v ich článkoch a reportážach, preto že sa rozumejú do futbalu, alebo že vedia výborne písať ich tam nikto poslať nemohol. Pre svoje futbalové vedomosti chodí na podobné podujatia Arséne Wenger a nie pisálkovia, ktorým je jedno či píšu o vymyslenom bratislavskom škrtičovi, ohrozenej úrode paradajok, alebo práve o futbale. Teraz keď konečne zaznelo niečo čomu aj oni rozumejú, môžu začať robiť svoju prácu – pohoršovať sa v mene svojich aristokratických predplatiteľov, ktorí nie len že majú všetci do jedného nervy zo železa, ale ešte aj vyberaným slovníkom a príkladnými mravmi vzorne reprezentujú svoju krajinu, všade kam sa s Evitou Urbaníkovou pod pazuchou a bravčovou Májkou v batohu pohnú.

Tréner, dovoľte mi oznámiť vám, že uprostred moralizujúceho Slovenska, oslavujúceho víťazstvo svojej celonárodnej skepsy a neprajnosti, ešte obonusené vašimi stratenými nervami, je minimálne jeden človek, ktorý vám napriek všetkému rozumie a chápe vás. Niežeby sme sa poznali, alebo že by som hral futbal na takej úrovni, aby sa ma nejaký škrabák vypytoval, prečo a kde som spravil chybu, ale kedysi som sa profesionálne venoval písaniu publicistiky, čo je, rovnako ako futbal, činnosť, ktorej kvalitu si ochotne trúfa posúdiť každý, kto prejde okolo. Verte tomu, že toľko čo tu máme reprezentačných trénerov tu máme aj odborníkov na iné okrajové činnosti, napríklad na to písanie.

Pamätám si to ako dnes, minimálne trikrát som si povedal, že už pre tých nevďačných zmrdov v živote nič nenapíšem a aspoň dvakrát toľko som v nejakom fóre, aj škaredšie ako vy, vynadal všetkým tým sprostým čitateľským hyenám za ich nechápavé, podceňovačné, rýpavé komentáre a vždy som si za to od tých zákerných provokatérov užil rovnakého posmechu, ako sa teraz pritrafilo vám. Pointa je samozrejme v tom, že ja aj vy sme presvedčení, že sme do svojej práce dali všetko a teda, ak ju má niekto relevantne posúdiť, sme to opäť len my dvaja, poprípade niekto, koho my sami uznávame v tej činnosti ako autoritu, ale rozhodne nikto z laickej verejnosti, čo je pochopiteľne len eufemizmus pre to hlúpučké manipulovateľné stádo, ktorému nemalo byť nikdy dovolené vymaniť sa zo starého dobrého feudálneho nevoľníctva.

Dobre viem, čo si o  novinároch myslíte, nezávisle od toho, či vás práve nekriticky chvália alebo nechvalne kritizujú. Dobre viete, že sú to len takí príštipkári, bez vedomostí, skúseností a bez názoru. Nespomínate si na žiadneho slovenského novinára, ktorý by bol aspoň takým pojmom ako Hamšík alebo váš syn a nespomínate si preto, pretože takých novinárov jednoducho nemáme a ak by ste niekedy spoznali pomery v slovenských redakciách, poprípade na fakultách žurnalistiky, aj by ste presne vedeli prečo. Za povestné ficovské gule ich drží vetchá priazeň ten najsprostatejšej Slovače, pretože to sú presne tí, čo si  kupujú bulvár, poprípade ho pozerajú v televízii. Je vám jasné, že hociktorý futbalista z vášho mužstva, áno hociktorý, ešte aj Kozák, dokázal vo futbale viac, ako ľubovoľný z tých dementov s diktafónmi kedy dokáže aspoň v tej podpriemernej novinárčine. Je vám fuk čo si o vás práve myslia, podstatné je že vo vašich očiach to nie sú relevantní partneri do debaty a nikto nemá menšie právo siahať vám do trénerského svedomia ako oni. Máte stopercentnú pravdu a ja veľmi dobre rozumiem špirále, po ktorej sa pri kontakte s nimi vytáčate. 

