Humno » LOL » Kupujte .týždeň (lebo ho budú kupovať iní)12 online.

Kupujte .týždeň (lebo ho budú kupovať iní)

Comments 103


Keďže sa v časopise .týždeň očividne chytajú poslednej slamky, len aby pritiahli nových čitateľov, nech už sú odkiaľkoľvek, rozhodli sme im na Humne pomôcť. Aj bez toho, aby nás o to požiadali, a pravdepodobne aj bez súladu s realitou, uverejňujeme toto avízo, ktoré im hádam pomôže s udržaním čitateľov a inzerentov. Prosíme, kúpte si .týždeň, lebo aj keď s tým len podsteliete sliepkam, stále to bude lepšie, ako keby mali o svoj náklad bojovať článkami ako je tento od Hanusa a tento od Palka.

 

 

Keďže sa v časopise .týždeň očividne chytajú poslednej slamky, len aby pritiahli nových čitateľov, nech už sú odkiaľkoľvek, rozhodli sme im na Humne pomôcť. Aj bez toho, aby nás o to požiadali, a pravdepodobne aj bez súladu s realitou, uverejňujeme toto avízo, ktoré im hádam pomôže s udržaním čitateľov a inzerentov. Prosíme, kúpte si .týždeň, lebo aj keď s tým len podsteliete sliepkam, stále to bude lepšie, ako keby mali o svoj náklad bojovať článkami ako je tento od Hanusa a tento od Palka.

Odo dnes sa v stánkoch PNS a všetkých dobrých pastoračných centrách domobrany nachádza nové číslo vášho obľúbeného magazínu .týždeň. Ako každé doterajšie číslo, aj toto je naplnené množstvom zaujímavého čítania od našich najlepších autorov.

V editoriale Štefan Hríb za použitia vyššej výrokovej logiky dokazuje že František Mikloško a Václav Klaus sú najlepšiou voľbou pre každédo mladého konzervatívneho voliča, ktorý to  myslí vážne s bojom proti bujnejúcej rakovine homosexuality. 

Neúnosné prejavy bohu sa rúhajúcich homosexuálov sú hlavnou témou celého aktuálneho čísla magazínu. Pálčívému problému, ktorý sa ešte vyhrotil počas víkendovej bratislavskej gejparády sa venuje Martin Hanus v článku Zastavili sme ich!

Lukáš Krivošík tému dopĺňa stĺpčekom s názvom Dúhový pride, krvavý odide a bývalý minister vnútra Vladimír Palko oslavuje sobotňajšiu odvahu a rozhodnosť slovenskej polície, ktorá ochránila Slovensko pred tyraniou homofílie.

V redakčnom rozhovore s Mariánom Kotlebom sa dočítate o tom, že veci nie sú len čierne alebo biele a že je dobré, ak sa vedia politici celého spektra zjednotiť v bojich proti spoločnému nepriateľovi – zvrhlej to chase buzerantskej, ohrozujúcej naše krásne kresťanské Slovensko.

A nezabudnite ani na našu predplatiteľskú súťaž. Môžete vyhrať oblečenie z letnej kolekcie Thor Steinar, lístky na koncert Daniela Landu a tí najšťastnejší z vás spoločnú večeru s Vladimírom Palkom, Mariánom Hanusom a Mariánom Kotlebom.

Navyše, pre členov Slovenskej pospolitosti máme predplatné za mimoriadnu cenu 88 centov za jedno číslo.

 

{loadposition user7}

 

Súvisiace články
{loadposition user6}

 

Celkové hodnotenie: 3.70 / hlasovalo 10 ľudí

1 hviezda2 hviezdičky3 hviezdičky4 hviezdičky5 hviezdičiek

Loading ... Loading ...
This entry was posted in LOL and tagged , , . Bookmark the permalink. Follow any comments here with the RSS feed for this post. Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.
Rado Ondřejíček

Kto chce biť, palicu aj psa si nájde

Pavol Demitra sa ospravedlňuje

Nehaňte Slotu

Lepšie Slovensko: Gorily k lopate!

Lepšie Slovensko: Alojz zachraňuje

Cynická obluda

Príhovor voličom Smeru-SD

Discussion on article

103 Comments

  1. kocur
    Posted May 25, 2010 at 00:01 | Permalink

    :) )

    .

  2. overalpuding
    Posted May 25, 2010 at 00:53 | Permalink

    Jeden sa hrá na konzervatívca, druhý na liberála, pritom každý piaty konzervatívec je gay, a každý tretí liberál cíti odbor ku gayom a kde sa dvaja bijú tretí vyhráva, a keby tretí nevyhral , tak sa prvý s druhým aj tak spoja, šak tych gayov aj tak nikto nemá rád, a nie ani Richard. a samozrejme že je to tá jediná dôležitá téma ktorú treba riešiť…

  3. Gorthaur
    Posted May 25, 2010 at 07:23 | Permalink

    tento martin anus je vazne pripad :D

  4. Alfi
    Posted May 25, 2010 at 08:19 | Permalink

    Martin hAnus (aké príznačné meno :-) je absolútny homofób (pričom, nezabúdajme, najväčší homofób je zvačša latentný homosexuál s nízkym sebavedomým), ale napriek tomu .týždeň čítam, keďže je to jediný slovenský týždenník, ktorý nie je úplným bulvárom (okrem odborných, ako je Trend a pod).

  5. Tomáš Gális
    Posted May 25, 2010 at 08:20 | Permalink

    ešteže je to miestami vtipné, inak by som si myslel, že som na stránke jetotak

  6. PicoBello
    Posted May 25, 2010 at 08:28 | Permalink

    aj ako pravidelny citatel tyzdna, toto hodnotim ako vtipne :) .

  7. Aro
    Posted May 25, 2010 at 09:21 | Permalink

    Len okrem hadzania Hanusa a Palka do jedneho vreca s Kotlebom by sa hodilo uviesť aj nejake vecne argumenty proti ich clankom.
    Aj by som to bral ako vtipnu hyperbolu, keby to autor myslel ako vtip, co si bohuzial nie som uplne isty. Kto chce psa bit, palicu si najde. Uz len prirovnanie k Hitlerovi chyba.

  8. kocur
    Posted May 25, 2010 at 09:29 | Permalink

    Jednostranny pohlad, plny odsudzujucich slov bez argumentov, dogmy. Uz len plamenny mec chyba.

    .

  9. M.R-M
    Posted May 25, 2010 at 09:51 | Permalink

    Nikoho nikam nehádžem. Ja som ich v tom vreci spolu už našla. Pravdepodobne tam svorne zahniezdili, keď prišla reč na tému homosexuality. Akurát Kotleba v sobotu nebol lenivý a išiel aj do ulíc, zatiaľ čo tí zvyšní dvaja len ponúkali argumentačnú bázu.

  10. mato
    Posted May 25, 2010 at 10:25 | Permalink
  11. riaditeľ zemegule
    Posted May 25, 2010 at 10:32 | Permalink

    zastal by som sa autorky. nikde nie je napísané, že ak si chceš robiť srandu z konkrétneho javu, musíš ho brať do úvahy v celej jeho šírke.

  12. steff
    Posted May 25, 2010 at 10:44 | Permalink

    Na velku dieru hruba zaplata. Nackovia a nabozenski fanatici nasli spolocnu rec. V 21. storoci. .tyzden sa hra na obhajcu slobody ale ked ide o homosexualov tak zrazu zhromazdovanie a pochod ludi ineho nazoru je uz prilis vela slobody a tolerancie.

