Humno » Internet » 10 najhorších blogerov (september 2008)8 online.

10 najhorších blogerov (september 2008)

Comments 143






Tretie pokračovanie
subjektívneho rebríčka najhorších blogerov, na ktorých autor nechtiac narazil v priebehu
septembra. Nevďačná robota, ale dal som sa na boj, tak musím bojovať.






Tento text je pokračovaním seriálu. Možno by ste
si chceli prečítať jeho prechádzajúce časti, skôr ako sa do neho pustíte:


             >   10
najhorších blogerov (júl 2008)
/ 4.8. 2008
             >  10
najhorších blogerov (august 2008)
/ 1.9. 2008

 

 

Zisťujem,
že najväčšou hrozbou pre túto rubriku nie sú urazení blogeri a už vôbec nie to,
že by časom zlí prestali písať a nebolo by koho zaradiť do výberu. Najväčšou
hrozbou je skutočnosť, že ľudia čo nevedia písať a zahlcujú svojimi nepodarkami
verejné blogoviská, nedokážu byť originálni a svojskí ani len v spôsobe akým to
robia. Ako som po troch mesiacoch zistil, vždy keď narazím na nového zlého
blogera, už existuje niekoľko jemu podobných. Furt dookola to isté: kradnutie
obsahu, písanie o nudnom živote, blogovanie o ničom a za každú cenu, verejné
blogovanie ako čudná náhrada súkromného telefonátu a tak ďalej, samozrejme všetko
remeselne nezvládnuté.

Zo zoznamu, ktorý mi na konci septembra ostal, som sa preto snažil vybrať čo
najviac blogerských pokleskov, aké sa v tomto rebríčku ešte neobjavili. Nepodarilo
sa mi to na sto percent, ale snáď si v tohtomesačnom obludáriu nájdete aj pár
kúskov z vám zatiaľ neznámych druhov.

Tiež som si povedal, že nebudem nikoho dávať do rebríčka viackrát po sebe, aj
keby tam svojimi konkrétnymi výplodmi v aktuálnom mesiaci patril (a hneď som aj
spravil jednu malú výnimku). A na otázku, prečo sú všetci vybratí len z blogov
Sme odpovedám, že preto, lebo iné hromadné blogy ako Sme sa už ani nepokúšam
čítať. Po pár pohľadoch napríklad na blogy na pravda.sk mi došlo, že je to už
výrazne za hranicou, po ktorú som ochotný ísť v rámci vytvárania tohto
rebríčka.

Všetky ostatné prípadné otázky týkajúce sa legimitity tohto rebríčka a kecov o
tom, že každý má právo písať už boli zodpovedané minule a predminule, takže sa
s nimi už nemusí nikto zaoberať. Hocikedy môžete stlačiť Alt a F4, pamätajte na
to.

Tu je mojich subjektívnych 10 najhorších blogerov za september 2008:

10. Ahoj, volám sa Milan a práve som sa
vyliahol z vajíčka
milanblasko.blog.sme.sk
Najstaršia, ale fakt že najstaršia zo série urban legends o žiarovke, ktorú si
niekto dal do úst a všetkom nepravdepodobnom, čo nasledovalo. V tomto prípade
uvedená ako nový článok na blogu Milana Blaška. To všetko v roku 2008, v čase
keď ju už spracovali v desiatkách filmov a mailom ju dostali aj ľudia, čo mail
nemajú. Aká veľká musí byť túžba blogovať, že prekoná aj schopnosť odlíšiť,
ktorá príhoda sa stala a o ktorej som len kdesi počul a už vtedy mi povedali,
že je to blbosť? A vôbec, čo to sú za ľudia, čo sa vlastným menom podpisujú pod
podobné veci?

9. A tento už ste počuli?
michalvrba.blog.sme.sk
Ach áno, starí dobrí zlodeji obsahu, čo sa rozhodli, že blogovať treba, aj keď
jediné tri klávesy ktoré vedia stačiť sú Ctrt, „c" a „v". Čo by robili
prevádzkovatelia blogov bez takýchto ľudí? Asi by mali svoje blogoviská plné
pôvodných, neukradnutých článkov od ľudí, čo by nimi chceli a aj vedeli niečo
povedať. Bŕŕŕ, odporná predstava, o čom by som potom písal?

8. „Blesk" je moje druhé meno. To prvé
je „Originálny"
valasek.blog.sme.sk
Snažím sa občas vžiť do premýšľania zlého blogera, keď zistí že už dávno nič
nenapísal a niečo zákerné v jeho vnútri mu vraví, že by napriek všetkému mal.
Mám dojem, že v tomto prípade viem, čo sa tam odohrávalo. Najskôr vyskočila téma:
iPhone, lebo to je klikaná téma. Potom mal vyskočiť originálny názor, ale
nevyskočil, lebo asi nebol. Ale článok musí byť a tak tento pán Valášek zobral
obrázok iPhonu, k tomu leták od operátora, manuálne z neho prepísal všetky
vlastnosti telefónu, nakoniec položil fiktívnym čitateľom otázku, aký je ich
názor na iPhone a tým pádom stvoril ďalší úžasne zbytočný blog. A najlepšie je,
že sa mu to všetko podarilo asi mesiac po tom, čo boli diskusie okolo iPhone
aktuálne. Asi si to celé potreboval starostlivo premyslieť.

7. Dnes sa zasa nič nestalo
julianabelakova.blog.sme.sk
Slečna Juliana jedného všedného dňa vstala, išla do práce tou
istou cestou ako vždy, v práci  robila tú
istú prácu ako vždy, potom išla domov tým istým spojom ako vždy, tam ju ako
vždy čakala korytnačka, ktorá sa jej ani tentoraz nerozbehla šialenou
rýchlosťou v ústrety a nakoniec, ako vždy, išla autorka spať. Len tentoraz o
tom celom napísala článok na svoj blog. Zachraňuje ju jedine veta „Práca a s ľuďmi je náročná, no
zaujímavá"
a nádej, že podobné výlevy tak skoro nebude opakovať.

6. Výstavný kus zlého písania
viktorstrba.blog.sme.sk
Jedna vec je, že tento chlapec si mýli blog s kostolnou kazateľnicou. To ale nie
je to, čo ho robí výnimočným. Blogujúcich farárov je viacero (trebárs tento pán Flamík) a vždy to je strašlivo nudné,
neoriginálne a furt rovnako usoplené a ufňukané čítanie bez názoru a pridanej
hodnoty. Do tohto rebríčka by patrili všetci blogujúci farári, ktorých poznám,
našťastie ich články sa väčšinou dajú odlíšiť už na základe nadpisov a nikto
teda na ne zbytočne nekliká v dobrej viere, že by sa mohol niečo dozvedieť.
Viktor ale aj v rámci žánru vyhráva svojou štylistikou. Normálne by som si
myslel, že je to blogujúci byrokrat odniekiaľ zo Živnostenského úradu, pretože
používa presne také byrokratické vety, akými sa vyjadrujú nesvojprávni
úradnici. Ale nie je to byrokrat, akurát proste nevie písať, čo v kombinácii s
tým, že píše, dáva dokopy takéto exkluzívne súvetia: „Chvíľkami som nevedel či mi tento môj plán vôbec vyjde, nakoľko
viacerí moji známy si už na ten čas naplánovali niečo iné, alebo sa necítili na
turistiku."
Len vysviacka na literárny talent očividne nestačí.

5. Jeden za všetkých, všetkým pre
jedného
kristinajanikova.blog.sme.sk
Kristínka píše o svojich pochybnostiach z prvého školského dňa. Márnotratne
bľaboce, ale robí to preto, aby jej priateľ a pán Boh vedeli, že ich má napriek
neistote z nového prostredia rada. Všetko by bolo v poriadku, keby nakoniec
celý text nevypublikovala na verejné blogovisko. Milá Kristínka, možno si na
internete nová, ale ak chceš niečo povedať len obmedzenému počtu osôb, tak
existuje email, alebo ICQ, alebo Gtalk, alebo pošta na azete a všetky tieto komunikačné
spôsoby ti zaručia, že tvoju správu dostane presne ten komu je určená – v tomto
prípade tvoj priateľ. Netreba kvôli nemu hneď písať verejný článok a obťažovať
svojimi neutrasenými pochodmi stovky až tisíce ďalších ľudí. A Boh,
predpokladám, tiež nevyžaduje aby si mu svoje pocity oznamovala týmto spôsobom.
Tak už to prosím ťa nerob, lebo kto už by chcel chodiť s mizernou blogerkou. A
Bohu takým blogom renomé tiež zrovna nevylepšuješ.

4. Máme deti, radujte sa!
machyniaková.blog.sme.sk
tischlerová.blog.sme.sk
scobak.blog.sme.sk
Narodenie dieťaťa je bezpochyby skvelá vec. Rodičia si ho
fotia, aby si zapamätali každý moment jeho prvých dní, týždňov a mesiacov,
fotia keď mu narastie prvý mliečny klovák, fotia na dovolenke, fotia na
prechádzke, fotia keď sa kúpe…..proste fotia ako japonskí turisti. Ale prečo,
vy uchyláci, musíte tie fotky okamžite dávať na verejnosť ako blog? Internet je
plný fotosajtov, ktoré sa trasú, aby ste si tam zriadili privátne galérie a v
tichu posielali linky rodine a známym, ale nie – vy musíte tie svoje deti dávať
na najverejnejšiu stránku slovenského internetu, nech všetci na svete vidia. Nechcel
by som byť v koži decka čo o desať rokov zistí, že maminka a tatinko odmalička
vešali jeho fotky na blog linkovaný z titulky sme.sk. A nechcem byť ani v koži
náhodneho browsujúceho, čo zasa klikol na úplnú blbosť s fotkami niekoho detí,
pretože ten niekto natoľko túži blogovať, že verejne vystavená nahota jeho potomkov
sa mu vidí ako ideálny prostriedok. Až sa budete nesvojprávne pomočovať v domove
dôchodcov a vaše deti o tom spravia blog s fotkami, to bude karma!