Ale svet nie je spravodlivý a vám neostáva nič iné, len sa naučiť pohŕdať hentakým póvlom potichu a v intimite vlastného domova. Nemôžete sa jednoducho uvoľniť a byť na svetovom šampionáte hulvátom ako by ste mohli byť doma, pretože to čo je v corgoňlige štandard, jednoducho na pomery svetovej diplomacie nestačí. To, že ide o futbal, nie je na tejto úrovni ospravedlnením, fazóna musí byť. Kým sa vaši zverenci nenaučia hrať tak, že hocikedy vyzametajú s Paraguajom, vy sa musíte naučiť byť po zápasoch lepším človekom, ako v skutočnosti možno ste. Taká je realita.

Alebo môžete zvoliť moje riešenie, prestať sa zaoberať reprezentáciou a postaviť si svoje vlastné futbalové mužstvo, ukryté pred svetom, kde vám bude futbal radosťou, kde vám budú môcť byť všetci novinári ukradnutí a tí čo sa prídu na jeho hru pozrieť sa budú môcť baviť alebo slobodne odísť.

Ale inak si myslím, že je celkom slušná šanca zlomiť vo štvrtok väz tým simulantským mantákom z Talianska, učiniť spravodlivosti zadosť a poslať ich tam kam patria, presne ako Mexičania a Južná Afrika poslali Francúzov. Potom sa budú všetci tí vyjebaní buzeranti s vami chcieť odfotiť, aby mali spomienku, že kedysi mohli byť v jednej miestnosti s človekom, ktorý ich dokázal tak presne pomenovať a ohodnotiť ich prínos pre slovenský futbal. A keď nie, tak platia dva predchádzajúce odstavce.

Celkové hodnotenie: 3.67 / hlasovalo 3 ľudí

1 hviezda2 hviezdičky3 hviezdičky4 hviezdičky5 hviezdičiek

Loading ... Loading ...
This entry was posted in Publicistika and tagged , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. Follow any comments here with the RSS feed for this post. Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.
Peter Tkačenko

Ani ste nevedeli, aký je vrcholový šport zbytočný

Peter Tkačenko

Kto je tu vlastne chrapúň

Božena Láskavá

Tehuľky idú do finále

Rado Ondřejíček

Krátko o Pussy marketingu

Peter Tkačenko

Na čo je antikristovi dobrý Bezák

Adam Znášik

O zlatých chlapcoch a Petrovi Saganovi

Discussion on article

62 Comments

  1. oru
    Posted June 22, 2010 at 22:52 | Permalink

    uz len kvoli tej judiniovej v univerzitnej kniznici a urbanikovej pod pazuchou som sa dobre pobavil, thnxx. a kedze futbal neriesim (hanba mi), hm, neriesim..

  2. kozhka
    Posted June 22, 2010 at 23:11 | Permalink

    priemerny modervator provincneho radia strci cely nas pisuci/mluvici sportovy syndikat aj demikat za nechet.. http://fm4.orf.at/wmjournal10

  3. lol
    Posted June 22, 2010 at 23:11 | Permalink

    awesomia vuvuzelus!

  4. Alfi
    Posted June 23, 2010 at 08:36 | Permalink

    …ale nikto iný. Ani FIFA, ktorá to rieši tiež… holt, civilizovaný svet.

    Ozaj je otázka, či nespravil dáku chybu až taká provokácia? Novinári sa pýtali málo pokorne? Nepoklonili sa po zem? No hej, sedlač ktorých za gule držia čitatelia novín, ako autor napísal. Pche!

    Na druhej strane ja rozumiem, prečo autor publikuje na Humne.

  5. digby
    Posted June 23, 2010 at 08:47 | Permalink

    …som rad ze tomu rozumies, preco publikuje na Humne, ale este radsej, ze ho napokon aj ty citas..:-))

  6. zanardi
    Posted June 23, 2010 at 08:57 | Permalink

    Toto nie.

  7. liliana
    Posted June 23, 2010 at 09:16 | Permalink

    no to si si vybral partnera do diskusie a particky :D
    uz vidim ako weiss stoji o dobre rady od nejakeho dalsieho bu- pardon pisalka. alebo si myslis, ze so svojou aroganciou ta posudi ako seberovneho, ktoreho pocuvat treba? :) )

  8. knour
    Posted June 23, 2010 at 09:16 | Permalink

    to vyje** bu** patrilo novinarom a nie repre kadru?

    btw. na majku ceskemu turistovi nesiahaj.