  13. Adam
    Posted May 25, 2010 at 10:58 | Permalink

    Vtipné však nie je to, že váš magazín dáva priestor chorým idiotom. Čakáte vraj nejaké argumenty, ale na pomýlenú _vieru_ žiadne argumenty neexistujú. Manipulatívne texty bez základnej znalosti problematiky, založené len na výplodoch mokrých snov autorov nemajú nárok na žiadnu oponentúru, pretože je absolútne zbytočná.

  14. okata
    Posted May 25, 2010 at 11:05 | Permalink

    mna by zaujimalo, preco katolici nezorganizovali podobny duhovy pochod aj proti zneuzivaniu deti katolickymi knazmi.

  15. okata
    Posted May 25, 2010 at 11:07 | Permalink

    proti-duhovy pochod

  16. rado ondřejíček
    Posted May 25, 2010 at 11:07 | Permalink

    myslím, že práve Tomáš Gális je v tom celkom nevinne. .týždeň je názorovo rôznorodý časopis, tak isto ako Humno. Otázka je len, do akých extrémov sú ochotní sa púšťať a nakoľko nechajú svojich najradikálnejšich redaktorov, aby svojimi osobnými úchylkami ťahali .týždeň do extrémov.

  17. steff
    Posted May 25, 2010 at 11:09 | Permalink

    psssst… o tom sa predsa takto verejne nehovori..:)

  18. Adam
    Posted May 25, 2010 at 11:18 | Permalink

    asi som to zle naformuloval, moja kritika mala smerovať práve k tým extrémom a zodpovednosti za ne (v podobe priestoru, ktorý dostávajú od hláv pomazaných ), určite nie k Tomášovi Gálisovi.

  19. Tomáš Gális
    Posted May 25, 2010 at 11:21 | Permalink

    OK, je to váš názor. Ja ich za idiotov nepovažujem. Pár slov k názorom v našom časopise:
    Dva týždne pred pochodom sme v papierovom vydani uverejnili
    1. vecny text o pochode, kde sme pisali aj o problemoch a roznych nazoroch v LGBT komunite (ani jeden z oslovenych respondentov s tym textom nemal velky problem)
    2. dva kratke komentare k pochodu (jeden za, druhy proti)
    3. vecny clanok o velvyslancoch, ktori pochod podporuju
    Na stranke .tyzdna sa v priebehu dalsich dni objavili dva protikladne clanky Juraja Kusnierika a Martina Hanusa ako aj moj videorozhovor s Robertom Furielom, jednym z organizatorov pochodu.
    Vladimir Palko napisal na nasu stranku tiez, ale nie je clenom redakcie podobne ako blogeri na sme.sk nie su clenmi redakcie SME.
    Ale chapem, napisat o Palkovi je jednoduchsie ako o mlciacej Radicovej a mlciacom Sulikovi.

  20. Sisia
    Posted May 25, 2010 at 11:25 | Permalink

    Takto som sa naposledy smiala na 13 odpovediach Igorovi Timkovi, ďakujem, famózne.
    Inak, neviem pochopiť ako môže v jednej redakcii sedieť hlboko ľudský, osvietený a múdry F. Šebej s niekým ako je ten strašidelný Hanus s takýmito stredovekými názormi.Ak existuje vyššia spravodlivosť, tak Hanusov syn (ak raz nejakého bude mať) bude gay, a poriadne hrdý a dúhový.

  21. Adam
    Posted May 25, 2010 at 11:30 | Permalink

    Jasné, ja som tie články čítal, akurát sa asi nezhodneme v tom, čo sa dá pokladať za názor (podložený niečim iným ako nenávisťou) a čo nie. Ak by som mal blog na týždni a pustil sa do kritiky napr. RKC s argumentačnou bázou podobnou Hanusovi a Palkovi (teda žiadnou), asi by sme sa ďaleko nedostali. Blog V. Palka je prejavom bigotného extrémizmu a napriek filozofickej orientácie týždňa tam _IMHO_ nemá čo hľadať. Aj extrémistické názory môžu prejaviť aspoň minimálnu snahu o normálnu argumentáciu.

  22. Adam
    Posted May 25, 2010 at 11:46 | Permalink

    Argumentácia hodná titána:

    http://blog.tyzden.sk/juraj-macko/2010/05/25/3-nezmysly/

    Lebo konzervatívci za žiadnych okolností neotravujú život svojimi zlepšovákmi a patentmi na pravdu zvyšku populácie.

  23. Vlado
    Posted May 25, 2010 at 11:50 | Permalink

    Rádoby vtipný článok. Odoberám .týždeň a prečítam ho celý. Ako existujú “inak sexuálne orientovaní”, tak dúfam, že môžeme existovať aj konzervatívnejšie zmýšľajúci. Čas ukáže, kto mal pravdu. Ži a nechaj žiť.

  24. Tomáš Gális
    Posted May 25, 2010 at 11:50 | Permalink

    Palko uvadza realne priklady, a podla mna vyvodzuje nespravny, mozno az extremny, zaver. Mimochodom, to iste si mnohi ludia myslia o stlpcekoch Petra Breinera v tlacenom vydani. A takisto si mozu ludia ako extremny vykladat clanok o stereotypoch, uverejneny na Humne.

  25. PicoBello
    Posted May 25, 2010 at 11:56 | Permalink

    tak som si hanusov text precital a ako pozeram, tak pozeram, argumentov je tam cela kopa. s niektorymi nesuhlasim, s niektorymi vsak suhlasim.

    palka nechavam bokom, pretoze naozaj nie je redaktorom tyzdna.

    tomas galis ti navyse ukazal, ze tyzden sa v tejto otazke rozhodne nezachoval jednofarebne, prave naopak.

    neustale ma udivuje, ze “liberali” (teraz mam na mysli najme tych do lava orientovanych, preto uvodzovky) maju vazny problem respektovat iny nazor (mimochodom, nie prvy krat) – aj napr. hanusov na homosexualov. mne sa zda jeho nazor uplne legitimny.

    co je vtipne, pretoze to ide proti podstate ich svetonazoru.

  26. rado ondřejíček
    Posted May 25, 2010 at 11:58 | Permalink

    veď keď niekde nájdem, že si niekto za môj článok o stereotypoch bude zo mňa robiť srandu, pochopím to. je to súčasť hry. je dobré, že ľudia navzájom zosmiešňujú svoje názory. netreba sa brať tak hrozne vážne. aj keď priznávam, že zmysel pre humor je presne to, čo mne v .týždni chýba úplne od začiatku a prečo ani nepozerávam lampu.

  27. steff
    Posted May 25, 2010 at 12:06 | Permalink

    “neustale ma udivuje, ze “liberali” (teraz mam na mysli
    najme tych do lava orientovanych, preto uvodzovky) maju vazny problem
    respektovat iny nazor (mimochodom, nie prvy krat) – aj napr. hanusov na
    homosexualov.”
    mne sa paci ako vedia respektovat cudzi nazor ludia z konzervativneho spektra…. nooot… :)

  28. Vlado
    Posted May 25, 2010 at 12:09 | Permalink

    O humor v týždni sa pokúša aj Peter Breiner. Usiluje sa naštvať kresťanov, ale chýba mu niečo, nemá to šťavu. Je to až veľmi žlčovité. Je ako chrobák Truhlík čo všade bol a všetko vie. A nikto ho z .týždňa nevyhadzuje. A čo tak postrehy Lasicu, Kaščáka, Nvotovej? Aj to je konzervatívne “hardcore”?