3. Vesnický idiot
dobrovodsky.blog.sme.sk
Áno, dedinskí idioti boli v minulosti najpolárnejšími občanmi dediny. A bolo im
jedno, prečo, hlavne že im ľudia občas venovali pozornosť. Dobrovodský to mal
nahnuté už v prvých dvoch vydania tohto rebríčka, ale vždy som si vravel, že
tie jeho narcistné hovadiny snáď spejú k zásadnému odhaleniu, a že nakoniec to
bude sranda. Dúfal som, že je to nejaká hra s čitateľom, z ktorej sa vykľuje
pointa. Ale nie je, nič sa nevykľulo. Čistý záprdok. Psychické poruchy
pretavené do blogov nie sú ani len smiešne, akurát zaberajú priestor niekomu,
kto možno vie písať a má o čom, lenže kvôli týmto hromadne produkovaným výlevom
jediného šialeného blogera si ich všimne menej ľudí. Možno Dobrovodský je
zábavný ako narcistný performer kdesi v zafajčenom bare, keď už sú všetci opití,
ale ako bloger ťažká, zle napísaná a nevtipná nuda.

2. Žena, matka, manželka, dcéra a zúfalá
grafomanka
katrinakova.blog.sme.sk
Grafomania, aká sa len tak nevidí! Plytká, bez zmyslu pre humor a schopnosť
písať aspoň na úrovni základnej školy. Zato však s dôrazom na detailný opis
osobných prežitkov a so schopnosťou pohovoriť o každom prde aspoň na dve
normostrany (navyše
patrí aj do zoznamu rodinných paparazzov na 4. mieste)
. A ako
bonus, článok
o tom, že pani Katriňákovej sa nepáči, že musí vedieť
šoférovať auto so všetkým, čo k tomu patrí, aj keď ona plánuje jazdiť len jednu
trasu stále dookola. Byť to na mne, ja by som jej to vlastne dovolil. Dovolil
by som jej čokoľvek, len ak sľúbi, že už sa nikdy nepriblíži k internetu.

1. Unikátny článok, len čo je pravda
jakubcova.blog.sme.sk
Blogujúca učiteľka Hrdličková
- víťazka z minulého mesiaca – našla v septembri dôstojnú nástupkyňu. Zuzka
Jakubčová si prečítala článok očividne myslený ako vtip, ale jej riadiaca
sústava vytúžila šancu úderne zablogovať a spustila boj za napravenie tohto
zlého, nehodného, zákerného a cynického sveta. Rovnaká absencia zmyslu pre
čokoľvek, a rovnaká neschopnosť formulovať svoje myšlienky do zrozumiteľných,
či nebodaj  súvislých viet. Tentoraz
okorenené množstvom pseudointelektuálskych trojbodiek a úžasnou úvodnou vetou: "Práve dnes mi na internete došiel e-mail".
Je to skoro také vtipné, ako keď Homer Simpson kedysi povedal "Marge, to jsi věděla, že internet je už i v
počítači?"
V pomyselnej súťaži o vetu mesiaca by inak Zuzke patrilo aj
druhé miesto. V tom istom článku dokázala napísať aj toto: "Je to otrasný článok, ktorý pozastavuje
morálku
". Veru, všeličo by malo byť pozastavené.

Dovidenia v novembri.

 

Celkové hodnotenie: 3.00 / hlasovalo 2 ľudí

1 hviezda2 hviezdičky3 hviezdičky4 hviezdičky5 hviezdičiek

Loading ... Loading ...
This entry was posted in Internet and tagged , , , . Bookmark the permalink. Follow any comments here with the RSS feed for this post. Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.
Adam Batrflaj

Obcovanie s byrokratmi

Adam Znášik

Keby som mal pušku

Adam Batrflaj

KDH: SNS pre pokrytcov

Adam Batrflaj

Poslancov nikdy nie je dosť málo

Adam Batrflaj

Sloboda zvierat a ostatní rasisti

Adam Batrflaj

Táto dievka nás vyjde draho

Discussion on article

143 Comments

  1. Mona
    Posted October 6, 2008 at 00:16 | Permalink

    Furt vytrubujete, ze nie ste blog, ale publikujete clanky typicke pre blogy = internetove dennicky plne subjektivnych pocitov.

    Akoze… myslite si, ze daky netovy magazin by publikoval clanky o tom, ze Ondrejicek nema rad Desmod, alebo ze milion tristo tisic blogov na Slovensku, ktore maju zmysel iba pre ich autorov strasne nasieraju Batrflaja?

    Uf, uf. Idete dolu vodou.

  2. spin_doctor
    Posted October 6, 2008 at 01:30 | Permalink

    “Snazim sa obcas vzit do premyslania zleho blogera, ked zisti ze uz davno nic nenapisal a nieco zakerne v jeho vnutri mu vravi, ze by napriek vsetkemu mal.”

    Tato veta ich vsetkych vystihuje asi najlepsie. Inak, neviem aky bol povodny zamer, ale mna citanie tychto vyplodov uz skor zarmucuje ako zabava…

  3. valasek
    Posted October 6, 2008 at 06:29 | Permalink

    Nevazis si ani krasne narodenie dietatka – preco by o tom na blogu nemohli pisat ? Myslis si, aky si ty stale aktualny – preco by som nemohol verejnosti povedat o iPhone aj vtedy, ked uz prve diskusie utichli, ved operatori ho budu nukat urcite este nejaky ten mesiac ? Celkovo si naozaj len maselna mucha, co sa prizivuje na tom, co naslahaju ini, mily Batrflaj !

  4. nic v zlom
    Posted October 6, 2008 at 07:22 | Permalink

    Ja by som bol len rad, keby ma niekto upozornoval na jazykove zlozvyky, ktore som pochytil ani neviem kde.:-)

    KSSJ pise:
    snad cast., vhodnejsie azda, hadam, mozno, vari, nebodaj

  5. Mike
    Posted October 6, 2008 at 07:58 | Permalink

    Myslim, ze to prve miesto je ozaj zasluzene. Aj vesnicky idiot bol dobry :-D

  6. knour
    Posted October 6, 2008 at 08:00 | Permalink

    prvy mliecny klovak,
    a dobrovodsky az treti, to ma velmo zarmucuje

  7. knour
    Posted October 6, 2008 at 08:02 | Permalink

    “Nevazis si ani krasne narodenie dietatka” to je iny klinec do rakvy

  8. z00m
    Posted October 6, 2008 at 08:07 | Permalink

    vyborne, dalsi do zoznamu ignore :-)

  9. azazelo
    Posted October 6, 2008 at 08:07 | Permalink

    >Az sa budete nesvojpravne pomocovat v domove dochodcov a vase deti o tom spravia
    >blog s fotkami, to bude karma!

    to je vydarene.

    zaujimave ze medzi blogermi je daleko vacsi pomer zien ako medzi pocitacovo gramotnymi.

    Ale v podstate sa prihovaram za zrusenie tejto rubriky. Po troch dieloch musi byt predsa kazdemu jasne, co su hromadni blogeri zac. Jedine co dalsie predlzovanie rubriky sposobi, ze sem mesiac co mesiac budu prenikt na svoje spanile jazdy zhrdeni blogeri. Cize uverejnovat to tu nadalej je ako mavat cervenou handrou pred bykom.

  10. tvoja kmotra
    Posted October 6, 2008 at 08:24 | Permalink

    link na 6. mieste nastastie nefunguje

  11. Dobrovodsky
    Posted October 6, 2008 at 08:35 | Permalink

    Cely cas som sa snazil dostat sa sem do rebricka ako TOP 1 a ty si ma umiestnil na 3 miesto?
    Ja som predsa spicka! Tento rebricek ma sklamal… Odchadzam pisat uz iba zmysluplne clanky… :(
    A dakujem za reklamu !!!!!!!!!!!
    Navstevujte moj blog!

  12. Eulalia
    Posted October 6, 2008 at 09:02 | Permalink

    a navyse mi to usetrilo kopec casu, ktory by som mohla zabit pri nejakom blogovani. Po tychto TOPkach sa o to veru pokusat nebudem, az taka slavna zase byt nemusim. (Aj ked – nasa korytnacka sa zvykla pohybovat sialenou rychlostou, naozaj. Tak to by som uz mohla, nejaky maly, kratky? :-D )

  13. AC
    Posted October 6, 2008 at 09:19 | Permalink

    Akejsi Mone sa tu furt cosi nelubi. Hlavna vec, ze v ines diskusii na Humne napise, ze sem bude chodit menej castejsie. Asi tam zabudla napisat “akoze” castejsie. :-) )
    Este sa mi zda, ze by to mohla byt trafena hus z vybranej “elity” blogerov. To by tak zodpovedalo jej prispevkom. :-) )

  14. mikka
    Posted October 6, 2008 at 09:21 | Permalink

    neviem kde si autor precital, ze blog ako nieco co si moze precitat kazdyu je kazxdemu aj urcene. Blogy vsade boli a su v prvom rade sukromnym dennikom, ktoy chcem zdielat so znamymi. A nebudem im posielat maily. Potom bolo zopar investigativnych a neskor zabavnych celebrity bloggers a ku nam a najviac na sme to uz dorazilo ako verejna prezentacia a pisanie pre vsetkych. Je blbost brat to tak.

  15. adam batrflaj
    Posted October 6, 2008 at 09:31 | Permalink

    valasek: iste mozes informovat o com chces, ale to by si musel byt schopny dat svojim informaciam aspon nejaku pridanu hodnotu a vediet aspon troska pisat, aby si to mohol nazvat blogom. inak len prepisujes tlacove spravy a si prede

  16. mikka
    Posted October 6, 2008 at 09:38 | Permalink

    ma si niekto skumat ktore blogoviska su viac alebo menej verejne? Kvoli tebe? Pozna sme, ide na sme. A kritizovat ho, ze to robi zle, to je samozrejme tvoje pravo, ale ty nekritizujes, ze je to zle, ale ze je to urcene pre kamaratov a nie pre teba a prikazujes niekomu, co moze alebo nemoze robit. Z akeho dovodu? ty mas nejaku povinnost citat niekoho blog? get a life.

  17. adam batrflaj
    Posted October 6, 2008 at 09:43 | Permalink

    mikka: nie je to celkom tak. aby sa clovek dostal sem musi splnit jednu podstatnu podmienku – velmi zle pisat. to, ci pise kamaratom, alebo vesia fotky deti je uz len taky druhorady faktor, sluzi skor na jeho ukotvenie v ramci mojho komentara. ale to zle pisanie (alebo zle fotenie v pripade fotiek deti, ktore su zle aj ako len samotne fotky) je prvorade. vela blogov je urcenych len par ludom a ja to viem. ale cast z nich je dobre napisana a daju sa citat aj ostatnym. tie ktore su napisane vyslovene zle mali skoncit ako mail alebo esemeska. inak koncia tu.