  9. nic v zlom
    Posted June 23, 2010 at 09:47 | Permalink

    Tiez si myslim, ze laicka verejnost nasim futbalistom krivdi. Stacia im dve prihravky na jeden dotyk a dostanu sa z jednej sestnastky do druhej. A ukazali to aj proti Paraguaju, akurat od superovej branky k nasej, takze utocnikov supnut pred Muchu, obrancov na hrot, male domov kopat prudko a po prvom polcase budu Taliani na uterak.

  10. Spiff
    Posted June 23, 2010 at 10:24 | Permalink

    Otazka “Si si vedomý nejakej chyby, ktorú si urobil v zápase s Paraguajom?” priviedla Weissa do zurivosti. Hmmm, za takuto nehoraznu otazku si novinar zasluzil asi Spanielsku cizmu. Co si on dovoluje pytat sa na pripadne chyby? Ved sme hrali skvele, dokonca sme mali v 92. min. aj strelu na branu.
    Anglickych zurnalistov by Weiss po ich otazkach asi rovno strielal…

  11. knour
    Posted June 23, 2010 at 10:52 | Permalink

    nestrielal, ani hubu nikomu nerozbije, jeho agresivita skonci len pri verbalnych picovinach, rovnako ako repre, skutek utek :) ))

  12. lolo jana
    Posted June 23, 2010 at 10:54 | Permalink

    …@Weiss: čo v Afrike nedostať lieky na nervi?

    @novinári: v tomto konkrétnom prípade s Radom síce nesúhlasím, ale v globále áno. Smutno mi je, smutno.

  13. pidizvik
    Posted June 23, 2010 at 11:21 | Permalink

    ako člen do všetkého sa rozumejúcej sedlače si dovolím upozorniť, ze “odstavec” je malé prasa, odstavča. Textový útvar vyjadrený týmto čechizmom sa nazýva odsek. Snáď za to nedostanem po hube.

  14. rado ondřejíček
    Posted June 23, 2010 at 11:43 | Permalink

    to fakt? to som nevedel, že takto przním slovenčinu. ale ako pozerám na slexe, máš pravdu.

    ešte sa rozhodnem či toto pravidlo príjmem za svoje a budem ho pri písaní uplatňovať. každopádne vďaka.

  15. xps
    Posted June 23, 2010 at 11:50 | Permalink

    nie je nahodou Weiss zamestnancom statu cez SFZ, ktory dostava prispevky zo statneho rozpoctu? A nemal by teda odpovedat obcanovi statu na otazky. Treba sa odvolat na zakon o slobodnom pristupe k informaciam?

  16. KoscejNesmrtelny KoščejNesmrteľný
    Posted June 23, 2010 at 12:41 | Permalink

    a dostane pidizvik po hube, alebo nie? to len aby bolo jasno

  17. Ja
    Posted June 23, 2010 at 13:03 | Permalink

    A to kto je ten Weiss ?

  18. Boris Burger Boris Burger
    Posted June 23, 2010 at 13:37 | Permalink

    .

  19. Element
    Posted June 23, 2010 at 14:16 | Permalink

    s Alfi & Spiff. Po prvé, otázka bola úplne legitímna, ako provokáciu si to mohol vyložiť iba weiss, lebo trafená hus zagága. Po druhé, ak má problém s nervami, nech nechodí na tlačovky. Po tretie, aj keby to bola provokácia, s takouto reakciou je pre mňa hulvát taký istý ako slota. A to som si myslel, wow, inteligentný športovec. Už si nemyslím.

  20. onlyme
    Posted June 23, 2010 at 17:04 | Permalink

    tolko o jednej nadavke som nepocul a necital od cias stareho uja :-)

    rozhovory so sportovcami su vzdy trapne (mo mohli sme hrat lepsie/no mohli, super mal lepsi team/no mal, v zavere sme to neustriehli/veru nie) tak tento bol aspon s bulvarnym nadychom :-)

    jednoducho na tlacovkach by clovek mal vystupovat formalne, lebo su ludia ktori sa kvoli partii upotenych chlapov behajucim za vypchatou kozenou hrackou, idu potrhat :-) tak nech ich nesklame :-)

    kolega sa rehotal na tom ze keby super nemal brankara tak by sme ten zapas ajtak prehrali :-) no tak by som sa ani necudoval ze ma trener nervy na dranc :-)

    nakoniec co tam potom ze slovensko sklamali na nejakej tlacovke, dolezite je nesklamat na travniku! :-)

  21. xorxee
    Posted June 23, 2010 at 17:11 | Permalink

    sice sa mu nedivim a pri sportovcoch ma to tiez neprekvapuje (spomenme len na zigove “tak som to tam jebol” alebo golonkov verbalny prejav, ked trenoval narodne muzstvo). ale pri nom ma to prekvapuje, predtym nevyzeral byt az taky emotivny. holt, slabe nervy su svina.
    ale clanok mi nejak pripomina reakcie igora timka na kritiku v zmysle “co oni dokazali, ze si dovolia kritizovat”. ale pobavil, to hej.