  29. PicoBello
    Posted May 25, 2010 at 12:12 | Permalink

    ano, vecsia cast z nich asi nevie, ale “liberali” sa predsa prvi hrdia tym, ze su tolerantni a otvoreni.

  30. Adam
    Posted May 25, 2010 at 12:26 | Permalink

    ja síce asi nie som liberál a božechráň ešte ľavicový, ale nemám pocit, že by k výbave liberála mala patriť tolerancia (v zmysle mlčania) k názorom, za ktoré by sa nehanbili ani lídri Tretej ríše.

  31. PicoBello
    Posted May 25, 2010 at 12:51 | Permalink

    konkretne ktory nazor v tyzdni je hodny tretej rise?

  32. Aro
    Posted May 25, 2010 at 13:12 | Permalink

    Kotleba by myslim homosexualov najradsej pozatvaral, ak nie nieco horsie. Palko a Hanus, akekolvek su ich nazory na homosexualitu, ziadnemu gejovi do osobnej slobody nezasahuju ani nikoho za sexualnu orientaciu nechcu kriminalizovat. Len vyjadruju nesuhlas a obavy z toho, co tu moze nastat. Mozno paranoidne, mozno nie, v Britanii sa to evidentne deje.
    Najst ich v jednom vreci chce riadne hrubo nastavenu rozlisovaciu schopnost.

  33. kocur
    Posted May 25, 2010 at 13:14 | Permalink

    ‘Napokon sú tu homosexuáli a ešte viac liberálnych heterosexuálov, ktorí veria utópii homoideológie. Tí nám pripravujú tichú tyraniu,…’

    Mozno plynova komora by ich prevychovala…

    ‘Sú homosexuáli, ktorí svojmu sklonu nechcú podľahnúť a nežijú homosexuálnym spôsobom života. Zaslúžia si veľkú úctu.’

    To je podobne, akoby si veriaci v Krista zasluzil uctu za to, ze sa premoze a klania sa Satanovi. Palko je evidentne dogmaticky magor.

    .

  34. Vudre
    Posted May 25, 2010 at 14:06 | Permalink

    Teta čítala .týždeň niekedy?

    Ten Hanusov a Palkov článok v časopise nevyšli (práve naopak, vyšiel tam článok vyznievajúci dosť v prospech homosexuálov *shocking*;) a tie narážky na náckov sú tak mimo, že som musel mkrnúť, či ma náhodou nepresmerovalo na jetotak..

  35. marco pablik
    Posted May 25, 2010 at 14:38 | Permalink

    to je neuveritelne, ako ani lutherova reformacia pred 500 rokmi nepomohla tejto katolickej slepej jednoduchosti. papez s celou rim. kat. cirkvou zatvara oci pred zneuctievanim malych detureniec, ktorych rodicia vo viere a ucte priniesli na hodinu nabozenstva, nevediac, ze idu na hodinu sexuologie, spojene s praktickymi ukazkami. stale je to ta stara, sprachnivena, dogmaticka obluda bez spicky sebareflexie. namiesto ospravedlnenia, pokory hladaju dalsich a dalsich nepriatelov, pritom si sami pilia konar pod zadkom. a v. palko? moji mili, ten by poslal do koncentracnych taborov s takou radostou zidov, romov, homosexualov, protestantov a dalsich “odpornych Bohu”, ze by ho sam furer hatal, aby spomalil

  36. yderf
    Posted May 25, 2010 at 14:41 | Permalink

    @kocur teda Palko prejavi niekomu uctu, lebo to, ako kona je podla neho spravne. preto ja logicky predkladam, ze ti, ktori sa idu klanat satanovi (bez mekcena), konaju spravne podla teba. vyjadrenia akoby z tretej rise doplnas len ty, nie clanok, co citujes.

    a k clanku…no ste im dali. konzervativci cele slovenska zacnu plakat nad sebou a nad svojimi hriechmi, ze si vobec dovolili povedat, ze homosexuali chcu nieco viac, ako im od Boha dane pravo na vsetko, naco si pomyslia, inak je to diskriminacia. a davat rovna sa medzi nackov a konzervativcov je tak argument hodny niekoho z ficovlady, ak by sa im to hodilo…no co uz, kleslo humno aj jeho “liberalizmus”

  37. M. R-M
    Posted May 25, 2010 at 14:48 | Permalink

    Ja som si vedomá akého preháňania sa dopúšťam. Viem aký je rozdiel medzi .týždňom a Kotlebom. Robím to v rámci vtipu a vtip mi dovoľuje preháňať, takže všetky tieto vecné argumenty idú pomimo.

    Je to o tom, že si to niekto pozrie a buď sa pobaví, alebo nepobaví.

    Mne sa to vtipné zdá, kamarátom z Humna tiež a to, pokiaľ viem, stačí.

  38. steff
    Posted May 25, 2010 at 14:48 | Permalink

    “konkretne ktory nazor v tyzdni je hodny tretej rise? ”
    netusim… ale asi si sa to ani nechcel pytat mna.

    To ako ticho boli slovenski “liberali” v suvislosti s pochodom ma dost prekvapilo.. nemilo.. ale idu volby a este by zacala drbnuta Malikova na nich vykrikovat ze su buzeranti a madari a tak sa radsej preventivne stiahli..
    Skoncilo to nakoniec cele ako promo akcia nackov, bigotnych krestanov stredovekeho typu a Slotu..

  39. stevo
    Posted May 25, 2010 at 14:51 | Permalink

    Co je toto za haluzny clanok? Aby bol vtip dobry, musi v nom byt aspon zrniecko pravdy a na nom nejake poriadne zvelicenie. Homosexualnu komunitu v .tyzdni nemusia, tak prosim, nech sa paci, mozte sa na tom vyburit a ukazat aka viete byt vtipna ale zeby mali nacisti co i len stipku porozumenia a podpory od krivosika alebo redaktorov .tyzdna, to proste nie je pravda, to je loz

  40. M. R-M
    Posted May 25, 2010 at 14:52 | Permalink

    To je vec metodiky. Okrem toho zrniečko pravdy v tom rozhodne je. Tí náckovia v sobotu hádzali do davu Palkove a Hanusove argumenty.

  41. KoscejNesmrtelny KosčejNesmrtelný
    Posted May 25, 2010 at 14:56 | Permalink

    No, napísať že v týždni nie je humor. Čo ja viem. Minimálne na predposlednej strane ho vždy nájdem.
    Stlpček od Lasicu sa mi zdá dosť vtipný. Zakaždým.

  42. qaz
    Posted May 25, 2010 at 15:08 | Permalink

    .uktaičaz an akdob át ídav enM

  43. Vlado
    Posted May 25, 2010 at 15:14 | Permalink

    Každý človek robí intímne veci, ktoré musí robiť, ale keďže je to považované za neslušné, tak v spoločnosti napríklad negrgá, neprdí a neobnažuje sa. Ak by to robil, považovali by ho za burana (v lepšom prípade). Prečo homosexuálne páry si nestrážia svoju intimitu. Myslim si, že ich nikto neobmedzuje, neuráža. Je to ich život. Nech to majú ak chcú aj na papieri – okrem adopcie detí. Miesto toho nahodia šminky, stiahnu nohavice a idú behať po ulici. K čomu je to dobré? To sa mi zdá choré.