  18. knour
    Posted October 6, 2008 at 09:51 | Permalink

    mikkla
    tebe by tusim mali ruky pribit o stol aby si nedosiahol na klavesnicu.

  19. mikka
    Posted October 6, 2008 at 09:54 | Permalink

    mozes sa stazovat, ze ti na party, kde si sa dostal zadarmo nechuti. ked to robis vtipne – ok – aspon ja som sa zatial pri vsetkych rebrickoch bavil. Ale vyskakovat na hostitelov aby vypadli, lebo sa rozpravaju s niekym inym, to je uz trochu prijebane,nie?

  20. Samuso
    Posted October 6, 2008 at 10:04 | Permalink

    U mna vitazi c. 2, clanok o soferovani je traktatom natrvalo zatiahnutej brzdy. V diskusii k tomuto clanku zaznelo: “lutujem tvoje dieta kvoli matke.” Pridavam sa.
    Az to panu Batrflajovi nebude na pritaz, velmi by som privital viac hviezdnych citatov za kazdeho laureata, nech viem, co si mam v tom mori banalit vsimat.

  21. AC
    Posted October 6, 2008 at 10:09 | Permalink

    blogy
    “cast z nich je dobre napisana a daju sa citat aj ostatnym. tie ktore su napisane vyslovene zle mali skoncit ako mail alebo esemeska.”

    Presne:
    Toto by malo byt vytesane v sekcii blogy – hlavne v Sme. Pod dobrym clanko zvacsa byva aj dobra a poucna diskusia.
    Zaujimave je, ze pri zostavovani rebrickov blogerskych kapacit zostava zatial nepovsimnuta jedna z najvacsich hviezd Sme – Zuzana Hanzelova. Hlavne pri jej blogoch by mal byt horeuvedeny citat zvyrazneny polotucnym pismom. A tie diskusie! To nie su diskusie, to su debatne kruzky o nicom. Doslova. Mlatenie prazdnej slamy. Uz nikdy viac.

  22. Z.
    Posted October 6, 2008 at 10:20 | Permalink

    mikka:
    “Ale vyskakovat na hostitelov…”

    To si dost mimo, s tym prirovnanim.
    Ja som si zapol pocitac a to oni prichadzaju ku mne nie ja k nim, vseobecne. To oni su mojim (niekedy aj nezelanym) hostom. Nie vzdy viem presne, co ponukaju a co z toho je dobre a co je odpad. Velmi casto sa prave ten odpad na mna hrnie najviac a casto musim pracne oddelovat zrno od pliev aj tam kde to necakam.

  23. kocur
    Posted October 6, 2008 at 10:24 | Permalink

    Suhlasim s Azazelom (06. 10. 2008 07:07:19), tymito clankami – hoci dobre napisanymi – si to tu zahumusime. Musime?

    .

  24. xorxee
    Posted October 6, 2008 at 10:44 | Permalink

    dnes som bol ochotny nakliknut namatkovo cca polovicu a mam vieru v cloveka ako apriori inteligentneho jedinca na nule. niektori fakt nevedie, kde boh byva. dobrowhatever – to je cisty exemplar, pri tom lekarovi v sustakoch mi skoro vynechalo srdce takto poranu a prve miesto – no jo, aj taki tu su, len preco? mozno by si mala dokladne zasexovat.
    v movebri kazdopadne budem mat dilemu, ci mam chut na masochizmus alebo nie.

  25. zuzkulka
    Posted October 6, 2008 at 10:44 | Permalink

    mily AC, som rada, ze moje blogy sa ti tak velmi pacia :) ))

  26. ian
    Posted October 6, 2008 at 10:47 | Permalink

    “…fotia ked mu narastie prvy mliecny klovak..”

    ROFL! :)

  27. xorxee
    Posted October 6, 2008 at 10:48 | Permalink

    tych preklepov….

  28. mikka
    Posted October 6, 2008 at 10:52 | Permalink

    ok, tak ty si vynimka. ak sa neurazis – jeden tip – zavolaj cloveka, co ti vypne pushovanie blogov priamo na screen a oboznami ta aj s inymi strankami na nete – caka ta vela prekvapeni (pssst – je tam aj porno zdarma ;-)

  29. figuurka
    Posted October 6, 2008 at 11:18 | Permalink

    tiez by mi to tu moc nechybalo ale ked nic ine, zakazte k tomu aspon diskusiu. nech si husicky gaagajuu na vlastnych blogoch, nie tu. a zostane to ako take neme kazdomesacne memento ;-)

  30. riaditel zemegule
    Posted October 6, 2008 at 11:23 | Permalink

    ja by som to s tym rusenim tak tragicky nevidel. je to rozumne napisane a vyargumentovane, humno uroven to nijako nepodliaza a ma to zmysel, preco to rusit?

    a to ze sa v diskusii ti blogeri a ich priaznici obhajuju je v poriadku. keby mna tak ktosi ohovoril, tiez by som sa chcel branit:-)

    mne to vyhovuje, ako to je.

  31. azazelo
    Posted October 6, 2008 at 11:34 | Permalink

    2 riaditelovi

    Ano v porovnani z Adamym a inymi hromadnymi blogermi je to napisane dobre, rozumne a dokonca aj vyargumentovane. Ale zas na druhej strane – je to dostatocny dovod, aby sa tu raz mesacne pisalo o tom istom?

  32. nikto
    Posted October 6, 2008 at 11:42 | Permalink

    vela sa tu popisalo o mizernych blogeroch a v zozname som osobne nenasla niekoho, s koho uvedenim by som nesuhlasila, ale na druhej strane mozno by naozaj stalo za to, vytvorit nieco na sposob “humno si vsimlo” a uvedenie zopar linkov na dobre prispevky, aj keby to bolo subjektivne hodnotenie jedneho autora :)

  33. xorxee
    Posted October 6, 2008 at 12:06 | Permalink

    100% podpora nikoho napadu – adam toho ocividen prebrowsuje vela, tak by mohol v ramci mesacneho hodnotenia dat aspon dva -tri tipy pozitivneho charakteru.
    niekto tu nedavno v ramci diskusie upozornil na annu vlckovu a oplatilo sa nakliknut, aj ked som uz davno nad blogermi ako celkom zlomil palicu.

  34. guglielmo
    Posted October 6, 2008 at 12:10 | Permalink

    mesiac asi usla tvojej pozornosti. Chlapik s pokazenou klavesnicou. < Ivan Malinovie>

  35. guglielmo
    Posted October 6, 2008 at 12:14 | Permalink
  36. Anonymna
    Posted October 6, 2008 at 12:26 | Permalink

    Kukla som na tu Z. Hanzelovu. Tak to je fakt klenot!

  37. kocur
    Posted October 6, 2008 at 12:29 | Permalink

    >a to ze sa v diskusii ti blogeri a ich priaznici obhajuju je v poriadku.

    Otazne vsak je, aky je ich prinos pre diskusie, nota bene ked ich blogy tu vyhlasujeme za ubohy humus (s cim suhlasim). Za seba mozem povedat, ze mi ich prispevky vacsinou lezu na nervy (kuvra, vyhybam sa ich blogom a vy mi ich (pod zamienkou pranierovania) prinesiete sem!) a kludne sa bez nich zaobidem. Nechcem, aby sa link na humno rozsiril v takejto komunite, nechcem mat pod diskusiami kopec sena… Ale sral ma pes.

    .

  38. Element
    Posted October 6, 2008 at 12:42 | Permalink

    Nechajte, bavi.

  39. Kajo
    Posted October 6, 2008 at 12:44 | Permalink

    Suhlasim s Kocurom.
    Nimand, co pise o nicom, o nicom aj diskutuje. Dobre to vyjadril/a aj AC ( 06. 10. 2008 09:09:46) :
    /A tie diskusie! To nie su diskusie, to su debatne kruzky o nicom. Doslova. Mlatenie prazdnej slamy./

    Takze, pan riaditel, skuste to este raz prehodnotit. Kvantita na ukor kvality nie je ziadna vyhra. :-)

  40. noznicka
    Posted October 6, 2008 at 12:44 | Permalink

    kocur, neboj, hadam nebude kazdy z tych blogerov taky trafeny, aby chodil niekam diskutovat, kde ho nechcu. jedine ze by vsetci do jedneho boli masochisti.

  41. riaditel zemegule
    Posted October 6, 2008 at 12:45 | Permalink

    vidite, premyslal som cim nahradit terajsiu anketu a uz viem. sami budete moct rozhodnut.

  42. xorxee
    Posted October 6, 2008 at 12:54 | Permalink

    kvoli takym ako ona maju blondiny zle meno. ale aspon nespomina, kedy mola v dany den na zachode a ako jej to slo. aj ked, aspon by to zadefinovalo jej pisanie – o hovne. az som si spomenul na toho chlapika z californication – “just a bunch of stupid people pseudo-communicating with a bunch of other stupid people “.

  43. Analfabet
    Posted October 6, 2008 at 12:54 | Permalink

    najlepsie na tejto rubrike je, ze autor je apriorne presvedceny o tom, ze pisat vie. Vynikajuce kriterium na hodnotenie inych. Bravo. A uz sa tesim na november, lebo toto je naozaj velmi zaujimava tema- komentovat deti na pieskovisku.

  44. erik
    Posted October 6, 2008 at 12:55 | Permalink

    som si teda precital celu diskusiu. jedna poznamka pre mikka:
    treba si pozorne precitat aj to, co pise autor v clanku, nielen hodnotenie blogerov. :-)

    >Vsetky ostatne pripadne otazky tykajuce sa legimitity tohto rebricka a kecov o tom, ze kazdy ma pravo pisat uz boli zodpovedane minule a predminule, takze sa s nimi uz nemusi nikto zaoberat.

  45. adam batrflaj
    Posted October 6, 2008 at 13:01 | Permalink

    myslim si, ze sa mylis v tvojom vyroku ohladom mojho apriorneho presvedcenia o kvalite vlastneho pisania. Tu jednoznacne treba hovorit o presvedceni aposteriornom. apriori by som fakt nemal sancu.