  22. Cyber
    Posted June 23, 2010 at 17:47 | Permalink

    Ked tak pozeram na tu Weissovu hlavu, podobnost s Ficom sa pri reakciach na novinarske otazky nekonci.

  23. huracán
    Posted June 23, 2010 at 18:36 | Permalink

    suhlas

  24. Daniel
    Posted June 23, 2010 at 22:10 | Permalink

    Rado, myslim, ze Ti futbalove clanky velmi dobre idu – Merciakove drogy aj Arsenal boli tiez velmi vtipne. Nechcel by si nastupit v nejakej sportovej redakcii namiesto tych vyj.. buz..? Aspon by bolo sportove citanie o nieco zaujimavejsie :-)

  25. rado ondřejíček
    Posted June 23, 2010 at 23:23 | Permalink

    ok, môžeš byť mojim agentom a zastupovať ma pred redakciami športových denníkov a magazínov, ale pod desať centov za znak nejdem:-)

  26. kuko
    Posted June 24, 2010 at 12:21 | Permalink

    legitimna otazka “Si si vedomý nejakej chyby, ktorú si urobil v zápase s Paraguajom?” bola polozena mladym uchom z MRK asi 3x len za ucelom vyporovokovania, mohol byt rad, ze nedostal po hube :-)

  27. Alfi
    Posted June 24, 2010 at 15:26 | Permalink

    No ale keď sa nad tým zamyslím, máš pravdu, veď ktorý slušný novinár /a ešte, ako píšeš, mladé ucho, fuj, na majstrovstvá sveta by nemal ísť nik pod 50/ sa po prehratom zápase, v ktorom sme strelili na bránku až raz mal toľko arogancie, že miesto povzbudenia sa opýta, či, nedajbože, nebola niekde chyba spravená.

  28. christina
    Posted June 24, 2010 at 17:23 | Permalink

    tvoj velky omyl je prepokladat, ze k futbalu a politike sa u nas vyjadruju len “odbornici”. ako si si asi nevsimol u nas asi 99,9 % populacie tymto tvom oblastiam rozumie natolko, ze sa k nim vyjadruje pri kazdej vhodnej prilezitosti. pri literature a pisani je situacia umiernenejsia, ale postupne nachadzame coraz viac odbornikov aj na tuto tematiku. treba sa zmierit s tym, ze tomu proste nezabranis. vzdy sa budu debili pytat debilne otazky, a jedina sanca je ich prote odignorovat.

  29. ulu
    Posted June 24, 2010 at 18:21 | Permalink

    aky vizionarsky posledny odstavec, blagozelam k zazraku

  30. Element
    Posted June 24, 2010 at 18:32 | Permalink

    čo sa majú čo debili pýtať debilné otázky typu aké sa urobili chyby v zápase, majú sa pýtať múdre otázky, ako napríklad prečo vám tí zlí paraguajčania robili stále zle a nedovolili vám streliť gól.

  31. Tibor
    Posted June 24, 2010 at 19:09 | Permalink

    Gratulujem k vizionarskemu poslednemu odstavcu. Priznavam, že aj ja som patril k skeptikom. A tak som si aj z druhej strany overil, že “šuster sa má držať svojho kopyta”.

  32. lol
    Posted June 24, 2010 at 20:28 | Permalink

    pozeram akurat zapas dansko – japonsko a pevne verim, ze pri takomto nasadeni slovenskej druziny bendtner skoruje aj do slovenskej tycky .!