  44. jaro
    Posted May 25, 2010 at 15:14 | Permalink

    Ak nič iné, dúhový pride vpustil trochu čerstvého vzduchu do slovenskej stáročnej kostolnej zatuchliny, pekne ukázal kto tu sa tu hrá na intelektuálnu elitu a bojovníka za slobodu a toleranciu. Pre mňa najlepší článok na Humne a vôbec k celej kauze. Krátko k veci a fakt vtipný. Ďakujem.

  45. Aro
    Posted May 25, 2010 at 15:23 | Permalink

    Nackovia svojho casu argumentovali myslim aj Darwinom a Nietzschem.

  46. L
    Posted May 25, 2010 at 15:24 | Permalink

    Ja by som to inak napisal: v .tyzdni sa beru smrtelne vazne, aspon ten casopis tak vyzera. Aj ked je pravda, ze ide najma o Hribove uvodniky, v ktorych vybuduje monumentalne mravne ponaucenie aj z playoff NHL.
    Hanusov a Palkov clanok je hlavne zufalo slaby, argumentacia rovnaka ako ked nejaky opacne zamerany clanok pise Havran o cirkvi.

  47. fn.
    Posted May 25, 2010 at 15:26 | Permalink

    Na humno dosť slabé.

  48. yderf
    Posted May 25, 2010 at 15:29 | Permalink

    ono ako vtip je to ok…len to proste v tejto skoro az napatej situacii vyznieva prilis…proste prilis
    mozno stacilo doplnit smajlik na koniec, aby to aj nam konzervativcom doslo :-)

  49. axel
    Posted May 25, 2010 at 15:44 | Permalink

    super recesia silno reznuta realitou :-D DDD skvela vec

  50. m.m.
    Posted May 25, 2010 at 15:53 | Permalink

    ja by som ten listok na koncert landu bral… a to som slusny clovek, s vlasmi na hlave, bez predsudkov voci inak orientovanym…

  51. knour
    Posted May 25, 2010 at 16:19 | Permalink

    ozaj a preco sa nerozobera SAS?
    nejako sa marketingovi geniovia zlakli vlastnej proklamovanej podpory.

  52. PicoBello
    Posted May 25, 2010 at 16:30 | Permalink

    sorry, malo byt mierene na adama :)

  53. Miso
    Posted May 25, 2010 at 16:44 | Permalink

    trapne.
    Nech sa snazim ako chcem, nevidim iny zmysel tohto clanku ako hadzat spinu na slusnych ludi.
    V com je autorka lepsia od nackov, co pluli na ucastnikov pochodu len za to, ze maju iny pohlad na svet?

  54. mato
    Posted May 25, 2010 at 16:46 | Permalink

    ad:riaditel zemegule a autorka
    jasne ze ked si z niecoho robim srandu, tak mozem prehanat a byt neobjektivny. len ako sa zda, vela ludi jednoducho nechape tomu, ze je to naozaj neobjektivne a prehnane.
    mimochodom dalsi nacisticky produkt .tyzdna:
    http://www.tyzden.sk/video-komentare/s-hrib-zlyhala-policia-nie-homosexuali.html

  55. goro
    Posted May 25, 2010 at 17:50 | Permalink

    Touto cestou by sa dalo podakovat priatelom z liberalneho talibanu za svoj vklad k tolerovaniu inakosti.

  56. Lord Acton
    Posted May 25, 2010 at 17:52 | Permalink

    Tento pochod a nasledne reakcie nan ukazali v skutocnosti nieco uplne ine – to ake hlboke su tu stereotypy voci krestanom, aka je tu silna religiofobia. Ten pochod bol takym nezamyslanym treskom v LHC, kde sa protony liberalizmu rozsypali do kvarkov a gluonov nenavisti. Hotova kvark-gluonova plazma religiofobie.

  57. prox
    Posted May 25, 2010 at 17:56 | Permalink

    Maryška moja :) Nevravim, ze som v clanku nenasiel jemne nuansy brit(s)keho humoru, ale tak nejak mi aj po druhom precitani unika, ze co tym vlastne chcel basnik banik povedat?
    Lebo su aj pripady, ked autor nechce povedat nic – ale vtedy to je na clanku vidno. A tu sa mi zda, ze maryska nieco povedat chcela, len mi to nejak unikaaa :)
    … ale mozno len nerozmyslame na podobnej “vlne” … :)

  58. svajka
    Posted May 25, 2010 at 18:33 | Permalink

    Z diskusie som pochopil, ze malo ist o vtip. Mne to ale vtipne vobec nepride, vobec ziadna iskra. A myslim si ze je to preto, lebo az tak celkom o vtip neslo, skor o hyperbolu vlastneho vnimania. Nesurode vychodiska, nesurody vysledok. Vsetko dobre.

  59. Marek Straka
    Posted May 25, 2010 at 19:39 | Permalink

    nackovia hadzali granaty a ty hovoris o protonoch liberalnej nenavisti?

  60. RVM
    Posted May 25, 2010 at 20:57 | Permalink

    od zakomplexovanych pre zakomplexovanych :)

  61. lolo jana
    Posted May 25, 2010 at 21:12 | Permalink

    MRM má aj vtipnejšie kúsky než uvedený článok, tuto-ľa tehotenské je čistá klasika:

    http://www.humno.sk/index.php?option=com_content&view=article&id=365:tehotenske-cestovanie&catid=61:lol&Itemid=91

  62. Lord Acton
    Posted May 25, 2010 at 21:16 | Permalink

    Nackova maju fyzicke nasilie v genoch, treba to odsudit a v tomto treba byt jednoznacne na strane LGBT v tom, ze maju pravo sa slobodne zhromazdovat vyjadrovat svoje nazory. Aj ked s ich poziadavkami nesuhlasim.

  63. Mikullas
    Posted May 25, 2010 at 23:43 | Permalink

    Keby som nevidel hore ten fialovy napis, tak by som si myslel, ze mam u svojich rodicov na wc otvoreny ExtraPlus a citam Kapustu s Misankom. Styl satiry je velmi podobny tomu sns agitacnemu platku, ale musim priznat, ze po druhom precitani clanku je predsa len citit viac intelektu. Nadalej sa vsak priklanam k reakciam od Galisa ci PicaBella.

  64. azazelo
    Posted May 26, 2010 at 08:01 | Permalink

    Priznam sa vzdy ma ide slak trafit, ked v tzydni aj clanok o predpovedani pocasia je prespikovany krestanskymi mravouceniami, ale na druhej strane z vynimkou Palatu, Lasicu a Nvotovej su tam zvacsa dobre clanky.

    Samozrejme ze veriaci krestan ako Palko ma vyhrady voci promiskuite a homosexualite. Najme ked su propagovane verejne. Ale vyhoda Palka ako ludi jemu podobnych je ze po volbach nehovoria ine ako pred nimi a ze nebude homosexualitu sankcionovat, iba ju nebude podporovat.