  46. Jirka Scobak
    Posted October 6, 2008 at 13:04 | Permalink

    Zebricek 10 NAJ dobrych blogu jsem skusil udelat tady:
    http://scobak.blog.sme.sk/c/166015/Mych-10-Nej-blogu.html

    Vseobecne si ale myslim, ze pozitivni zebricek je narocnejsi nez negativni:
    1) Musis doopravdy oduvodnit proc (spatne veci jsou mnohem zjevnejsi).
    2) Nemuzes byt tak vtipny (dobre veci jsou nudnejsi nez spatne – mnoho lidi dela negativni kritiku prave proto, aby demonstrovalo svoji britkost a vtip). Kdo se pokousi byt vtipny pri pozitivni kritice, sklouzne casto do trapnosti.

    Pokud Adam Batrflaj bude pokracoval v zebriccich, ktere pise, muze to byt zajimavy pruzkum. Zajimalo by me, jak budou pravidelni ctenari humna reagovat na jedenecty, pripadne dvanacty zebricek nejhorsich blogeru. Jestli jim to poleze usima nebo si zvyknou :) .

  47. Jirka Scobak
    Posted October 6, 2008 at 13:06 | Permalink

    … a pro normalni lidi:
    aposteriorni znamena “vychazejici z praxe, skusenosti”

  48. kocur
    Posted October 6, 2008 at 13:08 | Permalink

    >adam batrflaj 06. 10. 2008 12:01:13

    :) )

    .

  49. borisparis
    Posted October 6, 2008 at 13:11 | Permalink

    Adam, neprikladas im (blogom) vacsiu dolezitost, nez si zasluzia? Nejde o literaturu, aspon vacsina si to ani nenarokuje. Kazdy si predsa moze pisat o com chce, co je a co nie je vyhovujuce, to si kazdy z citatelov selektuje sam. Okrem toho, uprimne, pretoze Tvoj vyber je samozrejme subjektivny, je mi luto ludi, ktori su citlivejsi, a najdu sa v tomto zozname, pretoze sa mu v ostatnom case pridava urcita dolezitost… Co je trochu zvlastne, pre psychologa k zamysleniu…. Citim skodoradost diskuterov. Nie vsetkych.. Ak som nedavno napisal, ze by som sa tu nerad nasiel, myslel som to s rezervou, jasne, ze by ma to nepotesilo, ale ani by som nesmutil. Mam rad priamu kritiku pisania, ale pouzivam ju iba vtedy, ked citim, ze “oproti” mne sedi neuprimny, mizerny clovek. Co som chcel vlastne povedat? :) : Je dobre, ze kritizujes pisanie, ale kedze je to vzdy subjektivne, a Ty si prilis expresivny, napriklad aj s tym idiotom, a kedze to posmeluje anonymov k skodoradosti, co je neodpustitelny hriech :) , alebo k povysovaniu sa ( to je este vacsi hriech:) upustil by som od toho.

  50. Gorthaur
    Posted October 6, 2008 at 13:15 | Permalink

    jj, niektori blogeri by zrejme mohli skusit:

    http://www.dsl.sk/article.php?article=6428

  51. mikka
    Posted October 6, 2008 at 13:18 | Permalink

    ? neviem, co si chcel povedat. ze ked niekto niekedy nieco napise, tak to mam dodrzat? lebo co?

  52. erik
    Posted October 6, 2008 at 13:47 | Permalink

    este raz a pomaly:
    >…takze sa s nimi uz NEMUSit nikto zaoberat.

    nemusi, ale moze.
    ale sak dobre, kludne znova pomiesaj s fazulu s hrachom a mozes znova preberat.

  53. mikka
    Posted October 6, 2008 at 13:58 | Permalink

    dzizas krajst, naco to tu potom vypisujes ???

  54. MilanBlasko
    Posted October 6, 2008 at 14:06 | Permalink

    DAKUJEM ZA UZASNU REKLAMU, MOJ CLANOK SI TERAZ CITA O 500% VIAC LUDI…SOM TVOJIM DLZNIKOM…..DIIIIIIIIIIIIIIIIIIIKY

  55. adam batrflaj
    Posted October 6, 2008 at 14:10 | Permalink

    nuz a o 500% ludi viac teraz na vlastne oci pochopi, ze si numak, co opisuje storocne fory a drzo ich vydava za svoju vlastnu tvorbu.

    neuveritelne, z coho sa ludia dokazu dnes tesit.
    to ako keby si si nasral pred dvere a potom sa tesil z toho ze hlasenie o hovne na tvojej rohozi bolo aj v mestskom rozhlase. o 500% viac ludi by sa na to prislo pozriet.

  56. Slimak
    Posted October 6, 2008 at 14:11 | Permalink

    to borisparis

    O com tocis priatelu? Podla tvojho prispevku sa da usudit, ze diskusiu si cital (dufam, ze aj predhovor autora k samotnym hodnoteniam blogerov).
    musel si si vsimnut prispevky
    adam batrflaj 06. 10. 2008 08:43:43
    AC 06. 10. 2008 09:09:46
    Z. 06. 10. 2008 09:20:45
    riaditel zemegule 06. 10. 2008 10:23:43
    kocur 06. 10. 2008 11:29:10
    noznicka 06. 10. 2008 11:44:22

    V tychto prispevkoch mas vysvetlene vsetky tvoje dilemy a zaroven odpovede na ne, vratane skodoradosti. Citaj pozorne, ak trochu vies uvazovat, najdes tam odpoved na vsetko.

  57. erik
    Posted October 6, 2008 at 14:15 | Permalink

    iba tak. bavim sa na hnupoch, ktori sa donekonecna tocia v kruhu a nevedia najst vychod. :-) ))

  58. Kajo
    Posted October 6, 2008 at 14:20 | Permalink

    to adam batrflaj 06. 10. 2008 13:10:08

    :-) )))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

    Brilantna odpoved! Perfekne!

  59. mikka
    Posted October 6, 2008 at 14:24 | Permalink

    ten vychod to bude asi tvoj nazor, ze? a hnup ten, kto nevidi jeho univerzalnu pravdivost priamo vyplyvajucu z toho, ze nazor pochadza od teba. tak sa bavkaj.

  60. Milan Blasko
    Posted October 6, 2008 at 14:36 | Permalink

    az teraz som pochopil, ze si iba vulgarny, zakomplexovany fesino, ktory sa zjavne v blogovani nedostal ani na priemer. To, ze ty poznas pribeh o ziarovke neznamena, ze ho poznaju vsetci na svete. Posledne dni moj clanok citalo mozno 5 ludi denne, teraz 200. Tak to je viac este viac ako 500%. Este raz dik.

  61. frko
    Posted October 6, 2008 at 14:36 | Permalink

    sa len potesi, ze si ho sem dal. ja ho sledujem uz dlhsie a je to fakt zle. ale on to chudatko nechape a aj zaradenie do tohoto rebricka ho posmeli v pisani tych trapnych blbosti :)

  62. adam batrflaj
    Posted October 6, 2008 at 14:42 | Permalink

    milan, uz s tym prestan. nic z toho, ako sa ma tu budes pokusat osobne urazit ta pisat nenauci, ani tvoj blog nespravi lepsim. k porovnaniu 5 vs 200 som sa uz vyjadril v minulom prispevku.

    pribeh o ziarovke, aj keby ho nikto nepoznal, v prvom rade nie je tvojim dusevnym vlastnictvom. sprosto si ho niekomu ukradol.

  63. Teal'c
    Posted October 6, 2008 at 14:56 | Permalink

    ty si hrozny trulo.este zacni pisat so zapnutym caps-lockom nech maju tvoje slova na Adama Batrflaja este zdrvujucejsi ucinok.

    a sledujem, ze tu niektori trpia asi komplexami zo Z.H. :-) relax chlapci

  64. Milan Blasko
    Posted October 6, 2008 at 14:56 | Permalink

    pises dve na tri. Na jednej strane kritizujes, ze neviem pisat, na druhej, ze som niekomu nieco ukradol. Co teda kritizujes? :-)
    Ale hlavne si mi neodpisal, ake je Tvoje prave meno. Pod s kozou na trh. Za nickom je kazdy frajer, ale aj zbabelec. Alebo sa bojis? A nevyhanaj ma. Ak si sa na to dal, tak bojuj :-)
    Inak rad by som si precital, co si ty napisal. Mozno aj ini. Tak hod link.
    PS Uz si mi zagratuloval k prvemu miestu na druhej strane rieky?

  65. kocur
    Posted October 6, 2008 at 14:58 | Permalink

    Poznamka: UL ziarovka v ustach je notoricky znama kazdemu, co sa pohybuje na internete co len pol roka. A, doktorko, nehulakaj tu a chod si radsej citat nieco o vysetrovani prostaty. Dufam, ze ini lekari venuju viac casu studiu, nez vypisovaniu sprostosti na internete.

    .

  66. Jirka Scobak
    Posted October 6, 2008 at 15:22 | Permalink

    Tento blog by mel nest jiny nazev: 10 Najhorsich blogov.

    Posuzovat cloveka podle jednoho jeho blogu je blbost. Prestoze je pravdou, ze Milan Blasko popisuje neco, co sam nevymyslel, neni takovy kazdy jeho blog. Napriklad tato uvaha:
    http://milanblasko.blog.sme.sk/c/162058/Rasto-Zitny-mi-pomohol.html
    je dobra (a je super, ze ji nekdo na Slovensku vyslovil).

    Proto by tento zebricek mel byt o blozich a ne o autorech.

  67. adam batrflaj
    Posted October 6, 2008 at 15:32 | Permalink

    az budem chciet pisat svoje clanky, tak ako by si ich napisal ty, dam na tvoje rady.

    dovtedy to budem robit podla seba.

    ked som ta minuly mesiac daval do zoznamu najhorsich blogerov, ani som netusil aku velku pravdu som v tom popisku napisal.

  68. Jirka Scobak
    Posted October 6, 2008 at 15:45 | Permalink

    … ze temito blogy pritahnes na humno nove ctenare?
    Nejsem mistr sveta, delam chyby (a obcasna kritika mi jen prospeje). Myslim ale, ze tento blog (a cela diskuse, ktera je pod nim), humnu karmu neprida.
    Uprimne jsem byl presvedcen, ze uz 10 najhorsich blogeru nenapises. Mylil jsem se. Myslim, ze sam citis, ze toto tema uz vic z pravidelnych ctenaru humna unavuje a radeji by neco jineho.