  33. Pepe
    Posted June 24, 2010 at 22:49 | Permalink

    Ty hlupacik lol, ty musis byt poriadny vol. Nasi hraju osemfinale s Holandsdkom. Si rovnaky vyjebany buzerant ako ti novinari, ktori davali panovi Weissovi hlupe otazky. Nielenze sa nedokazes radovat z uspechu nasho muzstva, ty prorokujes a prajes zle do dalsieho zapasu. K clanku vyssie: Krasne vystihnuta realita…

  34. lol
    Posted June 24, 2010 at 23:22 | Permalink

    oh, boze
    a kto vravi, ty kokot, resp. vyjebany buzerant :) , ze to malo byt v osemfinale ?
    ale uz nebude, danska lahla popolom po dvoch krivych priamych kopoch zatocenych na vychod

  35. Brano Mojsej
    Posted June 25, 2010 at 09:38 | Permalink

    Jasne, na Slovensku sa vzdy najde niekto, kto obhaji aj to najhorsie buranstvo.

    Vediet zniest porazku je to najmenej, co mozeme od trenera reprezentacie ocakavat. Ked ho tito pisalkovia, ktori nevedia o co ide, vynasali do nebies, to mu az tak nevadilo, ze?

    Uplne najhorsie je, ze takto sa u obycajnych ludi navodi predstava, ze nadavat novinarom, bez ohladu na ich otazky a spravanie, je uplne v poriadku. Ked to robi superpremier a supertrener, tak to tak musi byt.

    Ondrejicek, si kompletne mimo.

  36. rado ondřejíček
    Posted June 25, 2010 at 09:58 | Permalink

    nie ja som mimo, to ty nevieš čítať. nič také, čo si si vydedukoval som totiž vôbec nenapísal.

  37. Brano Mojsej
    Posted June 25, 2010 at 10:15 | Permalink

    Cize “mate stopercentnu pravdu a su to vyjebani buzeranti, len sa musite trochu miernit, lebo svet je nespravodlivy” vobec nie je obhajobou buranstva. V pohode, zasa som sa daco nove dozvedel.
    Ulohou trenera je teda namiesto odpovedania na otazok riesit to, kolko toho clovek, ktory ju kladie, v zivote dokazal. Uzasna logika.

  38. rado ondřejíček
    Posted June 25, 2010 at 10:29 | Permalink

    článok je o tom, že tí slovenskí novinári sú naozaj neschopní a weissovi v rámci svojej odbornosti nesiahajú ani po členky. označenie vyjebaní buzeranti na nich sedí, aj keď ja byť weissom, poviem to nejako inak, nevulgárne. obhajujem jeho právo pohŕdať tými novinármi, nie vyjadrovať sa ako hulvát.

    úlohou trénera je povedať hráčom, ako majú kopnúč do lopty, aby sa dokotúľala do bránky. všetko ostatné je vecou jeho osobnosti a tá pri tomto povolaní nebýva zrovna silnou stránkou, aj keď výnimky existujú.

    najlepšie to ilustruje fakt, že na FIFA sa sťažovali na weissa dvaja z novinárov, lebo že ich to uráža. obidva robia v plus 1 deň, v denníku ktorý je písaní kokotmi a pre kokotov a málo čo uráža slušnosť viac. aký to paradox.

  39. local.sk
    Posted June 25, 2010 at 10:52 | Permalink

    Bravo, tlieskam. K tejto demaskovanej kryptokritike sa s radostou pripajam, pretoze, bozemiodpust, to citim rovnako!

  40. janosik
    Posted June 25, 2010 at 11:23 | Permalink

    Vobec sa nedivim, ze u nas sa dari ludom ako Slota, Fico ci Meciar.

    Vulgarizmy, nadavky a vyhrazky ospravedlnime nejakym pseudouspechom.
    Alebo vlastne ani nemusime ospravedlnovat, ved ked sam nadavam, urazam a vyhrazam sa, preco by mi to malo vadit pri takej “Osobnosti” ako je Weiss.
    Co osobnosti, ved ten Weiss je SuperMuz, Nadclovek co dokazal nieco nevidane … pockat co to vlastne dokazal? Aha v zabavke zvanej fotbal, dokazal nase muzstvo dostat na MS a dokonca vyhrat jeden zapas.