  65. PicoBello
    Posted May 26, 2010 at 08:14 | Permalink

    chcem len podotknut, ze osobne som vysoko liberalny co sa tyka homosexuality, nevadia mi pochody homosexualov (ako napokon ziadne zhromazdenie normalnych ludi), myslim, ze je skandal, ze policia nespacifikovala tych hnedych uchylakov, som dokonca presvedceny, ze palko skutocne je homofob (o hanusovi si to uz nemyslim), aj tento clanok sa mi zda vtipny, len ma mrzi, ze pohlad na .tyzden je nim skresleny – ako ukazal tomas, tyzden, s vynimkou hanusovho clanku pisal skor neutralne az pozitivne (kusnierik, galis) o pride.

    druha vec, ktoru pozorujem je, ze tolerantni “liberali” (opet opakujem, ze lavicovi, nie klasicki) maju problem normalne napisany a vyagrumentovany opacny nazor na niektore ich citlive temy (homosexualita, interrupcie apod) akceptovat. je fakt zle ak je niekto penalizovany za takyto svoj nazor.

    inak, suhlas s tym, ze v tyzdni su niekedy suchsi ako aj s tym, ze tam niekedy prehnane moralizuju. napriek tomu je to kvalitne citanie, na SK nema konkurenciu.

  66. PicoBello
    Posted May 26, 2010 at 08:15 | Permalink

    tak ktory to nazor v .tyzdni je hodny tretej rise?

  67. knour
    Posted May 26, 2010 at 08:26 | Permalink

    a na zaklade coho usudzujes ze policia nespacifikovala?
    boli obusky boli predvedeni.
    nesmies tolko citat nicholsona a jeho dristy typu”po meste sa ponevierali s nenavistnym pohladom” lol
    o. pietruchova v nejakej diskusii sa vyjadrovala k tomu sutru a trochu inak, hodil ho chalan normalne obleceny, tazko tomu zabranit.
    je rozdiel pacifikovat dav agresivnych blbcov ked ich mas pokope a dav pred agresivnymi blbcami ktori mozu byt hocikde naokolo a navyse to nemozes hermeticky uzavriet.
    to ale inteleguanske telce nikdy nepochopia, ale aspon maju co bekat.

  68. steff
    Posted May 26, 2010 at 09:43 | Permalink

    hahahaha.. dobry vtip.. takze vlastne homosexuali v pride pochode napadali tych bigotakov s transparentmi a penou na ustach…:))) veru presne tak to bolo…:))

  69. Feri Macfričkins
    Posted May 26, 2010 at 10:00 | Permalink

    Už sa oblizujem ako si zgustne moje homofóbne ja. Veď sme im dali! Buzíkom teplým (neneguje sa to náhodou?)

  70. azazelo
    Posted May 26, 2010 at 11:01 | Permalink

    To akoze miestny Lord Acton tvrdil nieco take ako ty parafrazujes?

  71. seckojedno
    Posted May 26, 2010 at 14:05 | Permalink

    to Vlado 25-05-2010 13:09:27
    “A čo tak postrehy Lasicu, Kaščáka, Nvotovej?”

    Odkedy Nvotova v ramci svojej psychoterapie okupuje Indiu a o inom nepise, sveholi jej este viac, ako predtym. Nema to uroven, stavu ani tah. Stale tie iste dristy, nezazivne, vata.

    to marco pablik 25-05-2010 15:38:32
    Ak si spominal Luthera a jeho reformy, a na zaver spominas, ze Palko by s velkou radostou poslal zidov ke hvezdam, tak vedz, ze Luther s Palkom by si v tejto zalezitosti rozumeli viac ako dobre.

  72. Dodo
    Posted May 26, 2010 at 21:04 | Permalink

    Prosím autora tejto úžasnej satiry o krátku satirickú reportáž z nasleddovnej akcie :-)

    http://www.zombietime.com/up_your_alley_2008/part_1_full/index.php

  73. nick
    Posted May 27, 2010 at 02:40 | Permalink

    Dik za link dodo
    Konecne dokaz odkial v skutocnosti pochadzaju tie porno fotky, co ste vy nackovia sirili na nete, FB, atd, ze vraj tak vyzera a bude vyzerat Pride…
    Ako vidno – akcia fetisistov – pre homo i hetero… NIECO CELKOM INE AKO PRIDE pochod… ale – kot nevie English a nedokaze rozlisovat – a hlavne komu sa to hodi – hadze do jedneho vreca…

  74. Dodo
    Posted May 27, 2010 at 15:58 | Permalink

    Po prvé. Nikdy som nesympatizoval s myšlienkami krajnej pravice, takže toho nácka si vyprosím. Okrem iného, tento link som našiel v diskusii na SME…
    Po druhé. Nikde som nenapísal, že takto bude vyzerať Pride v BA.
    Mne je jedno či je to zraz fetišistov. Chcel som poukázať, kam až vedie sloboda bez mantinelov. Ak si myslíš, že tá akcia je OK, lebo veď oni vlastne nikomu neubližujú, len sa bavia, ja si myslím, že to OK nieje. A nemusím byť ani bigotný katolík, aby som takúto slobodu na Slovensku niekomu doprial.

    A čo mi povieš na toto?
    Táto organizácia pedofilov http://www.nambla.org/ sa bežne na Gay pride v USA zúčastňuje a neviem o tom, že by sa od nich niekto dištancoval.

  75. Element
    Posted May 27, 2010 at 16:46 | Permalink

    Lenže to, že gay pride vedie k tomu, čo si postol, je zrejme iba tvoje zbožné prianie, inak by si vyargumentoval, na základe čoho si to myslíš. To môžem aj ja sem postnúť obrázky doničených tiel z Osvienčima a povedať, že potláčanie prejavov homosexuálov vedie k strkaniu ľudí do koncentrákov. Bude to také isté tvrdenie, ako to tvoje.

  76. Dodo
    Posted May 27, 2010 at 20:45 | Permalink

    Prekrúcaš. Ja som netvrdil, že Gay Pride sú príčinou tohto hnusu. Vravím, že tieto minority ako fetišisti,kožkári a dokonca aj pedofili sú súčasťou Gay pride akcií. A tá slušnejšia časť gayov ich medzi sebou trpí.
    Ak organizujem napr. pochod, prípadne protest, tak ak sa ku mne budú chcieť pripojiť náckovia, alebo komunisti tak im to ako organizátor nedovolím.

  77. Dodo
    Posted May 27, 2010 at 22:23 | Permalink

    Som predplatiteľom .týždňa a myslím si, že je to kvalitný časopis. Je pravicovo/konzervatívny. A konkrétne tému “Dúhový pride” spracoval podľa mňa veľmi korektným spôsobom. Nie je to žiadny bulvár. Keďže členovia tohto webu sú (aspoň sa mi tak javí) pravicovo orientovaní liberáli čakal by som trochu viac empatie. Lebo po prečítaní tohto príspevku som mal pocit, že ho písal mladý oduševnelý marxista, čo sa včera začal holiť :-)

  78. riaditeľ zemegule
    Posted May 27, 2010 at 23:03 | Permalink

    to máš z toho, že od tohto webu čokoľvek očakávaš. tomuto webu je vcelku jedno, čo od neho očakávaš, alebo ako sa ti páči časopis .týždeň. to je naša výhoda a tak si môžu robiť naši autori srandu z koho len chcú.

  79. jaro
    Posted May 27, 2010 at 23:15 | Permalink

    Práve začala Lampa. Ako keby ťa p. Hríb vypočul a dosadil akože vtipných šracov. A presne tak to ja vyznieva – nasilu vtipné, čiže trápne. Proste… tak… bratislavsky.