  69. kocur
    Posted October 6, 2008 at 15:52 | Permalink

    to Jirka Scobak:
    >ze toto tema uz vic z pravidelnych ctenaru humna unavuje a radeji by neco jineho.

    Bud taky laskavy a hovor len za seba, nezda sa mi, ze by si bol urceny hovorcom pravidelnych citatelov.
    Mna napriklad unavuju tvoje siahodlhe a nicnehovoriace komentare za kazdu cenu.

    .

  70. karol
    Posted October 6, 2008 at 16:02 | Permalink

    mas u mna 1000 bodov za poslednu vetu :) niektori ludia fakt nevedia, kedy prestat…

  71. Jirka Scobak
    Posted October 6, 2008 at 16:03 | Permalink

    Vyjadril jsem nazor, ktery mam na zaklade precteni teto diskuse.
    Viz. tvuj prispevek:
    06. 10. 2008 11:29:10

    P.S. Adam nenapsal, jestli povazuje i ostatni blogy Milana Blaska za zle.

  72. Nilbog
    Posted October 6, 2008 at 16:06 | Permalink

    kocur, uz viem kam mieris, chces Jirku zamestnat natolko, aby pisal sem komentare a neblogoval… fuhh, drzim palce

  73. azazelo
    Posted October 6, 2008 at 16:08 | Permalink

    perun hromovladny, to ma ten Blazko este nejake ostatne blogy?

    p.s.
    adam to o 13:10 londynskeho casu si napisal velmi povabne. Ale priznam sa, nechcem byt 201 clovekom co pojde okukovat tu znecistenu rohozku.

  74. arci
    Posted October 6, 2008 at 16:37 | Permalink

    _sledujem, ze tu niektori trpia asi komplexami zo Z.H. :-) relax chlapci_

    schvalne som tam hodil oko. no fasa. trosku objektivity by to chcelo :o )
    z tej moze mat komplex tak upratovacka z cernobylu. po vsetkych strankach.

  75. Teal'c
    Posted October 6, 2008 at 16:50 | Permalink

    co tu je olympiada o najvacsie klise prirovnanie ? :-) ze upratovacka z cernobylu :-) )) ty si co si dal prosim ta ?

  76. Teal'c
    Posted October 6, 2008 at 16:55 | Permalink

    proste si originalny ako Blasko :-)

  77. figuurka
    Posted October 6, 2008 at 16:58 | Permalink

    sledujuc diskusiu mi moj dopoludnajsi navrh pripada coraz opodstatnenejsi ;-)

    ale zrusenie som si rozmyslel. ak tato kazdomesacna hitparada svojim verejnym pranierovanim zabrani vypublikovaniu co i len jedneho debilneho textu na nsme.sk, nech je tu natrvalo, ako maskot.

  78. bambusss
    Posted October 6, 2008 at 16:59 | Permalink

    Necital som vsetko, ale predstava, ze pani Katrinakova ma panvu a pouziva ju na “sexualne hry”, ma bude strasit poriadne dlho.

  79. noznicka
    Posted October 6, 2008 at 18:32 | Permalink

    boze moj, ta katrinakova je fakt sila. ostatne radsej ani nejdem citat.

  80. Miro
    Posted October 6, 2008 at 19:00 | Permalink

    Neviem kto je Adam, ale zda sa, ze mnohym stupil na patu.
    Teda, ako blogujuci knaz by som sa asi mal citit dotknuty, ale nie som. Blogeri na sme.sk (sam k nim patrim) sa niekedy citia ako miestne stars, takze kriticky pohlad ocenujem.

  81. Stevo
    Posted October 6, 2008 at 20:03 | Permalink

    nie som bloger na sme, ale nepaci sa mi tento vas cynizmus a ponizovanie ludi, ktori sa snazia uprimne pisat, co citia. kritizovat je ovela lahsie ako nieco vytvorit. 99% clankov na humne je o kritizovani a zosmiesnovani, ale zrejme to je to jedine, naco sa autori z humna zmozu.

  82. azazelo
    Posted October 6, 2008 at 20:31 | Permalink

    2 stevo

    Ilf a Petrov raz povdeali, ze ked sa napise pravda o zlej knihe ( teda sa napise ze je zla ), tak to nic nezmeni na mnozstve zlych knieziek co zacnu vychadzat. Ked vsak v novinach vychvalia zlu knihu ako dobru, do roka tu mame 5 krat viac zlych kniziek.

    P.S. na to aby som mohol povedat ze je polievka presolena ( cize kritizovat kuchara ) nepotrebujem vediet navarit ani len caj (cize nieco vytvorit).

  83. Luc de Vurde
    Posted October 6, 2008 at 22:22 | Permalink

    boli casy, ked som mal v superslabych blogoch na SME fakt prehlad a preplakal som pri nich od smiechu nejednu hodinku, po par rokoch vsak uz nevladzem a takyto vyber preto vitam. Objavom mesiaca je u mna jednoznacne Katrinakova, ktora je naozaj bes a hroza.

  84. Jirka Scobak
    Posted October 7, 2008 at 01:42 | Permalink

    Nasim prtatum (mame dvojcata), jsem za petapulmesice jejich zivota venoval 9 blogu, 6 verejnych a 3 soukrome. Pod temito blogy je celkem 68 diskusnich prispevku od cizich lidi. Zadny neni o tom, ze je nevhodne na blog Sme fotografie deti davat. Az na jeden (ktery polemizuje, jestli je vhodne krtit lidi, kteri o krestu nemohou sami rozhodnout) jsou VSECHNY pozitivni. Kdyby byl blog Sme mistem, kde na prvni blog o detech dostane autor negativni reakce, asi bych tolik o prtatech nepsal. Jenze opak je pravdou. Je hodne lidi, kteri nam drzi palce a zajimaji se, co noveho.

    Z toho plyne:
    1) Na blogu Sme je vetsina lidi baby friendly.
    2) Je tam nekolik desitek lidi, kteri se zajimaji co je noveho (kdo by jinak klikal na karmu, a psal do diskuse?)

    Dodavam, ze blog jsem zakladal jako misto, na kterem pisu o sobe a na kterem se lide z nekolika nezavislych skupin lidi (square, akvaristika, ostatni) dozvedi o vecech, ktere me bavi. Nejak jsem nemel ambice zaujmout vic jinych lidi (nemyslel jsem ani, ze se mi to podari). Jenze letos nekdy na jare se to prehouplo a zjistil jsem, ze ke vsem skupinam, ktere mam, pribyla skupina nova – lide na blogu Sme, kteri me berou a davaji najevo, ze mezi nimi jsem doma. Proto v konecnem dusledku pisu blogy i pro ne. Davat fotografie do soukrome galerie pak nema smysl, protoze bych stejne potreboval link na soukromou galerii pro lidi na blogu odkomunikovat.

    Adam tento blog vzal a upozornil na nej na humne, ktere podle reakci:
    1) Neni zdaleka tolik baby friendly jako blog Sme.
    2) Je tu dost lidi, kteri, kdyz autor rekne FUJ, zakrici bez premysleni FUJ take.

    Lide jsou ruzni a kazdy ma sve hranice jinde. Ja bych nenatacel porod sve zeny na video, ale jsou lide, co to delaji. Nehovoril bych o intimnostech, ale jsou lide, co to delaji. Stejne tak, jak dam fotky svych deti na blog, ale jsou lide, co by to neudelali. Kazdy z nas ma sve vlastni hranice. Po zverejneni Dite v kyblu II se ozval na interni konferenci blogeru hlas, ze tento blog by na titulce Sme byt nemel. Admin nevidel duvod proc, ne, ani ja nevidel duvod, uvedomil jsem si ale, ze jsou lide, kteri maji hranice jinde nez ja. Napsal jsem na interni konferenci uvahu, ze sve blogovani na tema prtata doopravdy mohu prehnat, chtel jsem vedet, kde jsou hranice zucastnenych a zadal je o reakce (soukrome nebo na konferenci). Prislo jich par, vsechny byli pozitivni. Presto si uvedomuji, ze i na blogu Sme muze byt par lidi, co az tak baby friendly nejsou a maji vyhrady (jen mlci). Je logicke, ze lide na humne, ktere se profiluje jako protipol hromadnemu blogovisku budou negativnejsi, bylo by vsak fer vnimat blogy take z pohledu, pro koho byly vytvoreny. Ja nepsal blog o prtatech pro ctenare humna, ale pro ctenare blogu Sme. To, ze se to Adam rozhodl odprezentovat zde, je jeho osobni aktivita. Strcil blog vytvoreny pro nekoho, nekam, kam nepatri. Je logicke, ze ctenari po jeho pobidce krici FUJ.

  85. noznicka
    Posted October 7, 2008 at 02:34 | Permalink

    pan scobak, pozrite sa na to takto:

    ja si pamatam, ked som nemala deti, ako ma sialene nudili kamarati, ktori mi vykladali o kazdom uspesne vykakanom zemiakovom privarku ich ratolesti.
    niekedy som naozaj nechapala, co je na tom take uzasne, ked mi rocna dcera mojej kamaratky povie po polhodinovom presviedcani, ze “kozicka meee” alebo ked si pozriem dvestopatdesiatusiedmu fotoseriu dalsieho uspesne zvladnuteho dna ich rozkosneho batolata.

    navyse, ja osobne by som fotku svojho naheho dietata na internet nedavala.

    inak ale, pan scobak, podla mna sa uz vykaslite na humno, lebo vam robi evidentne zle jeho citanie. take it easy, lebo sa zblaznite.

  86. Jirka Scobak
    Posted October 7, 2008 at 02:59 | Permalink

    Absolutne souhlasim. Jenze ja to “necpal” Vam. Dal jsem to na blog Sme, kde to vetsine lidi zjevne nevadi.
    Je nahota a “nahota”. Ja povazuji za nahotu, kdyz je videt vse. To bych na blog urcite nedal. Toto je podle me v norme. Akceptuju, ze nemusi mit kazdy normu stejnou – ale argumentuji, ze tento muj blog nebyl urcen ctenarum humna.
    Nezblaznim se :) . Humno je pro me takovy socialni pruzkum toho, co se na webu da a co ne. Mam tu zle jmeno, ergo, nemam co ztratit. Proc bych tu nemel byt?
    Noznicka: Vazim si, ze pisete slusne, neutocne a argumentujete.