    Neskutocny uspech a pravdaze len jeho, co tam po hracoch, to vsetko je Weissov uspech, to ze podla odbornikov, trenerov urobil chyby, zvolil nespravne zostavy a taktiku, co inac dokazal aj zapas s Talianskom a pri otazke na tieto chyby sa vyhraza fyzickym utokom… no a co, ved chudacikovi ruply nervy, ved komu by aj nerupli ked sa ich ti hnusni novinari, ktori mimochodom v historii dokazali viac ako hociktori futbalista, pretoze stali za padmi diktatorov, riskovali svoje zivoty pri boji za slobodu slova, odhalovani korupcie, ukazovani politikov v ich pravej tvari, …

    Podla Radka Ondrejicka mal Weiss toho novinara, kludne aj zmlatit … pytam sa preco nie rovno zastrelit?
    Verim tomu, ze vitzstvo nasho muzstva nad Holandskom, by mu ospravedlnilo aj vrazdu, ci?
    Ludia uz sa fakt spamatajte, to je vam futbal fakt prednejsi ako slusnost a moralka?
    Sigh

  41. Lastovicka
    Posted June 25, 2010 at 11:46 | Permalink

    Pan Ondrejicek, napisali ste to velmi dobre. Lepsie sa uz ani nedalo. Ale dotkli ste sa jesitnosti slovenskych medialnych mienkotvorcov a to sa Vam zrejme neprepaci. Ti co volali po trenerovom odstupeni, by mali okamzite odist okopavat zemiaky, pretoze ak by lekari s takym analytickym myslenim liecili, tak mame viac mrtvych ako zivich a kazdy lekar prokuraturu na krku. Pan Weiss, uzite si to, mate na to, ukazali ste, ze ste velky clovek, aj ked my sme si to vsimli uz davno a ani prehra s Talianskom by nas nepresvdecila o opaku. Bohuzial, kadzy, komu sa trosku dari, je predmetom zavisti okolia, ale su aj ludia, co vas maju za vsetko, co robite velmi radi a su vam za vasu skvelu robotu nekonecne vdacni.

  42. onlyme
    Posted June 25, 2010 at 12:31 | Permalink

    nic lepsie sa stat nemohlo:
    - zapas sme vyhrali
    - a trener s hracmi sa nestrapnuju rozhovormi s nehanebnymi(ci hanebnymi?) mediami

    bodaj by to tak bolo uz navzdy! :-)

  43. Zubotech
    Posted June 25, 2010 at 12:34 | Permalink

    Vraví sa že neexistuje blbá otázka, iba blbá odpoveď. Weiss je na tlačovke v práci, novinári sú jeho zákazníci. Odpovedať pár minút slušne na akékoľvek blbiny hoci aj 1000x opakované – na to by mala postačovať priemerná mentálna výbava a trošku prípravy.
    Ak potrebuje niekto na akúkoľvek otázku reagovať vulgárne, nehovorí to nič o tom, kto sa pýta, ale iba o tom, kto odpovedá.

  44. Gorthaur
    Posted June 25, 2010 at 12:58 | Permalink

    existuje kopec blbych otazok

  45. Jarda
    Posted June 25, 2010 at 15:13 | Permalink

    …v zabavke zvanej fotbal…

    Minimalne polovica sveta je opantana touto HROU. Kto vie hrat futbal, je superhviezda, celebrita, boloboh. Uspesny trener detto.
    Ludia kapu hladom, su tyrani, vrazdeni. Vacsinou deti a slabsi. Futbalisti (a nielen) su na vyslni, su krali. Len preto, ze vedia lepsie kopat do lopty, ako ti druhi. Bez futbalu (a nielen) by svet slapal dalej bez akejkolvek ujmy a straty.

  46. Element
    Posted June 25, 2010 at 17:17 | Permalink

    @Rado: Weissovi nikto neberie právo pohŕdať novinármi, neodpovedať na ich otázky (na rozdiel od fica, ten také právo nemá, hoci sám si ho nárokuje) atď. Ak bol článok len o tomto, potom bol zbytočný. Lebo problém je naozaj len v tom, či a) je profesionálne rozprávať sa s niekým ako jano slota po 4 borovičkách, b) či je vôbec legálne vyhrážať sa niekomu rozbitím huby, c) či je otázka na chyby v totálne dosratom zápase naozaj nelegitímna.

    @Jarda: Aj keby futbal nebol, stále by ľudia kapali hladom. A napríklad aj bez teba alebo bezo mňa by svet šľapal ďalej bez ujmy, to len na margo tej logiky.

  47. MartinT
    Posted June 25, 2010 at 18:43 | Permalink

    Fantastický článok, berte ma ako minimálne druhého Slováka, ktorý Waisovi rozumie. Aj po Zélande a Praguaji som mal pred ním aj hráčmi rešpekt. A po Taliansku si zaslúžia doslova úctu.
    Vyzývam autora aby sa to pokúsil doručiť tímu v Afrike. Chcel by som si byť istý, že si nemyslí, že sme všetci b……. v…… .