  80. ginty
    Posted May 27, 2010 at 23:28 | Permalink

    mam rad tyzden, ale toto cislo bolo pekne na h…o No ale nemusime vzdy so vsetkym suhlasit, neviem naco z toho robit vedu, ci skandal

  81. Dodo
    Posted May 28, 2010 at 00:07 | Permalink

    V manifeste tohto webu je uvedené:
    “…Napríklad miesto, kde dostanú príležitosť ľudia, ktorí vedia dobre písať a nemusia to byť nutne len naši terajší kamaráti a kamarátky.”

    Dobre sa dá napísať aj lož, polopravda ale aj urážka. Aké sú hranice tohto webu?
    Môžu sa tu slobodne šíriť názory, ktoré sú na hrane zákona, alebo aj za ňou?
    Príspevok Petra Tkačenka o kresťanoch napr. napĺňa skutkovú podstatu §432 Trestného zákona o Hanobení národa, rasy a presvedčenia. Pri prípadnom spore vás (resp. autora) roznesie priemerný právnik na kopytách. Keďže som pomerne slobodomyseľný človek, určite nebudem žalobcom. Ale sloboda má byť aj o zodpovednosti. A vy nesiete zodpovednosť za prevádzku tohto webu a nepriamo aj za obsah…

  82. Dodo
    Posted May 28, 2010 at 00:35 | Permalink

    Tento príspevok bol podpásovka aj z iného dôvodu. Príspevky od p.Hanusa a p.Palka neboli (aspoň pokiaľ mi je známe) zverejnené v tlačenom vydaní .týždňa
    Boli zverejnené len v elektronickej podobe na portáli http://www.tyzden.sk – a Palkov príspevok dokonca na jeho blogu.
    Príde mi preto nefér zosmiešňovať .týždeň ako tlačené periodikum.

  83. riaditeľ zemegule
    Posted May 28, 2010 at 00:36 | Permalink

    takých právnych expertov tu už bolo ajajaj. hranice tohto webu sú priebežne stanovované redakciou, podľa toho ako sa nám to hodí a podľa toho ako sa bavíme na tom ktorom texte, ktorý nám autori pošlú.

    dobre sa dá napísať čokoľvek, presne ako vravíš a toho sa držíme. ak niekoho niečo uráža, nech to nečíta. má na to plné právo.

    a hanobenie, veru, to nás baví často:-)

  84. Taras
    Posted May 28, 2010 at 00:38 | Permalink

    Wow, vždy som chcel naplniť skutkovú podstatu trestného zákona:-)

  85. Dodo
    Posted May 28, 2010 at 01:02 | Permalink

    Svojím spôsobom obdivujem váš zmysel pre slobodu. Osobne som zažil súdnu mašinériu pre dopravnú nehodu. Buď ste mladí a naivní, alebo starí a hlúpi. Ja som sa nevyhrážal, ja som radil. Paradoxom bude, keď dostanete cez hubu od mašinérie ľavicového liberalizmu, známej pod názvom politická korektnosť.
    Na druhej strane, je príjemné vedieť, že existujú miesta slobodného vyjadrovania. Aj keď stále neviem, aké požiadavky musia splnať príspevky aby “prešli” redakčnou radou.

  86. Taras
    Posted May 28, 2010 at 01:48 | Permalink

    Za seba môžem povedať mladý a naivný.

  87. Nick
    Posted May 28, 2010 at 03:47 | Permalink

    Dodo tvrdi (vid nizsie):
    “A čo mi povieš na toto?
    Táto organizácia pedofilov
    http://www.nambla.org/ sa bežne na Gay pride v USA zúčastňuje a neviem o
    tom, že by sa od nich niekto dištancoval.”
    Nick ho odkazuje na text a odkazy na literaturu:
    Homosexuáli zodpovední za pedofíliu alebo gay komunita proti pedofílii?
    Pohľad kresťanských psychológov na fakty o pedofílii
    http://medzipriestor.spatrick.info/view.php?nazevclanku=homosexuali-zodpovedni-za-pedofiliu-alebo-gay-komunita-proti-pedofilii-br-pohlad-krestanskych-psychologov-na-fakty-o-pedofilii&cisloclanku=2008080001

  88. Nick
    Posted May 28, 2010 at 03:49 | Permalink

    http://medzipriestor.spatrick.info/view.php?nazevclanku=homosexuali-zodpovedni-za-pedofiliu-alebo-gay-komunita-proti-pedofilii-br-pohlad-krestanskych-psychologov-na-fakty-o-pedofilii&cisloclanku=2008080001

    druhy pokus – ale najdes to na
    http://medzipriestor.spatrick.info
    Povodne clanky
    Homosexuáli zodpovední za pedofíliu alebo gay
    komunita proti pedofílii?
    Pohľad kresťanských psychológov na fakty o
    pedofílii

  89. Nick
    Posted May 28, 2010 at 04:06 | Permalink

    Vid diskusie (ak nezmazu ten prispevok)
    http://www.tyzden.sk/nazivo-doma/duhovy-pochod-nihilizmu.html
    Šíreniu lží, zavádzania, skresľovania, klamania, ohovárania a osočovania – to jest šíreniu zvráteností – sa nedá prizerať. A práve teraz, pred akciou Dúhový pride, a akosi ešte viac po nej, na rôznych web stránkach, Facebooku, online diskusiách, i v tejto tu, sú intenzívne z istých kruhov podobné zvrátenosti – to jest lži, zavádzania, skresľovania, klamania, ohovárania a osočovania mimoriadne rozširované. A opäť nitky vedú k zdroju blízkemu národným extrémistom – http://protiprudu.info/homosexuali-v.html – a ako často na danej a podobných stránkach – textík “Homosexuáli v USA” je nielen bez podpisu vlastným menom, ale bez akéhokoľvek podpisu. Pozrime sa bližšie aké sú fakty – a klamstvá a prevrátenosti, ktoré daný anonymný autor a jeho anonymní fanúšikovia šíria po internete, snažiac sa vzbudiť úplnú homofóbnu hystériu…
    Autor prezentuje jednu akciu extrémistov ako vzor a príklad života homosexuálnych ľudí.
    Ide o tzv. “The Up Your Alley fair” (Dore Alley Fair) http://en.wikipedia.org/wiki/Dore_Alley_Fair http://www.musclebearz.com/dore.htm , gay “erotický veľtrh/festival”. Ten je súčasťou väčšieho “erotického veľtrhu/festivalu” určeného všetkým – bez ohľadu na pohlavie a orientáciu – tzv. “The Folsom Street Fair” (Dore Alley Fair is Folsom Street Fair’s little brother) http://en.wikipedia.org/wiki/Folsom_Street_Fair http://www.folsomstreetfair.org/fair-faq.php .
    Oba festivaly však sú určené “sexuálnym extrémistom” – ako homo tak i hetero – “priaznivcom” tzv. BDSM scene/clubs, leather scene/clubs, fetish scene/clubs, “adult sex extravaganza”, “adult alternative lifestyle” etc. http://en.wikipedia.org/wiki/BDSM http://en.wikipedia.org/wiki/Index_of_BDSM_articles List of BDSM topics, http://en.wikipedia.org/wiki/Leather_subculture http://en.wikipedia.org/wiki/Sexual_fetishism
    http://en.wikipedia.org/wiki/Fetish_club http://en.wikipedia.org/wiki/Sex_club
    Daný extrémistický “erotický veľtrh/festival” v San Francisku je vsak opäť len súčasťou obrej “erotickej kultúry” (slovo kultúra používam ironicky, i keď aj tak bývajú podobné akcie označované), ťažko odlíšiteľnej od pornografického “priemyslu” inak známeho aj ako “adult entertainment” (opäť veľmi ironické označenie), v rámci ktorého existuje aj spomínaná extrémistická hetero aj homo “adult sex extravaganza” alebo “adult alternative lifestyle” (tiež veľmi zavádzajúce označenie). A oná obria “erotická kultúra” má svoje obrie “erotické veľtrhy/festivaly” nielen v San Francisku a nielen v gay podobe – a nielen v extrémistickej forme – práve naopak – jej omnoho väčšiu časť tvorí “mainstream” heterosexuálne porno… a heterosexuálne “erotické veľtrhy a festivaly” po celom svete. Viď iba malú časť z nich – http://en.wikipedia.org/wiki/Erotica_Expo – Nový Zéland, http://www.venus-berlin.com/en/box/97/?maingroup=aussteller Nemecko, http://www.fairerotica.nu/ Švédsko, http://erotikafair.com.br/ef16/index.html Brazília, http://www.torontoeroticartsfestival.com/intro.html Kanada, etc.
    A napr. aj – Erotický festival Bratislava – http://koktail.pravda.sk/sk_ksav.asp?r=sk_ksav&c=A050520_000813_sk_ksav_p20 http://koktail.pravda.sk/foto.asp?galerie=eroticfestival&strana=1 alebo Erotický veľtrh Praha –
    http://www.incheba.cz/main.php?pageid=4499 – festival EROTICA SEX PRAHA 11. – 14. 11. 2010 16th international fair of erotic culture…