  87. valasek
    Posted October 7, 2008 at 08:35 | Permalink

    Valasek, problem nie je v tom, ze by si nemohol nic napisat aj mesiac neskor, problem je v tom, ze si nenapisal nic nove a v skutocnosti si cely obsah iba prevzal z inych zdrojov :-) proste si len reprodukoval :-)

    keby ta napadlo nieco nove, co povedat, keby si cojaviem ten iphone kupil a chcel sprostredkovat svoje vlastne dojmy, tak mas v tom nieco originalne :-)

    Sam to nakoniec pises: “Az potialto teda doslovna citacia parametrov – bez de

  88. karol
    Posted October 7, 2008 at 08:37 | Permalink

    jirko neber to prosim moc vazne, ide cisto o moj subjektivny nazor – pisat jednoducho nevies, co uz… ovela horsia je vsak tvoja neutichajuca tuzba ospravedlnit seba a svoje vyplody. skus sa na to povzniest, zasmiat sa a nie vypisovat trapne diskusne prispevky. dostavas sa tak na uroven ovela podriemernejsich blogerov a to je smutne.

  89. rony
    Posted October 7, 2008 at 08:57 | Permalink

    Prosim ta, uz si precitaj cosi o Urban Legend :-)

    Najprv trepes nieco o tom ako sa to stalo tvojmu kamaratovi, potom ked ti ostatni v diskusii pripominaju, ze ide o otrepanu mestsku historku, tak melies cosi o tom, ze “nie kazdy o tom pocul a preto to zverejnujes” :-)

    Pekne prosim, uz tu ziarovku neobhajuj, nema to cenu.

  90. ado
    Posted October 7, 2008 at 10:13 | Permalink

    precital som si diskusie a pozeram, ze to meno sa tu zacina viac a viac objavovat. ja som ju do rebricka navrhoval uz pred mesiacom. skoda, ze sa nedostala. mal som tu cest s nou nesuhlasit v jednej diskusii a to dievca je hlupe. jednoducho hlupe. ziadne argumenty, len uskakovala od temy a potom ma nazvala arogantnym neviem cim a povedala, ze so mnou nemieni diskutovat

  91. Sony
    Posted October 7, 2008 at 13:45 | Permalink

    Teal’c:
    >co tu je olympiada o najvacsie klise prirovnanie ? :-) ze upratovacka z cernobylu :-) )) ty si co si dal prosim ta ?
    proste si originalny ako Blasko :-)

    l

  92. Teal'c
    Posted October 7, 2008 at 13:59 | Permalink

    boha jeho, tolko cudzich slov v jednom kratkom prispevku moj mozog nezvladol :-)
    neoriginilne
    scekoval

    prosim ak nechces vyzniet ako husiak/husar/gunar roka prosim ta rozpravaj ako ti pusa narastla a cudzie slova nechaj na ZH. ona ich vie aspon spravne napisat :)
    ( alebo si predtym ako ich napises otvor slovnik )

  93. Kajo
    Posted October 7, 2008 at 14:03 | Permalink

    To Adam B. + RZ,
    co sa tyka Jirku Scobaka, pripajam sa ku Kocurovi -
    /Mna napriklad unavuju tvoje siahodlhe a nicnehovoriace komentare za kazdu cenu./
    – a prosim Vas, aby ste si prebehli tuto diskusiu. Jirka Scobak je evidentny megagrafoman, naviac – nudny a otravny.
    Mam dva navrhy, ako sa ho tu zbavit, lebo to je cosi priserne, tie jeho vyplody:
    1. vychvalte ho do nebies a napiste mu hlboke ospravedlnenie, mozno mu stupne slava do hlavy a vrati sa medzi ostatne blogerske elity na Sme
    2. mazte kazdy jeden jeho prispevok, posilnite tym mier a dusevny rozvoj nasej drahej, milovanej vlasti

  94. rony
    Posted October 7, 2008 at 14:15 | Permalink

    Ospravedlnujem sa, prispevok:

    valasek – pre valasek |07. 10. 2008 07:35:00

    mal byt podpisany ako rony :-) sposobil to stres z CAPTCHA :-)

  95. riaditel zemegule
    Posted October 7, 2008 at 14:21 | Permalink

    v kauze scobakovej obergrafomanie bola pred hodinou prijata moznost cislo dva. vsetky jeho dalsie komentare na humne ako takom budu mazane. jeho reci tuto stranku nerobia lepsou, akurat zaberaju miesto. nestojime o neho ako o citatela ani ako o diskutera.

  96. Sony
    Posted October 7, 2008 at 14:38 | Permalink

    Teal’c:
    ejha, zrejme mame tu cest, bavit sa s obdivovatelom a ochrancom Z.H.
    Inac, si celkom zabavny. :-) ))

    Sledujem, ze sa specialne zameriavas na nepodstatne veci, tak sa prisposobim aj ja. :-)

    V slove “neoriginilne”, to bol obycajny preklep, ale to sa Tebe, panovi dokonalemu, asi este nestalo. :-)

    Slovo “scekovak” sa v hovorovej reci uz bezne pouziva, tak ako sa pouzivaju slova ako – vikend, dzez, a spusta inych poslovencenych anglickych vyrazov.

    Slovo “irelevantny” som pouzil len preto, aby som slovo “nepodstatne” nenapisal dvakrat tesne po sebe. Odhadujem, ze by si sa okamzite zameral aj na tento (ne)podstatny prehresok v stylistike. :-) )


    Mily Telc, ak by boli este nejake nejasnosti, obrat sa na Jise

  97. Teal'c
    Posted October 7, 2008 at 14:46 | Permalink

    ah grafoman #2 :-)
    si si vazne isty, ze slovo “scekovak” sa v hovorovej veci pouziva ? :-)
    a omyl nikoho nezachranujem, len je zabavne sledovat ako sa tu kazdy mesiac domahate ZH, a Adam nie a nie vam to splnit. A vas to tak hrozne hneva, ze kazdy mesiac ju tu v diskusii omielate.
    tak sa velmi hlboko ospravedlnujem, ze som si to dovoli skritizovat, ty moj drahy “scekovak”
    bolo mi potesenim ba priam narodnym sviatkom a lucim sa :-)

  98. Nebojsa
    Posted October 7, 2008 at 16:58 | Permalink

    cez obednu prestavku bola diskusia ina, ako je teraz. Pravdepodobne bude aj tento prispevok zmazany. Len vam davam na vedomie, ze vase slova o dovodoch, ktore vas viedli k zostaveniu “top10″ dostali vaznu trhlinu a nesposobili to diskuteri ale vy sami.
    Nechavat iba prispevky, ktore sa vam pozdavaju je kratkozrake a o chvilu stratite citanost, lebo to bude ako z cias,ked sme museli vsetci pisat jednym perom a zdravit si Cest.

  99. riaditel zemegule
    Posted October 7, 2008 at 17:04 | Permalink

    dovody pre ktore to tu bolo dramaticke dnes uz nacisto pominuli. islo o to, zbavit sa jedneho diskutera, ktory prenasal svoje nazory nie len sem ale aj mailom do schranok nezainteresovanych osob atd.

    viem, z vonku to nevyzera dobre, ale nie je to take tragicke.

  100. Anonymous
    Posted October 7, 2008 at 17:46 | Permalink

    to riaditel zemegule:
    >viem, z vonku to nevyzera dobre

    Naopak, vyzera to velmi dobre. Po tom, co bol dotycny ikskrat sprdnuty za zbytocne pripevky na humne, mal tu drzost, ze mi napisal siahodlhy a opat nic nehovoriaci grafomansky vygrcok do mailu. A uviedol ho slovami:…’Omlouvam se vsem za spam. Neni to slusne a nedela se to.’
    Na to skutocne nemam slov, ale od jedu som az zozelenel. Nech je akokolvek presvedceny o svojej zaujimavosti, nepostradatelnosti a kompetentnosti vyjadrovat sa ku vsetkemu, toto je sila. Sudim, ze nie je normalny.

    .

  101. buchta buchta
    Posted October 7, 2008 at 18:15 | Permalink

    pridavam sa k Anonymnemu a v plnej miere suhlasim
    je len jedna vec horsia ako zly bloger -zly bloger, ktory spamuje.
    a tento clovek ma drzost aj napriek tomu, ze tym vsetkych nasral uz niekolkokrat, nasierat znovu (mne osobne prisli 2 vygrcky, 1 ospravdlnenie za spam ako reakcia na moj mail a nasledne hned dalsi vygrcok…)-namiesto toho, zby sa zamyslel a prisiel na to, ze to nieco, co nie je v poriadku, bude asi na jeho strane.
    riaditel, ak si sa ho zbavil dokladne, som ti len vdacna -a asi nebudem jedina

  102. velryba
    Posted October 7, 2008 at 19:12 | Permalink

    A co takto tip na dobre blogy, aby sme sa nemuseli predierat hlusinou a pamatat si tych, ktorych treba preskakovat, dajte typ na dobre blogy

  103. Sony
    Posted October 7, 2008 at 19:57 | Permalink

    Bravo, Mr. Tealc,
    pasce boli nastavene dve, do jednej si sa chytil. :-) )
    Len som si chcel overit, ci si naozaj magor bazirujuci na nepodstatnych zalezitostiach (preklepy), alebo sa da s tebou diskutovat aj na inej urovni.
    Opat si nesklamal, gratulujem. :-) )

  104. Teal'c
    Posted October 7, 2008 at 20:04 | Permalink

    oh pasca medvedia nastavena v tvojom prispevku mi urvala nohu. ty si iny frajer, cavo, mr proper a goodwater v jednej osobe. Aj ked mam skor pocit, ze ak ked ZH je hus tak ty si proste vol. a nepomozes tomu ani ked tu cele minove pole postavis

  105. Sony
    Posted October 7, 2008 at 20:55 | Permalink

    Ale Tealc, no tak, pokoj, pokoj… :-)
    Slubujem, ze uz ziadne minove polia nebudu.
    Ty si to tusim uz zacal vazne konzumovat. Neblazni. Zabava fici dalej…

  106. kocur
    Posted October 7, 2008 at 23:43 | Permalink

    Anonymny 07. 10. 2008 16:46:26 som ja.

    to: riaditel zemegule
    Mohlo by to nejako upozornit, ze clovez zabudol vypisat meno (ked uz nie je moznost zapamatania (cookies)). BTW, nad login/password neuvazujete?