  48. Martin
    Posted June 25, 2010 at 19:22 | Permalink

    Chcel si byt velky publicista a nepochopili ta Radko, ze? Uboha samoonania… a ten reporter REUTERS, ktoremu na otazku este predtym Weiss odpovedal: “Čo rýpeš?” (To nie je PlusJedenDen Radko)… okrem toho v J.A.R. su skor reporteri z verejnopravnych medii a povedzme Michalech z TA3 (to je podla teba sportovy redaktorsky amater? Zaradil si ho tymto clankom tiez do jedneho vreca) a tych z bulvaru je tam pomenej…

  49. zuzkulka
    Posted June 26, 2010 at 10:11 | Permalink

    tak…s tym, ze sa s nim budu chciet fotit a po uspechu je im zas dobry suhlasim uplne aj ja. Prislo mi dost smiesne, ze najprv vsetci aky je uzasny uspech, ze sa tam vobec dostali, a ked prehraju, co sme mohli vsetci cakat, obuju sa do nich.

    AVSAK…s tymi novinarmi, neviem neviem Rado. Sama navstevujem katedru zurnalistiky, a potvrdit jej biednu uroven mozem na sto percent. Nic to vsak nemeni, ze na Slovensku sa najdu aj DOBRI novinari. Mozno nie ti sportovi (ale ruku na srdce, ktory schopny novinar ma za metu sportovu redakciu???), ale rozhodne tu mame par, ktori by ta mohli za tieto tvoje vyroky prefackat svojimi dosiahnutymi uspechmi.

    Dalsia vec s tou kritikou tvojej publicistiky…samozrejme, treba rozlisovat grafomanstvo, taranie a konstruktivnu kritiku. Skor si myslim, ze v tvojom pripade to bola muzska jesitnost, a nie banda idiotov v tomto narode.

  50. Rado ondrejicek
    Posted June 26, 2010 at 10:39 | Permalink

    Súhlas vo všetkom s tebou

  51. stefan
    Posted June 26, 2010 at 12:24 | Permalink

    …a blbá slovač si naďalej bude čítať ajtak len stupídny bulvár…

  52. gba
    Posted June 26, 2010 at 16:19 | Permalink

    suhlasim. ake typicke..ked vyhravaju tak vsetci fandia skanduju ale akonahle niaky zapas nevyjde hned ich zvozia po ciernu zem ze nevedia hrat..otras.

  53. Jarda
    Posted June 26, 2010 at 18:35 | Permalink

    Pan nepochopil, darmo som tam dal dokonca dvakrat to – /a nielen/.
    Narazka bola na vsetky nepodstatne “zamestnania a povolania”, pre coveka uplne zbytocne a pre prakticky zivot nepotrebne. Paradoxne – najmenej prospesni ludia su najvacsi krali a castokrat aj najvacsie celebrity. O par tisic rokov (mozno par desattisic, ak vobec) nasi x-ti potomkovia nebudu chapat, ako sme mohli (vraj homo sapiens) dopustit nenormalnost a zvratenost “hodnot”, ich obdiv, ocenovanie a odmenovanie. Vobec, cely tento system. Pri spatnom pohlade do dnesnych casov im bude sanka padat omnoho nizsie, ako nam pri pohlade na stredovek. Vystrajanie inkvizicie bude len nevinnou historkou, v porovnani s tzv. vraj vysokointeligentnou a sofistikovanou terajsou dobou, v ktorej uz aj deti velmi skoro zacinaju chapat, CO je na tomto svete prioritou. Inymi slovami, honba za premrstenymi peniazmi prinasa cim dalej, tym viac vacsie problemy a duchovnu prazdnotu. To, ze na rozdiel od ostatnych tvorov napredujeme technicky pomerne zdatnejsie, nic nevypoveda o nasej “rozumnosti”. Naopak.
    V sucasnej dobe by ludia UZ nemuseli kapat hladom. To na margo logiky.

  54. Martin
    Posted June 26, 2010 at 20:09 | Permalink

    Tiez s tebou vo vsetkom suhlasim, okrem prvej veci: Podla mna to nebolo obuvanie sa do niekoho. Novinar sa po prehratom zapase spytal uplne logicku, normalnu, legitimnu otazku ci Weiss vidi nejake chyby zo svojej strany. Weiss mohol pokojne odpovedat: “Nie nevidim.” Konstruktivna a logicka otazka po prehratom zapase. Obuvanie sa by bolo, keby napriklad neprofesionalne subjektivne formuloval otazku: “Je evidentne, ze ste urobili mnozstvo chyb, uvedomujete si ich?”