    Teraz sa pozrite (ale radšej ani nepozrite) na fotodokumentáciu z daných heterosexuálnych erotických festivalov a trhov (už slovíčko trh je desivé – ponížiť dar a mystiku sexuality na – tovar…) A to nie je na fotodokumentácii všetko… tzv. sex naživo pred publikom a prizerajúcimi sa, je na daných akciách bežný – heterosexuálny sex hlavne, podotýkam…A teraz prezentujte po slovenskom internete danú fotodokumentáciu – vytrhnutú z kontextu – ako vzor životného štýlu heterosexuálov…

    Možno by v takom prípade došlo aj k trestným oznámeniam na neznámeho (alebo aj známeho) páchateľa z poškodzovania dobrého mena, šírenia poplašnej správy, nactiutŕhania, a pod.
    Ak je však tá istá zvrátenosť – to jest šírenie lží, zavádzania, skresľovania, klamania, ohovárania a osočovania – zameraná a zacielená proti homosexuálnym osobám – tak je asi všetko v najlepšom poriadku…, ba jedná sa o “záslužnú činnosť”…

    Takže – čo sa týka fotografií nahých chlapov na uliciach v BDSM vystrojení rozširovaných aktuálne po slovenskom internete s komentárom typu: “Aha – takto vyzerá gay-komunita v USA, takto vyzerajú Prides vo svete, takto to bude čoskoro u nás” – zopár faktov:
    Na daných fotografiách
    - nejde o nijaký Pride pochod – ide o “erotický veľtrh/festival” – vyššie menovaný a – vyššie zaradený do kontextu…
    - nejde o verejne prístupnú akciu len tak pohodenú na korze na očiach deťom či tým, ktorí sa nechcú prizerať – ide o uzavretý priestor – na veľmi konkrétnej ulici – priestor vyhradený a – ohradený – s presne stanovenými vstupmi a podmienkami vstupu – naviac na väčšinu podobných “erotických veľtrhov/festivalov” nie je vstup možný bez vopred zakúpených vstupeniek – a každý rozumný človek sa môže vopred rozhodnúť či chce alebo nechce do priestoru “trhu” vstúpiť…
    - nejde o výlučne gay-akciu – práve naopak – to čo prezentujú fotografie zo San Franciska je súčasťou obrej mašinérie známej ako “erotický priemysel” – ktorá pre zisk šíri svoje chápadlá bez ohľadu na sexuálnu orientáciu
    - a už vôbec nejde o “mainstream” akciu – ale o “priaznivcov” sexuálnych extrémov – a tu opäť biznis tzv. BDSM scene/clubs, leather scene/clubs, fetish scene/clubs šíri svoje chápadlá bez ohľadu na sexuálnu orientáciu

    Áno, v sexuálnom správaní sú rôzne extrémy, aj úchylky, aj choroby. Avšak – v sexuálnom správaní oboch orientácií.

    Nuž a extrémy nie sú len v sexuálnom správaní. Extrémy su aj v myslení resp. nemyslení. Vyholené hlavy, maskáče, kanady, a hákové kríže zakamuflované do rôznych “ornamentov” sú jedným z nich. Šíriť fotografie mladíkov tejto extrémistickej podoby ako prezentáciu celej heterosexuálnej populácie…?
    Zvláštne ale, že na vyššie spomínané hetero festivaly naši hololebkoví bieli bratia proti nemravnosti jednoznačne nepodporujúcej tradičnú rodinu a manželstvo – pritestovať nejdú… (A Praha nie je až tak ďaleko…)


    Pornografia v akejkoľvek forme a pod akýmkoľvek názvom je mi odporná. Lož v akejkoľvek forme a pod akýmkoľvek názvom je mi rovnako odporná. Pri oboch cítim až napínanie na zvracanie. Lebo obe – sú rovnakou zvrátenosťou rovnako poškodzujúcu ľudskú dôstojnosť. Ich šíritelia sa od seba navzájom -ničím nelíšia.
    S úctou
    Mária Ščepková

  90. Dodo
    Posted May 28, 2010 at 23:14 | Permalink

    Milá Mária,

    ak som správne vydedukoval, píšeš pod nickom “Nick”. Ak sa mýlim tak prepáč.
    Opovrhujem VŠETKÝMI verejnými aktivitami, ktoré sexuálny akt devalvujú len na telesné pudy. Človek sa od zvierat (teraz budem hovoriť len o sexualite) hádam líši tým, že sexualitu prežíva i duchovne. Sú na to v slovenčine aj konkrétne pomenovania. Milovanie a sex (prípadne iný ale už vulgárnejší výraz). A dovolím si tvrdiť, že všetky tieto “veľtrhy sexu”, pornografický priemysel ale bohužiaľ aj mnoho PRIDE akcií útočí na najnižšie ľudské sexuálne pudy. Tá slušná časť homosexuálov má ale jeden zásadný problém. Nechala si totiž svoju agendu politicky pokryť (ukradnúť) extrémnym
    ľavicovým liberalizmom – namiesto toho, aby sa uchádzala o podporu liberálnej pravice. Mal som v diskusii na SME výmenu názorov s pánom Fořtom zo SaS a
    môžem povedať, že som bol ochotný mnoho jeho argumentov prijať. A toto je podľa mňa tá správna cesta. Slušným spôsobom odkomunikovať svoje názory, presvedčiť oponenta, politicky to pokryť a presadiť demokratickým spôsobom v parlamente. Ja nemám problém s homosexuálmi ale so spôsobmi politickej
    manipulácie novomarxistov pri presadzovaní svojich záujmov. Neviem koľko máte rokov, ale ja som mal ešte tú česť zažiť na univerzite povinnú výubču Marxiszmu, Vedeckého ateizmu a ďaľších. Boj s triednym nepriateľom sa neriešil diskusiou. Podobné niečo robí novomarxizmus. Prinesie svoju tému (názor) a ten kto s ním nesúhlasí je vyhlásený za XXXfóba (pod XXX si dosaď predpony ako ISLAMO, HOMO, XENO atd.) Takto sa v oponentovi snaží vzbudiť pocit viny a pristúpiť na akúkoľvek myšlienku.Ale takto sa predsa v demokracii nediskutuje. To je ale na dlhšiu debatu.
    Záverom sa ti chcem poďakovať za link na Medzipriestor. Priznám sa, že napriek tomu, že zopár gayov ktorých radím medzi slušných ľudí poznám, problematika veriacich gayov je pre mňa nová a aj o nej rád podiskutujem. Len si nie som istý, či je na výmenu názorov vhodný tento webový priestor.
    Ak máš záujem o ďalšiu diskusiu, nemám problém urobiť si registráciu na serveri Medzipriestoru, alebo diskutovať aj prostredníctvom e-mailu, ktorý tu na tvoju žiadosť zverejním.