    .

  107. riaditel zemegule
    Posted October 8, 2008 at 00:24 | Permalink

    uvazujeme, v novom designe, na ktorom sa uz pracuje by mala byt aj registracia. v tejto situacii my amateri nevieme so systemom spravit nic viac ako je s nim spravene teraz. novy design uz robi profesionalny webdesigner.

  108. noznicka
    Posted October 8, 2008 at 06:25 | Permalink

    presne toho som sa obavala, ze ak bude tento rebricek utocit na neskodnych grafomanov, niekomu z nich rupne v bedni. pretoze vypisovanie spamov kadekomu uz nie je uplne normalne chovanie.
    scobak je sice grafoman, ale v podstate neskodny, (aj ked otravny, vsakze). dobre, iste veci si sposobil sam, to je pravda, ale podla mna si nezasluzi, ze o nom este stale pisete.
    takze ja sa prihovaram za zrusenie tohto rebricka a jeho nahradenie niecim inym od batrflaja.

  109. ado
    Posted October 8, 2008 at 09:49 | Permalink

    ja osobne som tiez za v pripade, ze dotycny uz nevie co od dobroty. neviem, kto tam mal poznamku, ze sa vraciame do cias komunizmu. nie je to tak priatelu. internet uz zacina byt preplneni a napriklad na americkych spravodajskych portaloch toto funguje uplne bezne. necenzuruje sa, ale mazu sa vsetky zbytocne, nevecne a nezaujimave prispevky. Vsetko preto, aby este zostal dovod citat diskusiu (a nepredierat sa milionmi zbytocnych textov)

  110. baqq
    Posted October 8, 2008 at 10:04 | Permalink

    nemyslim, ze ten clanok na ktory reagovala bol “ocividne mysleny ako vtip” zvlast podla toho na akej stranke je… ten clanok je proste marketingovy balast… nicim sa nelisiaci od 10 tipov pre zarucene zvacsenie prirodzenia a podobne… :) tym nechcem polemizovat so zhodnotenim daneho blogu,… lebo vyznam tej reakcie je fakt dost mimo :)

  111. Petrepo
    Posted October 8, 2008 at 17:39 | Permalink

    l

  112. ach boze
    Posted October 9, 2008 at 14:44 | Permalink

    Tiez sa prihovaram aj za rebricek 10 najlepsich. Aj subjektivny lepsi ako nic.

  113. Robert Dyda
    Posted October 9, 2008 at 15:14 | Permalink

    Chcem sa spytat aka je motivacia a ciel tychto prehladov ?

  114. Karol
    Posted October 9, 2008 at 16:17 | Permalink

    Nikto nic, ziadna odpoved panu Dydovi, tak skusim svoj pohlad.
    Motivacia a ciel su, podla mna, take iste, ako aj na inych podobnych portaloch, cize zabavit sa, rozptylit sa, pokecat si, pohadat sa, ale aj ziskavat vedomosti a poznatky (pokial ovsem nejake su :D ). Ale aj moznost, ako sa vyvarovat vate a tliachaninam. A samozrejme, s umyslom pritiahnut nejakych klikacov, co je celkom logicke.
    Niekde je viac zabavy, inde menej, niekde tliachanie o nicom, niekde zaujimave postrehy. Napriklad tu na Humne je to take vyrovnane, z kazdeho rozka troska, na rozdiel od Sme, kde tej vaty v blogoch je obrovske mnozstvo.

    Toto su ale len moje sukromne postrehy,
    okrem toho, uz to tu bolo viac krat dopodrobna popisovane a rozoberane v clankoch i diskusiach. Staci klilnut a nahliadnut. :D

  115. azazelo
    Posted October 11, 2008 at 09:14 | Permalink

    Motivacia a ciel? Podla mna strucne poukazanie na bahno slovenskeho internetu.

    Bohuzial, na rozdiel od situacie ked sme-l bola vlajkova lod slovenskeho internetu, domena sme.sk dnes pre mna predstavuje najma
    -chrapunske diskusie a
    -blogy povacsine uplne bez myslienky a pisane ludmi co mali zo slohu 4-ky.

    Co si myslite vy? Su blogy a diskusie na sme dostojnym nasledovnikom sme-l?

  116. Kajo
    Posted October 11, 2008 at 18:29 | Permalink

    Suhlas s Azazelom.
    Neexistuje tam ziadna spodna ciara z hladiska urovne obsahovej, informacnej, zabavnej, poucnej… z hladiska urovne stilistickej, alebo gramatickej ( u niektorych jedincov je to uz trestne stihatelne), skratka nijakej. Pisat tam moze ktokolvek. S prepacenim – aj uplny debil.
    Ina vec su diskusie. Tam uz admin zasahuje len taky fukot.

    Obhajoba Sme, ze ide o akesi dennicky, neobstoji. Ak si niekto vytvori/zalozi svoju sukromnu stranku/portal, nech si tam sukromne vypisuje co mu chuti. Ak to zaujme podobnych slaboduchych grafomanov, nech sa paci.
    Tu vsak ide o oficialnu stranku Sme, ktora by mala mat aku – taku uroven a nemala by takymto sposobom podcenovat svojich citatelov, ale zaroven dehonestovat samych seba.

    Pan Dyda, nikto nevyzaduje, aby vsetci pisali ako majstri sveta, ale stipku sudnosti z Vasej strany by na skodu nebolo.

  117. Kajo
    Posted October 11, 2008 at 18:30 | Permalink

    :-)
    stylistickej

  118. azazelo
    Posted October 11, 2008 at 21:29 | Permalink

    MMCH:

    Ako vlastne funguju tie mackatka
    Koniec >> a aky maju ucel?

    Lebo kliknut sa da len na “2 ezalej > Koniec >>”. Mozno sa mylim, alebo nerozumiem niecomu vo vasom redakcnom systeme, ale pripada mi to ako vytah, co by fungoval iba jednym smerom.

  119. modre z chleba
    Posted October 12, 2008 at 12:23 | Permalink

    pretoze jemu sa vytvory tych autorov zdaju dobre, preco inak by ich daval na titulnu stranu blogu? aj nedavno v diskusii obhajoval tu spominaneho dobrovodskeho. jemu sa to proste paci. to preto sa na smeblogu tazko hlada jeden dobry clanok. pan dyda totiz nerozlisuje.

  120. jozef nestich
    Posted October 12, 2008 at 13:36 | Permalink

    robert dyda je administratorom na blogu sme. kazdy bloger aj diskuter ma pridelenu tzv. karmu, tj. – jeho hodnotenie ostatnymi ucastnikmi diskusii. kazdy moze komukolvek klikat na plusko, alebo minusko. v starom systeme bola stupnica 0,1 az 5, pricom 5 bolo maximum plusovej karmy.

    v nedavnej dobe sa menila technicka a graficka uprava v diskusiach sme. po tychto zmenach nastala precudesna zmena aj v karmach blogerov a diskuterov, ktori boli voci r. dydovi evidentne servilni. v starom systeme mali karmu na najnizsich hodnotach, ale v novom systeme (0 – 100) zazracne figurovali s maximalnym poctom plusovych bodov. naopak, niektorym nelojalnym klesla karma s vysokych hodnot v starom systeme, na nizke cisla v novom. na poburene reakcie dotknutych, neprisla odpoved ziadna, alebo len zvasty o technickych problemoch. zaujimave, ze tie technicke problemy sa cistou nahodou prejavili tak, ako je to opisane vyssie.

    preco o tom pisem? ked uz sa v takto nepodstatnych veciach robia cachre machre, co sa v tomto “objektivnom” platku deje s podstatnymi…

  121. Veronika
    Posted October 15, 2008 at 14:25 | Permalink

    fuj, ale mi je z vas zle. prvy rebricek bol este ako-tak zaujimavy, ale s kazdym dalsim clankom mam pocit hnusu nad batrflajom. mas nejaky dekret na to, ze ty pisat vies? podla tvojho clanku som si to totiz nevsimla.
    si otrasne naduty, nadradeny, trpiaci predstavou o vlastnej dokonalosti. a pritom sa bojis pisat pod vlastnym menom. vtipne.
    a nie, nie som jedna z rebricka. len mi je niektorych odtial luto. a co, ked niekde napise o svojom dietati alebo o svojom dni? klopu ti kazdy den na dvere chlapi s pistolami a nutia ta sadnut za komp a citat vsetky tie zle blogy?
    naco vlastne tieto clanky pises? ak nas chces ochranit pred tou nekvalitou valiacou sa z blog.sme, robis presne opacnu vec – upozornujes na nu. diky moc, tymto clankom s humnom koncim a nezachrani to uz ani ondrejicek.

  122. polomka
    Posted October 15, 2008 at 15:04 | Permalink

    Proti hluposti sa musi bojovat, aj ked je to beznadejne. A okrem zoznamu uplne debilnych blogerov by mal byt aj zoznam uplnych debilov diskuterov. Mam nominaciu: tommy44. Tolko hluposti, co ten vyprodukuje by stacilo aj na stredne velku dedinu.

  123. mif
    Posted October 15, 2008 at 16:58 | Permalink

    ty si istoiste jedna z tych postihnutych, ktorym to tomy natrel jak z velkej knihy.
    debil? omyl, je az prilis chytry, skuseny a vyrecny. iste, je samoluby, supersebavedomy, ironicky, sarkasticky, pozer, trochu exhibicionista, trochu jesitak, trochu provokater, trochu sprostak. mozno aj sexualny maniak. ale nie hlupak, alebo debil. velakrat ma pravdu a castokrat mu daju pod tarchou argumentov za pravdu aj zenske, co s nim sprvoti nesuhlasili. tie, ktore si nechcu uznat, ze pravdu nemaju, tie najvacsie jesitacky, tie ho potom castuju tak ako ty, polomka.