  55. Dodo
    Posted June 26, 2010 at 23:55 | Permalink

    V čom súhlasím:
    Je pravda, ža na Slovensku (ale to bude asi aj inde) je mimoriadna hustota futbalových (hokejových, politických) a iných expertov, že by sme ich mohli predávať.
    V čom nesúhlasím:
    Aj posledný debil má z hry nejaký pocit. A keďže aj tento posledný debil tých futbalistov živí (buď na daniach alebo na vstupnom) na kritiku má nárok. Aj ten debil môže mať pocit, že tí “naši” hrajú nejako divno. (konkrétne príklad zápasu s Paraguajom)
    Ja by som im tú možnosť kritiky nechal.

    A ešte P.S.
    Autor článku píše dobre, vtipne má to grády. Ale asi nie som sám, kto si myslí, že má niečo spoločné s kvietkom, ktorý sa volá NARCIS.

  56. kelovy
    Posted June 27, 2010 at 04:23 | Permalink

    Naši futbalisti hrajú horšie ako naši futbalisti – nemá byť “ako naši hokejisti” ?

  57. snapcase
    Posted June 27, 2010 at 12:44 | Permalink

    nuz, ti futbalisti su tam za nase dane a preto mame pravo kritizovat ich vykon. mozno by sme nemali, ak by hrali len za seba a vsade nevytrubovali, ze reprezentuju Slovensko.
    rovnako ma pravo kritizovat vase publicisticke vykony kazdy, kto si kupi platok do ktoreho pisete.
    ste totalne vedla tentokrat ;-)

  58. Taras
    Posted June 27, 2010 at 13:36 | Permalink

    Nuž, tí futbalisti sú tam za peniaze, ktoré zarobili zväzu postupom ma šampionát (postupom zo skupiny zarobili ďalších $8M). A ak to chceš stavať do polohy nejakej zmluvy (vy hráte, my platíme a kritizujeme), tak by ti iste nevadilo, ak niekto reprezentovať nepríde. Lebo mne by sa nepáčilo, keby ma niekto nútil niekam ísť a tam mi furt pripomínal, kto mi pobyt platí.

    Pokojne kritizuj, nikto ti to právo neberie, Rado písal o tom, že Weiss má zasa právo nebrať vážne truhlíkov a chápe jeho postoj, lebo tým, čo v kariére dosiahol, sa celkom vymyká slovenským reáliám a stojí asi tak kilometer nad nimi.

  59. rado ondřejíček
    Posted June 27, 2010 at 17:43 | Permalink

    Nie, nemá.

  60. colodejo
    Posted June 27, 2010 at 18:33 | Permalink

    absolutne s tebou suhlasim. neviem meno ani jedneho novinara ktory by zobral nejaku cenu aspon v ramci V4, alebo Europy, nieto este sveta. a co sa tyka prispievatelov do diskusii, mam pocit ze ti co tak vehementne kritizuju su prave ti co v zivote nic nedosiahli a teraz si tu frustraciu filtruju na webe

  61. Domased
    Posted July 8, 2010 at 18:07 | Permalink

    Do repertoaru trenera patri aj zocelenie druzstva vyvolanim pocitu, ze cely svet je proti nim (vratane novinarov) a preto treba nechat dusu na tom poli divokom a vysledok sa dostavi. Podla mna ked trener odpovie uz na tretiu otazku vulgarne, niet ineho vysvetlenia ako, ze vystupuje pred ocami vlastnych futbalistov.

  62. miso
    Posted July 25, 2010 at 19:11 | Permalink

    Weis to dobre povedal,čo majú čo novinári stalá len hladať senzácie a intrigy????? Mali ich povzbudiť a chváliť a nie vyťahovať hovadiny. Toto bol slabučký komentár od pisateľa,veľmi slabučký urazenecký,nech píše do bulváru a slečinkám.

One Trackback

  1. By Velcro Badges on October 20, 2011 at 18:36

    News info…

    I was reading the news and I saw this really cool info…

Post a Comment

You must be logged in to post a comment.

How To Get Rid Of Stretch Marks