    Dodo

    P.S. Sľubujem, že ak niekde zverejním niekde link na zombie stránky, pripojím aj tvoje linky na všetky ďalšie prasačiny a bude tam text: “Kam môže viesť relativizácia morálnych hodnôt ktorú so sebou prináša novomarxizmus?”

  91. Ja
    Posted May 28, 2010 at 23:38 | Permalink

    Ze dar a mystika sexuality :) ) smejem sa hlasno. Slecna by zjavne potrebovala chlapa, ten by ju vyviedol z romantickych predstav o sexe ze sa nejako lisia od zvieracich pudov alebo od porna :)

  92. Dodo
    Posted May 29, 2010 at 00:25 | Permalink

    Autorovi “Ja” doporučujem vyjadrovať sa k téme, až keď dokáže kvalitatívne posúdiť rozdiel medzi sexuálnym stykom s osobou s ktorou ho spája úprimný citový vzťah a stykom ktorý sa nazýva prachobyčajná “yebačka”. Zatiaľ mi to pripadá, že jeho jedinou sexuálnou skúsenosťou je zatiaľ iba masturbácia. A budem sarkastický. Aj pri tej masturbácii išlo zrejme o milovanie, lebo sa má zaiste veľmi rád.

  93. Dodo
    Posted May 29, 2010 at 00:56 | Permalink

    Napísal si:
    “Wow, vždy som chcel naplniť skutkovú podstatu trestného zákona:-)”

    Úprimne doporučujem nechcieť sa ocitnúť pred SK súdom. Dostal som rok podmienky za “ublíženie na zdraví” že som mal búračku s motocyklom na parkovisku. Motocykel bol BEZ papierov a v momente stretu šiel na parkovisku asi 50 km/hod. Ja som parkoval rýchlosťou 10-15 km/hod. Smola, že parkovacie miesto bolo vľavo. Normálne by človek povedal, že motorové vozidlo bez TP nemá na ceste čo hľadať. Aj ja som si to myslel. A na súde som sa moc divil. Papiere na rok v prdeli a zápis do registra trestov. A mám aj ďalší príbeh, ktorý sa už na súd nedostal, ale o “schopnosti” polície vraví veľa.

  94. Ja
    Posted May 29, 2010 at 12:29 | Permalink

    Vzhladom na to, ze sa hlboko mylis, co sa tyka mojich sexualnych skusenosti, ti doporucujem uz nikomu nic nedoporucovat, ty “yebacka”.

  95. Dodo
    Posted May 29, 2010 at 14:56 | Permalink

    Ak sa hlasno smeješ na tvrdení, že sex má aj duchovný rozmer (a nemusí nutne ísť o len o náboženský rozmer, diskusia s tebou by bola zrejme zbytočná.

    HOWGH!

    Stručne o tantrickom sexe:

    http://wanda.atlas.sk/tantricky-sex-vyssia-forma-milovania/sex-a-vztahy/sex/538321.html

  96. Ja
    Posted May 29, 2010 at 22:52 | Permalink

    Jasnacka, tantricky sex najbeznejsia zabavka kazdeho spravneho Slovaka :) )

  97. Dodo
    Posted May 29, 2010 at 23:51 | Permalink

    Čo ti mám na to povedať? Chcel som len naznačiť, že tvoj LOL príspevok ku prispievateľovi NICK bol hodný akurát tak 13 ročného prvohoniča.

  98. azazelo
    Posted May 30, 2010 at 11:55 | Permalink

    Dodovi,

    dobry vyraz, ze prvohonic. S tebou tu bude vesolo. Vitaj na humne.

  99. Dodo
    Posted May 30, 2010 at 23:48 | Permalink

    Ďakujem pekne za privítanie. Asi ste to už mnohí dostali mailom, ale aj tak musím dať link na tento “predvolebný plagát”:

    http://tvnoviny.sk/spravy/zaujimavosti/foto-umelec-zobrazil-slotu-a-belousovovu-ako-ich-boh-stvoril.html

  100. Dodo
    Posted May 31, 2010 at 22:43 | Permalink

    Keďže ste tu skoro samí recesisti, chcem sa podeliť o vcelku haluzný príspevok venovaný našim predvolebným “bilbórdom” uverejený tu:

    http://vetvicka.blog.sme.sk/c/225428/Analyza-slovenskych-bilbordu-Polityci-si-z-vas-robi-srandu.html

    P.S. Zrejme to už každý kto sem chodí ovláda, ale treba odstrániť prípadné medzery v linku…

  101. Maio
    Posted June 5, 2010 at 20:13 | Permalink

    Priznam sa, kupujem si tyzden pravidelne uz niekolko rokov a samozrejme s niektorymi ich nazormi nesuhlasim, ale na to som si vymyslel jeden genialne jednoduchy zlepsovak. Clanky, ktore sa mi nepacia, prskocim a citam dalej. Takto som zacal preskakovat clanky o EU, homosexualoch a krize. Preco? Lebo je to aj s vyhradami najlepsi a najinteligentnejsi tyzdennik u nas. Mimochodom, celkom ma mrzi, ze Humno nevychadza aj v papierovom vydani:)

  102. Pipi
    Posted April 5, 2011 at 10:26 | Permalink

    Prestala som ho čítať z dôvodu nekritického obdivu cirkvi Hríbom. Niektoré čísla si však kúpim., občas sa vyjadrím, ale skôr sa prikláňam k názoru , že he to jednostranne smerovanie. Nič lepšie na tejto úrovni však nie je…

  103. Isabelle
    Posted June 11, 2011 at 20:21 | Permalink

    Tak toto je úplne slabý článoček, hlavne preto, že týždeň dáva priestor obom stranám. A to nemusím ani Palka, už vôbec Kotlebu, ale ani excentrických bzrantov, ktorí sa chodia predvádzať na pochody. Názor, že registrované partnerstvá sú nezmysel je legitímny a to z Hanusa predsa ešte nerobí homofóba. Ale súhlasím s tým, že sa javí byť úplný suchár.

Post a Comment

You must be logged in to post a comment.

How To Get Rid Of Stretch Marks