  124. oh my God
    Posted October 15, 2008 at 21:25 | Permalink

    do dalsej serie doporucujem beatu pistekovu z magmagu, take lajna sa len tak niekde nenajdu, je mi to velmi velmi luto, ze musim bonzovat

  125. polomka
    Posted October 16, 2008 at 21:28 | Permalink

    Hehe, cakal som, kedy sa chyti ;-) Ja som este nejaky argument od tommyho necital (pravda, kto ma cas citat tisice blbosti), pretoze on ziadne nepouziva. vstko su to jeho “nazory” ziskane dlhodobou onaniou a mnozstvom neuspesnych pokusov pozyvat autorky blogov na “kavicku”, Postup je uplne presny
    1./ lichotive diskusne prispevky na blogu
    2./ pozvanie na kavicku ci pripadne priamo na eroticke hratky
    3./ “natieranie jak z velkej knihy”, ked sa mu objekty tuzby vysmeju
    a kedze ich bolo za tie roky nemalo, stava sa nam s tomika pomalicky psychopat jak vysity…

    Takze tak, mily tommy ;-) Ony si to tie dievcatka totiz medzi sebou rozpravaju – a nechcel by som byt v jeho kozi ;-)

  126. azazelo
    Posted October 17, 2008 at 09:31 | Permalink

    zeby to bol tommybadido zo station?

  127. PicoBello
    Posted October 17, 2008 at 14:05 | Permalink

    myslim, ze ano.

  128. mif
    Posted October 18, 2008 at 14:38 | Permalink

    jaaaj, tak ty si muz (aj teba pozyval na kavicku?)? to meni situaciu a len potvrdzuje to, co som uz napisal.
    mylis sa a zavadzas.
    tommy44 nikdy nemeni svoju retoriku a styl. nema problem si to rozdat s kymkolvek, aj keby sa ho pokusal zahnat do kuta ten najvacsi borec. vzdy to je typicka jeho reakcia, to uz dokazal viackrat a pri inych cavoch, ako si ty. takze nechapem, o com blabolis, ked pises, ze sa chytil. ak (!) sa nahodou dozvie o tom, ze je tu rozoberany, potom uvidis tu jeho reakciu a okamzite spoznas, ze si sa mylil.

    nevsimol som si, ze by zacinal s lichotenim a po naslednom odmietnuti sa zacal mstit. ak sa mu niekoho nazor nepozdava (a je jedno ci je to muz, zena) tne priamo do ziveho a _argumentuje_, na rozdiel od teba.

    mozno aj naozaj niekoho pozyval na kavicku a argumentacne zlikvidovane sliepocky sa spojili a zacali z neho robit uchylaka a psychopata. neviem, aka je pravda, k tomu by sa vsak mal vyjadrit on.

    moze byt uchylak, moze byt psychopat, neviem nepoznam ho. urcite vsak nie je hlupak a to je velky rozdiel.
    to, ze kazdy obcas trepne hlupost, je celkom normalne. velka vacsina jeho prispevkov je k veci a dost podrobne vyargumentovana. logicky vyargumentovana.

    ja som reagoval len na tu tvoju nominaciu:
    “Tolko hluposti, co ten vyprodukuje by stacilo aj na stredne velku dedinu.”

    zatial hluposti produkujes len ty. bez argumentov.

  129. polomka
    Posted October 19, 2008 at 00:04 | Permalink

    Ja viem, ze s psychopatom sa neda bavit, pisem len kvoli tomu, aby to bolo jasne aj ostatnym. Na rozdavanie s niekym ozajstnym nemas, preto je cely tvoj zivot obmedzeny na internet. A tento tvoj naozaj ubohy pokus tvarit sa ako svoj vlastny priaznivec a obhajca je naozaj pateticky. Si ozajstny bohatier, ktory si potrebuje svoje ego hladkat “argumentacnymi” bojmi so sliepockami – lebo jednoducho na viacej nemas a este aj s vacsinou sliepociek vyhravas len vo vlastnej fantazii, pretoze ta po par emailoch prekuknu a ignoruju. Zvysok su rovnaki internetovi psychopati a psychopatky, ktori maju cas a energiu na desiatky hlupych a nic nehovoriacich prispevkov denne. ani neviem, co je horsie – tie kopy zbytocnych pismn co produkuju blogeri alebo tie este vacsie kopy co produkujeme v diskusiach ;-)
    V kazdom pripade sa nechaj vysetrit, tommy – mif, u teba je to uz choroba.

  130. mif
    Posted October 19, 2008 at 09:01 | Permalink

    mila abigail, nepomohlo ti ani predstieranie, ze si muz, tvoje paranoidne konstrukcie ta usvedcili, tvoja identita je odhalena. nestaci ti to, co robis na smecku, tak si prisla tie tvoje chorobne halucinacie ponukat aj sem.
    ozaj, nezajdeme na kavicku?

  131. azazelo
    Posted October 19, 2008 at 10:34 | Permalink

    2 mif

    Netusim kto je polomka a abigail, ale zaujalo ma ako zanietene si obhajoval toho tommyho. To len tak nezistne, z cireho obdivu ku jeho diskuterskym schopnostiam?

  132. mif
    Posted October 19, 2008 at 12:27 | Permalink

    neuveris, ale ano.
    a nebolo to az take zanietene, pretoze ak si si nevsimol, v mojom osobnom zhodnoteni tommyho padli aj privlastky, ktore by on sam o sebe asi len tazko napisal. nie som jeho fanaticky obdivovatel, reagoval som len na to, ze bol oznaceny za hlupaka a debila, co si nemyslim.
    okrem toho, spolu s picobellom sa spolu zamyslate nad tym, ci je to ten bandido zo stationu. podla mna je to na 99,99% on.
    ten jeho styl je totiz nezamenitelny. a ako si si mohol vsimnut, vzdy sa bez problemov hlasil k svojmu nicku a svoje nazory si vedel obhajit sam, aj ked islo o sakra silnych protivnikov. to si si ty, stary stationista, nemohol nevsimnut. vidis nejaky rozumny dovod, preco by sa tu mal pretvarovat pod nejakou inou identitou?
    okrem toho, neviem, neviem, ci by sem vobec zavital, tento portal nie je jeho krvna skupina, si myslim.

  133. polomka
    Posted October 19, 2008 at 15:57 | Permalink

    slabe, slabe, takto nikoho nepresvedcis, tomik
    ale je celkom zabavne sledovat, ako si sam fandis – a potvrdzuje to diagnozu
    a mimochodom, ani ja netusim, kto je abigail

  134. mif
    Posted October 19, 2008 at 16:20 | Permalink

    si sa teraz chytila. vies, kto je tommy 44, ale netusis, kto je abigail. zabavne. aj ja viem, kto je lasica, ale neviem, kto je satinsky.
    ja viem, mila abigail, pamat uz nesluzi.
    cmuk

  135. polomka
    Posted October 19, 2008 at 17:33 | Permalink

    Jaj, Tommyboy, svet nefunguje podla psychopatickych predstav. Nasiel som si ta, ked si mal tu smolu, ze si nieco dristal v diskusii pri clanku, ktory ma zaujimal. Klikol som si na teba, aby som zistil, ci aj ostatne tvoje prispevky su rovnakej kvality – a nepotreboval som k tomu citat ostatne diskusie, ktore tam vedies – takze nemam prehlad o tvojich partneroch. Al kvalita a kvantita tvojich prispevkov by boli skvelym materialom pre zacinajucich psychiatrov. Skus onaniu – namaha ruky je zhruba rovnaka ako pri 30 smeblogovych prispevkoch denne a osoh bude ovela vacsi.

  136. bara
    Posted October 20, 2008 at 15:00 | Permalink

    Mif a Polomka
    obaja ste pripadmi pre psychiatra. Male decka v skolke vedu zmysluplnejsie dialogy. Trepete od veci, len zbytocne spamujete. Obaja ste chudaci, riesite si tu svoje osobne problemy, ktore nikoho nezajimaju, len zasierate diskusiu nic nehovoriacimi kydmi. Vymente si telefonne cisla, alebo si dajte stretko a tam si to premna zamna aj rozdajte. Akym sposobom, to uz je na vas :-) ))

  137. polomka
    Posted October 20, 2008 at 17:30 | Permalink

    ospravedlnujem sa. cela tato diskusia, tento clanok, sme blog a diskusie v nom a o nom su take strasne zmysluplne, ze nedajboze tuto uzasnu zmysluplnost narusit! ;-) akoby 95% celej internetovej komunikacie nebol len nezmyselny sum…

  138. malibu
    Posted October 20, 2008 at 21:31 | Permalink

    >..ak nas chces ochranit pred tou nekvalitou valiacou sa z blog.sme, robis presne opacnu vec – upozornujes na nu.

    Presne, upozornuje nas na nekvalitu a tym nas chrani, aby sme sa tam uz viac nepozreli. No jasne, po precitani sa tam pozrie skoro kazdy, ze co to je za pristipkara, ale odteraz viem, koho citat nebudem.

    >klopu ti kazdy den na dvere chlapi s pistolami a nutia ta sadnut za komp a citat vsetky tie zle blogy?

    Obrazne povedane – ano, klopali, ale teraz uz nebudu. Chvalabohu.
    Tak teda – zbohom tebe, aj im.

  139. azazelo
    Posted October 21, 2008 at 03:23 | Permalink

    neraz blogersku latku podliezaju aj nasi slovutni pani umelci:

    http://www.sme.sk/c/4134743/vznik-sveta-v-mojej-kupelni.html

    To uz pomaly aj dorotka v tyzdni pise zmysluplnejsie.

  140. popar
    Posted October 21, 2008 at 17:45 | Permalink

    Neviem sa ubranit dojmu, ze internet je preplneny roznymi srackami na to, aby bolo potrebne na vsetky reagovat. Niektore blogy si to zasluzia, a aj na humne sa pekne zadiera. Ale od toho tie blogy su, nie? Kazdy si moze slobodne zanadavat nakoho len chce. Len nie vzdy sa dotycni neboja podpisat pravym menom a niekedy to tazko rozpoznat.

  141. equinox
    Posted October 25, 2008 at 14:17 | Permalink

    http://j0han.blog.pravda.sk/detail.html?a=6e86eae37998e48731d646c1e137a5ab

    Trapne, hlupe a take stare, ze ked som to pocul prvykrat, ste som ani nevedel co to znamena…

  142. meriu
    Posted October 26, 2008 at 02:57 | Permalink

    sakra sakra a ja mam tak malo casu a chuti blogovat, aby som sa dostal do tejto elitnej zostavy :-)

  143. ja ja ja ja
    Posted November 4, 2008 at 19:31 | Permalink

    ale chvala bohu nie som na sme:-)))

Post a Comment

You must be logged in to post a comment.

How To Get Rid Of Stretch Marks